حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عضو جدید تبلت سامسونگ گلکسی تب A 2019 در راه است

نوشته

4 سال قبل | یک دیدگاه | تبلت، سامسونگ، شایعات

سه روز پیش بود که با هم در ترنجی خواندیم تبلت پرچمدار سامسونگ گلکسی اس ۵ با گلکسی نوت ۱۰ در تاریخ ۱۰ مرداد رونمایی می شود. امروز هم خبر می رسد شرکت سامسونگ هم‌زمان با تبلت بالا رده گلکسی تب S5 در نظر دارد از یک مدل میان رده با نام تب A 2019 هم رونمایی کند. عضو جدید تبلت سامسونگ گلکسی تب A 2019 در راه است و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

تبلت سامسونگ گلکسی تب A 2019

تبلت سامسونگ گلکسی تب A 2019

تبلت سامسونگ گلکسی تب A 2019

در هفته‌های اخیر شاهد انتشار اخباری پیرامون مشخصات سخت افزاری و ظاهری گلکسی تب S5 بودیم که احتمالا هم‌زمان با گلکسی نوت 10 معرفی خواهد شد. البته به تازگی تصویری از تبلت گلکسی تب A 2019 هم به بیرون درز کرده که احتمالا هم‌زمان با تب اس 5 رونمایی گردد.

اگر تصویر پایین متعلق به تبلت گلکسی تب A 2019 باشد، شاهد بکارگیری پنلی با حاشیه زیاد در این محصول هستیم، برخلاف چیزی که پیش‌تر در تصاویر احتمالی گلکسی تب S5 وجود داشت. در سوی دیگر به لطف اطلاعات درز کرده از سوی گروه توسعه دهندگان XDA میدانیم که این تبلت از اندروید ۹ قدرت گرفته و به عنوان یک قابلیت ویژه در گروه مدل‌های مقرون به صرفه از شبکه LTE پشتیبانی می‌کند.

اسنپدراگون ۴۲۹ و ۲ گیگابایت حافظه رم

همچنین انتظار داریم که این تبلت 8 اینچی از تراشه چهار هسته‌ای اسنپدراگون  ۴۲۹ با کلاک فرکانس 2.2 گیگاهرتز به همراه 2 گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی بهره برده باشد.

هرچند اغلب تبلت‌های LTE دارای سنسور اثر انگشت هستند، با این حال طبق تصویر فوق این ویژگی از این تبلت سامسونگ حذف شده است. در سوی دیگر انتظار نداریم که این تبلت 8 اینچی از قلم S-Pen پشتیبانی نکند؛ موضوعی که پیش از نیز توسط شرکت سامسونگ نیز تایید شده است.

همان‌طور که گفته شد قرار است تبلت گلکسی تب A 2019 هم‌زمان با گلکسی تب S5 و گلکسی نوت 10 در اواخر تابستان با قیمت 200 دلاری رونمایی شود. البته احتمال موکول شدن زمان رونمایی از دو تبلت مذکور تا نمایشگاه IFA 2020 هم وجود دارد.

منتظر تبلت های ۲۰۱۹ سامسونگ هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
_V_

خدایا بسه دیگه😂
باو اصلا اسم سری A به این تبلتای چا*ال نمیخوره انصافا
اسنپ سری ۴۰۰! رم ۲!
پشمام

در عوض دیگه امسال تبلتش چیپست همون نسل رو استفاده میکنه(من خار داشتم تا خریدم نسل بعدیش حاشیه هاش کمتر شد دو نسل بعدشم چیپست روز شد😂)

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)