حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تبلت پرچمدار سامسونگ گلکسی اس ۵ با گلکسی نوت ۱۰ در تاریخ ۱۰ مرداد رونمایی می شود

نوشته

4 سال قبل | یک دیدگاه | مطالب ترنجی

دو ماه پیش بود که در ترنجی خواندیم تبلت ۲۰۱۹ سامسونگ گلکسی تب اس ۵ (Galaxy Tab S5) با چیپست پیشرفته تر ارائه می شود. هفته گذشته بنچمارک‌هایی در Geekbench از تبلت جدید سامسونگ گلکسی تب S5 منتشر شد که در آن شاهد استفاده از تراشه قدرتمند اسنپدراگون  ۸۵۵ به همراه 6 گیگابایت حافظه رم بر روی این تبلت بودیم. حال به تازگی یک منبع خبری معتبر مدعی شده است که تبلت گلکسی تب S5 به همراه پرچمدار گلکسی نوت ۱۰ معرفی خواهد شد. در حقیقت تبلت پرچمدار سامسونگ گلکسی اس ۵ با گلکسی نوت ۱۰ در تاریخ ۱۰ مرداد رونمایی می شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

تبلت گلکسی تب اس ۵ (Galaxy Tab S5)

تبلت گلکسی تب اس ۵ (Galaxy Tab S5)

تبلت گلکسی تب اس ۵ (Galaxy Tab S5)

این منبع خبری در گزارشی مدعی شده است که تبلت جدید گلکسی تب S5 سامسونگ مانند پرچمداران سری نوت به قلم هوشمند S Pen مجهز شده است و سامسونگ قصد دارد تبلت جدید خود را به همراه پرچمدار نوت 10 در ماه اوت معرفی کند. این تبلت قدرتمند با شماره مدل SM-T865 در بنچمارک Geekbench به ثبت رسیده است و دقیقا مشخص نیست که با نام گلکسی تب S5 منتشر شود و این امکان وجود دارد که سامسونگ این محصول را با نام دیگری به بازار عرضه کند.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، پرچمدار جدید گلکسی نوت ۱۰ سامسونگ در تاریخ ۱۰ اوت برابر با ۱۹ مرداد معرفی خواهد شد و بر اساس اطلاعات منتشر شده این تبلت قدرتمند در کنار پرچمدار جدید خانواده نوت معرفی می‌شود. تا این لحظه اطلاعاتی در مورد سایر مشخصات سخت افزاری این تبلت قدرتمند منتشر نشده است و هیچ تصویری از طراحی اجمالی آن در دسترس نیست.

تحلیلگران معتقدند که این تبلت در ماه سپتامبر سال جاری به بازار عرضه خواهد شد و قیمت احتمالی آن با توجه به پردازنده قدرتمند اسنپدراگون ۸۵۵ و حافظه رم 6 گیگابایتی حدود 700 دلار خواهد بود؛ سال گذشته تبلت گلکسی تب S4 با قیمتی مشابه در کره جنوبی عرضه شد. تا این لحظه سامسونگ و سایر منابع معتبر اطلاعات منتشر شده در خصوص زمان عرضه و وجود قلم هوشمند S Pen در تبلت Galaxy Tab S5 را تایید یا تکذیب نکرده‌اند.

نظر شما چیست؟ منتظر تبلت جدید سامسونگ هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
_V_

👑👑👑

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)