حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تبلت سامسونگ گلکسی تب ای ۸ ۲۰۱۹ (Galaxy Tab A8 2019) با پشتیبانی از S Pen رسما معرفی شد

نوشته

5 سال قبل | 2 دیدگاه | تبلت، سامسونگ

چند هفته قبل، سامسونگ از گلکسی تب ای 10.1 اینچی رونمایی کرد و حالا بی‌سروصدا، یک تبلت کوچک‌تر را معرفی کرده است. البته مدل ۲۰۱۹ سامسونگ گلکسی تب ای 8 (Galaxy Tab A 8.0)، از قلم S Pen نیز پشتیبانی می‌کند؛ قابلیتی که حتی در تبلت S5e هم وجود نداشت. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

همان‌طور که از نام محصول جدید پیداست، یک نمایشگر ال سی دی 8 اینچی دارد که همانند مدل 10.1 اینچی، از وضوح 1920 در 1200 پیکسل برخوردار است. به نظر می‌رسد قلم دیجیتال سامسونگ گلکسی تب ای ۸ (2019)، همانی باشد که در گلکسی نوت 8 نیز وجود داشت. در این دستگاه، شیاری هم برای میزبانی از S Pen پیش‌بینی شده است.

قدرت گرفتن از تراشه اگزینوس 7904، دیگر وجه اشتراک این تبلت‌های 8 و 10.1 اینچی جدید محسوب می‌شود. حافظه رم گلکسی تب A 8.0 اما در قیاس با رم 2 گیگابایتی مدل بزرگ‌تر، به 3 گیگابایت ارتقا یافته است. با این حال ظرفیت حافظه داخلی آن، همان 32 گیگابایت است (22 گیگ در دسترس) که البته امکان استفاده از کارت microSD تا سقف 512 گیگابایت نیز برای کاربران وجود خواهد داشت.

از دیگر ویژگی‌های سامسونگ گلکسی تب ای ۸ (2019)، باید به دوربین عقب 8 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی آن اشاره کنیم. پشتیبانی از بلوتوث کم مصرف و برخورداری از جک 3.5 میلی‌متری هدفون و درگاه USB 2، امکانات ارتباطی آن را تشکیل می‌دهند.

این تبلت سامسونگ یک باتری 4200 میلی‌آمپر ساعتی دارد که به ادعای کمپانی کره‌ای، انرژی لازم برای 11 ساعت وب‌گردی را تامین می‌کند. ظاهرا علاوه بر مدل وای-فای، در مدل LTE نیز امکان اتصال یازده ساعته به اینترنت در هربار شارژ کامل وجود خواهد داشت. وزن دستگاه 325 گرم و ضخامت آن هم 8.9 میلی‌متر است.

قیمت سامسونگ گلکسی تب ای ۸ (2019)به دلیل معرفی بدون هیاهوی آن، هنوز مشخص نیست؛ اما گفته شده که این محصول به زودی در کشورهای انگلستان، نیوزیلند، تایلند، کامبوج، لائوس، مالزی، فیلیپین، سنگاپور و ویتنام به فروش خواهد رسید.

نظر شما درباره این تبلت چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
TVKade

یه محصول بی نقص دیگه از سامسونگ 😛

Pouya

اقای ع طایی ممنون میشم تلگرامتون پیوی من رو چک کنید

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)