حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ۱۰ هواوی با رابط کاربری EMUI 10 را در این اسکرین شات ها ببینید

نوشته

4 سال قبل | 88 دیدگاه | آپدیت اندروید ۱۰، هواوی

تصاویری از رابط کاربری EMUI 10 هواوی منتشر شده و این رابط کاربری بر اساس اندروید Q یا همان اندروید ۱۰ توسعه یافته است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا آپدیت اندروید ۱۰ هواوی با رابط کاربری EMUI 10 را در این اسکرین شات ها ببینید.

آپدیت اندروید ۱۰ هواوی با رابط کاربری EMUI 10

آپدیت اندروید ۱۰ هواوی با رابط کاربری EMUI 10

آپدیت اندروید ۱۰ هواوی با رابط کاربری EMUI 10

با توجه به تحریم هواوی از سوی گوگل، توسعه رابط کاربری EMUI 10 بر پایه اندروید ۱۰ در هاله ای از ابهام قرار دارد. با وجود این موضوع، به تازگی تصاویری منتشر شده که این رابط کاربری را برای گوشی هواوی P30 پرو به نمایش می گذارد.

بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی XDA Developers، نسخه بتای EMUI 10 روی این گوشی هوشمند نصب شده است. این رابط کاربری در سیستم عامل اندروید Q اجرا می شود.

به نظر می رسد تفاوت زیادی میان رابط کاربری EMUI 9 و EMUI 10 وجود ندارد، البته احتمال تغییر آن در آینده وجود دارد. یکی از تغییرات EMUI 10 را باید مربوط به رابط کاربری دوربین دانست. گوگل در رابط کاربری دوربین سیستم عامل اندروید کیو تغییراتی را اعمال کرده است.

در حالی که شاید ظاهر این رابط کاربری بدون تغییر مانده باشد، عملکرد آن در مقایسه با نسخه کنونی با بهبود همراه خواهد بود. XDA Developer با بررسی بیشتر این رابط کاربری، در آینده اطلاعات بیشتری منتشر خواهد شد. بر اساس منبع منتشر کننده این تصاویر، بتای رابط کاربری EMUI 10 پایداری مناسبی داشته و عملکرد گوشی هوشمند را نیز بهبود داده است.

هواوی در گذشته به عرضه سیستم عامل اندروید Q برای گوشی های سری میت 20، P30 و چندین گوشی آنر اشاره کرده بود؛ با این حال تحریم های گوگل احتمالا مانع عرضه این بروزرسانی شود.

دیروز گزارشی در فضای مجازی مبنی بر استفاده از سیستم عامل Sailfish در محصولات آینده هواوی منتشر شد. هواوی با استفاده از این سیستم عامل می تواند با گوگل و سیستم عامل موبایل آن رقابت کند و همچنین سهم اندروید را در بازار کاهش دهد.

نظر شما درباره تغییرات رابط کاربری EMUI 10 چیست؟ چیزی نسبت به رابط کاربری قبلی هواوی در این تصاویر می بینید که متفاوت باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
88 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Jason bourn

خخخ از emui 4 زمان میت ۸ تا الان قیافه رابط کاربریش هیچ تغییری‌نکرده تو نسخه 5 با کلی منت یه اپ دراور اضافه کرد و تو نسخه ۹ هم ژستای حرکتی اپلو به همراه انیمیشن ریسنت اپز اپلو اومد اضافه کرد ( ناموسا نگید از باطن عوض شده که بقیه رابط کاربری ها هم اگر بیشتر عوض نشده باشن به اندازه اون عوض شدن)
استدلال پاچه خاراشم (‌ببخشید اصطلاح بهتری گیر نیوردم! ) اینه رابط کاربریش خیلی فوق العادس و نیاز به تغییر نداره! رابط‌ کاربری ای که به نظر من بدترین رابی کاربری بین گوشیای موبایلی هست که باهاش کار کردم طوری که رابط‌کاربری ویوو و اوپو رو باهاش نکردم ندید میگم بهتره ازش! یکی از دلایل اصلی که هواوی نمیخرم همینه بدترش اینه که‌کاستوم رامم براش بسیار کمیابه پس عملا باید یه جورایی باید تحملش کنیم!
سونی و گوگولو این همه‌ مسخره میکردیم چرا تنوع ایجاد نمیکنن از اون موقع تا الان دست کم از هواوی بیشتر تغییرات دادن حتی شکل ایکوناشونم عوض کردن بماند که گوگل از اندروید ۶ به اندروید ۷ عملا انقلاب کرد تو uiش

m.b

سونی و گوگولو مسخره میکردید؟ 😂😂👏

Jason bourn

بله حسابی مسخرشون نه تنها من بلکه تمام دنیا میکردن خوشبختانه جنبه انتقادشون خیلی بالاتر از هواوی بود! الان خود گوگل خیلی وقته هرساله یه سری امکانات رو از mi ui یا رابطای سامسونگ و اپل رو ور میداره رو گوشیاش میزاره
طوری استیکر خنده و تشویق گذاشتی انگار یادت نیست خود تو و امسال توهم کامنتاشون تو جای جای این سا یت و بقیه سا یتا هست چه طور به یقه سامسونگ و سونی چسبیده بودین که چرا ui رو بعد دوسال عوض نکردن و یا اندروید خام خسته کنندس و …

m.b

داداش هنوز دقت نکردی؟
به جای گوگل نوشتی گوگول😂
من اصلاً از نظرت ایرادی نگرفتم که توپت پر شده… 👌😅
فقط از اون غلط املایی خندم گرفت…

m.b

من نمیخواستم وارد بحث شم اما حالا که بوق زدی خب ما هم میایم داخل…
داداش تا حالا گوشی هوآوی داشتی (منظورم دیدن نیستا؛ خودت داشتی یا نه) ؟
اگه داشتی مدلش رو لطفاً بنویس…

_V_

الان شما میخوای از emui دفاع کنی!؟

m.b


داداش تو هم مثل رفیقت نزده مستی که… 😅
من تا این لحظه تو این پست از EMUI دفاع کردم؟
بزار رفیقت جواب بده بعداً یه طوری با هم کنار میایم…

_V_

خب الان میگی خودت داشتی چه معنیی میده😑میخوای بعد باهاش بحث کنی سر اینکه این طوریم که میگه بد نی دیگه

نیما عرفانی

برادر شما چرا همیشه منتظری تا یه پست از سیستم عامل و رابط کاربری هواوی گذاشته بشه و سریع بیای به سخره بگیریش؟
فعلاً جواب مصطفی رو بده بعد من میام مفصل توضیح میدم در این باره ، فعلاً اینو بدون خودم دارم با میت ۲۰ پرو بهت جواب میدم پس معنیش اینه که کاملاً با رابط کاربری هواوی آشنایی دارم .

m.b

داداش حرف منو خودم میزنم…
مسئله اینه که یه گوشی رو نداشته باشی و بعدا از رابط کاربریش انتقاد کنی خیلی حرفه…
اونم تا این حد جزئیات رو…
آخه بدترین رابط کاربری؟
یارو معلومه داره بدگویی میکنه دیگه…
حالا بذار بگه هوآوی داشته و اگر داشته چه مدلی، بعد شاید به یه جایی رسیدیم…

Jason bourn

بله بنده میت ۹ دارم و الانم با این گوشی جوابتون رو میدم و دوستمم میت ۱۰ پرو
عکسی چیزی خواستی در خدمتیم

Jason bourn

دوستم نوت ۸ داشته هرچند از میت ۱۰ پرو راضیه خواستی چتاشم نشونت بدم چه قدر از رابط کاربریش خوشش نمیاد جوری که امسال میخواد بره شیا بخره یا سامسونگ

Jason bourn

@نیما
نیما جان من نمیدونم استفاده شما از گوشی موبایل چیه ولی خوب منکه عدم وجود تنوع و تغییراتو که این همه سال داشتم به اضافه باگ و لگای گاه و بیگاه و کمبود شدید میانبر ها و اپدیت دهی نا منظم و عدم توجه به ریپورتای کاربرا جزو نکات متفیش میدونم به شما توصیه میکنم یکبار با گوشی ایفون یا پیکسل و وانپلاس و همچنین سامسونگ one ui یک کار به مدت حداقل یک ساعت کار کنید یا یک ماه دستتون باشه ببینید سیستم اپدیت دهیشون برای رفع باگ رو که به عمق فاجعه emui پی ببرین 👍

نیما عرفانی

آهان یعنی دوست عزیز شما حرف ها و تصمیم دوستتون رو ملاک سنجش برای تخریب رابط کاربریِ هواوی قرار دادی؟! اونم با میت ۹ و میت ۱۰ پرو که برپایه ی اندروید ۷ و ۸ بودن!!!مثل این میمونه رابط کاربریِ EMUI 9.1 هواوی رو با اکسپرینس سامسونگ مقایسه کنیم و بگیم رابط کاربری سامسونگ اصلاً در حدو اندازه ش نیست.
اگه نیاز به توضیحات بیشتر داشتی در خدمتم.

Jason bourn

کامنتمو کامل‌میخونی؟ الان دارم با میت ۹ تایپ میکنم و دوساله دارمش
به نظر من تعصبتونو کمتر کنید بهتره اینجوری کامنتارو کامل میبینید 😁

Jason bourn

بعدشم فقط حرف من نیست شما یه یوتوبر بیار گفته یاشه emui خوبه و به عنوان نظر شخصیص بهترین بدونه
خوشحال میشم از یه منبعی که سابسکرایب زیاد داره برام لیتک بیارین که‌گفته باشه اینو
ادم زیاد که بگه اکسیژن os خوبه یا one ui ولی کسی ندیدم بگه emui بهترینه!

Jason bourn

بعدشم من کسیم که با وانپلاس ها و پیکسل ها کار کردم نمیگم حرف منو ملاک قرار بده خوب حقیقته با یه سرچ کوچیک تو فورم ردیت یا xda ببینید چند نفر گلایه میکنن از uiش پس تو پست قبلی هم بهتوت گفتم نظر شخصی وقتی صحیحه که هرکسی نظرب داشته وقتی همه حرف منو میگن پس حرف شما از تعصبتون میاد
برخلاف شما شرکتی که من ازش گوشی دارم میتونم هر لحظه یه ui روش سوار کنم اگر خسته شدم از one ui و کار خیلی راحتی حداقل برای من است!

نیما عرفانی

برادر شما خودت تجربه ی استفاده از EMUI9 یا EMUI 9.1 رو در سری میت یا سری پی به مدت طولانی داشتی که به نقاط ضعفش پی بردی و میگی عمق فاجعست؟! بقیه ی رابط هارو دیدم و استفاده کردم نه به اندازه ی EMUI ولی تجربه داشتم که با قاطعیت بگم بقیه هم همچین آش دهن سوزی نیستن که رابط کاربری هواوی در مقابلشون ضعیف باشه .
شما از همون اول با هدف تخریب هواوی اومدی جلو و علیه ش در پست های مختلف جبهه گرفتی، قبلاً هم سیستم عاملش رو مورد عنایت قرار دادی و تصورت این بود که چون سیستم عامل تایزن و ویندوزفون سامسونگ و مایکروسافت در مقابل اندروید شکست خوردن پس هواوی هم دست کمی از اونا نداره درحالیکه موقعیت و شرایط هواوی چه از نظر جغرافیایی چه گستردگی فعالیت هاش متفاوت هست و پتانسیلش رو داره که به عنوان رقیب جدی اندروید بدل بشه . بی جهت نیست که گوگل از این بابت ابراز نگرانی کرده و خواستار حذف اندروید از لیست تحریم های هواوی شده. حالا اگه این خبر تحقق پیدا کنه که سیستم عامل هواوی ۶۰ درصد سریع تر اندروید باشه پس یعنی در طی زمان اندروید رو باخاک یکسان می‌کنه فقط کافیه بقیه برندهای اندرویدی هم ازش حمایت کنن که شیائومی ، ویوو و اوپو چنین تصمیمی دارن.
لگ و باگ و این چیزا دیگه از اندروید ۹ به بعد معنی نداره و تا به حال در تجربه ای که داشتم شاهد کندی یا لگ غیر طبیعی که رو مخ باشه نبودم حالا در EMUI9.1 که کلاً باگ و لگ وجود نداره و هر منبعی رو که دیدم رابط کاربری جدید هواوی رو بررسی کردن ، سرعت و روون بودنش رو به عنوان یکی از نقاط قوتش تلقی کردن .آپدیت دهی های هواوی هم که داره نسل به نسل بهتر میشه و هواوی وعده داده نسخه‌ی بتای اندروید ۱۰ رو تا قبل از کامل شدنش به سری میت ۲۰ و پی ۳۰ بیاره .
قطعاً هیچ رابط کاربری بی عیب و نقص نیست و رابط هواوی هم در کنار نقاط ضعفش نقاط قوتی هم داره که باعث بشه من کمبودی در اون احساس نکنم.
برندی که چندساله داره رو توسعه ی سیستم عامل خودش کار می‌کنه تواناییش رو نداره بهترین رابط کاربری رو ارائه بده؟!!! قطعاً می‌تونه اما به دلایلی که یکیش رو آقا امین چندین بار در ‌‌پست های مختلف مطرح کردن این هست که تمرکز اصلیِ هواوی رو سیستم عاملش بوده نه رابط کاربریش در واقع شاید هواوی خواسته بهترین ورژن رابط کاربریش رو کاربران رو سیستم عامل خودش تجربه کنن.
ضمناً اوردن اسم آیفون در کنار گوشی های اندرویدی به هیچ وجه منطقی نیست چون از سیستم عامل متفاوتی بهره میبره و در حال حاظر هیچ برندی یکپارچگی سخت افزار و نرم افزار اپل رو نداره.

نیما عرفانی

منو تعصب؟ مشخصه که من رو کامل نمیشناسی یا می‌شناسی و میخوای در جهت منافع خودت قضاوت کنی .اوکی مشکلی نیست هرجور راحتی.
پاسخ شما در پست قبلی مبنی بر امتیاز دوربین إس ۱۰ 5G رو دادم که متأسفانه شما نمیخوای هیچ جوره از موضع خودت دست بکشی و قبول کنی که اون ۳ امتیاز ارتقاء فقط برای بهبود نرم افزاری نیست.
در خصوص نصب رام های مختلف رو گوشی ، مگه قراره هواوی سیاست و رویکرد مشابه با برندهای دیگه رو پیاده سازی کنه؟ الان چون رو گوشی های هواوی نمیشه رام های مختلف نصب کرد میشه نقطه ضعف؟!! این برند سیاست متفاوتی نسبت به سایر برندهای اندرویدی داره و رفته رفته به سمت راهبرد اپل داره پیش می‌ره و میخواد اکوسیستم خودش رو توسعه بده.
نتیجه میگیریم برای شما و امثال شما که فن سامسونگ هستین شاید تصمیمات و سیاست های هواوی خوشایند نباشه اما دلیل نمیشه موفقیت هواوی رو نادیده گرفت ، چه بخوای چه نخوای چه خوشایندت باشه چه نباشه هواوی بهترین برند چین هست و به موفقیت های بزرگتری دست پیدا می‌کنه .
دیر و زود داره اما سوخت و سوز نداره.

Jason bourn

برای بخش اول حرفاتون اره ۴ ساله با محصولای هواوی سرکار دارم میت ۷ رو از اسفند ۹۴ داشتم و میت ۹ از بهار ۹۶ دارمش پس با قاطعیت حرف میزنم راجبش!
راجب سیستم عامل همینو بگم بهت
اینقدر اندروید رو باهاش سرو کار داشتم که تقریباً برام روشنه قراره چه سناریویی برای هواوی رقم بخوره
پایین برات توضیح میدم با منطق که حساب کار دستت بیاد هواوی کجای کاره!

نیما عرفانی

استقبال میکنم

Jason bourn

عزیزم هواوی بیاد فایل apk هم رو سیستم عاملش امرا کنه معلوم نیست که گوگل جلوی اون رو نگیره حالا بمونه که بسیاری از api های مورد نیاز نه در فایل نصبی هست و نه در سیستم عامل و تقریبا وابسته به پلی سرویس هست حتی همین اپای ایرانی مثل سروش هم وابسته به گوگل‌پلی هستن یا نمونه بارز بیش از 90 درصد گیمهای موجود که همع اینا عملاً بلا استفاده هستند در سیستم عامل هواوی!
پس‌هواوی باید بومی سازی کنه
یه لینکی یه منبعی برام بیاررکه گفته باشه توسعه دهنده های ثالث و شرکتای چند ملیتی دارن اپ براش پورت میکنن الان سامسونگ و ماکروسافت داشتن تازه بیس‌و پروتکلای امنیتش یه مراسم اختصاصی دیگه براش گرفتن
هواوی کدوم یکی از اینکارا رو کرده که میخواد ۶ ماهه دیگه بده بیرون؟ یا حتی دوسال دیگه؟
قطعا میدونی ترامپ فتوا بده توسعه دهنده های ثالثم باهاش همکاری نمیکنن
بالا گفتم اپای اندروید رو گوگل راحت بزاره اجراش کنه خودش جای شکره برای این شرکت!
وگرنه چرا عین بچه ۵ ساله به شلوار گوگل اویزون شده به نظرت و همش دنبال صلحه؟

هواویم که بی گناه بی گناه که نیست ! جاسوسی صنعتی از تی موبایل‌که اسنادش هست با یه سرچ کوچیک از هرمنبعی خواستی برات میاره دور زدن تحریمای ایران و نقض پتنتهای کوالکام و…

من خودم شغلم نیست برنامه نویسی و…‌ولی! هرکسی تکرار میکنم هرکسی دو واحد برنامه نویسی هم مطالعه کرده باشه حتی‌برای تفریح و علاقه مثل من ادعای هواوی رو زیر سوال میبره

پس سعی‌کنید احساسی تصمیم نگیرید مدرک دارید ثابت کنید سیستم عامل هواوی موفق میشه

Jason bourn

بزار اینطوری بگم شما همین الان گوشیتو روت کن، البته اگه الان بوت لودرش پولی انلاک نشه یا بزاره انلاک کنه گوشیتو! این اپها رو پاک کن:
Google Play Services
Key Chain
Android Services Library
Google Services Framework
Play store
Android Shared Library
میبینی در حد یه فیچر فون گوشیت شده!
حالا ببین چه قدر ادعای هواوی درسته

نیما عرفانی

آقا شما اول به من بگو اگه سیستم عامل هواوی قراره موفق نشه و یکی از دلایلش ۶۰ درصد سرعت بیشتر نسبت به اندروید نیست پس چرا خودِ گوگل اینقدر نگران دوگانه شدنِ اندرویده؟چرا خواستار لغو تحریم ها شده؟آفرین، به جهت وجود باگ های امنیتی در نسخه های اولیه سیستم عامل هواوی و به خطر افتادن اطلاعات کاربران اندروید اما بعدش چی؟ برادر داری درباره هواوی صحبت می‌کنی نه درباره جی ال ایکس !! که حرف از بومی سازی میزنی ، چینی ها پشت هم هستن و هنوز سیستم عاملش عرضه نشده شیائومی و اوپو و ویوو که شما رابط کاربریشون رو بهتر از EMUI می‌دونی! تصمیم گرفتن با هواوی همکاری کنن، خب این یعنی اعتماد و بومی سازی .
فتوای ترامپ؟!! درباره ی ترامپ کلاً صحبت نکنیم بهتره چون اصلاً ارزش وقت گذاشتن نداره با این حال درباره ایشون و سیاست های آمریکا در چند پست گذشته مفصل توضیح دادم .
بازم داری هواوی رو با مایکروسافت و سامسونگ مقایسه می‌کنی.شما از همون موقع که با گوشی های هواوی آشنا شدی ، هواوی داشته رو سیستم عامل خودش کار می‌کرده برای چنین روزی که آمریکا تحریمش کنه(از ۲ سال پیش مدیر عامل هواوی گفت سیستم عامل ما آمادست اما تا زمانی که اندروید اوپن سورس هست قصد استفاده ازش رو نداریم و اینجور نیست که شما فکر میکنی در ۶ ماه تا ۱ سال توسعه اش داده.
آشنایی با برنامه نویسی؟ حالا که حرفشو زدی میگم، برادر خودم رشتم نرم افزار هست و کاملاً از سناریوهای مربوط به سیستم عامل و بیسش آگاهی دارم‌.درباره ی ماهیت و ساختار اندروید و ios هم پارسال به کاربر هالک کلی توضیحات ارائه دادم که خلاصش رو اینجا میگم . اندروید خودش بر پایه ی لینوکس توسعه پیدا کرده و اساس سیستم عامل هواوی هم لینوکسه که می‌تونه از اپ های اندروید هم پشتیبانی کنه اما همینطور که قبلاً توضیح دادم (همون کامنتی که زیرش باز اسم سامسونگ و مایکروسافت رو اوردی) گفتم کالبد سیستم عامل هواوی مشابه اندروید هست اما هواوی تغییراتی در کدنویسیش داده که ماهیتش شبیه به عملکرد ios بشه به همین خاطر میگن ۶۰ درصد سریع تر از اندرویده یعنی هواوی رو بهینگیش کار کرده . (همون تایزن هم برپایه ی اندروید شکل گرفته که شما داری سنگشو به سینه میزنی اما سامسونگ فعلاً اونو درحد استفاده رو گجت های پوشیدنی بسنده کرده).
سیستم عامل هواوی با همکاریِ شرکت Tencent توسعه پیدا کرده و برای توسعهٔ نرم افزارها و کانفیگ و یکپارچگیش با سیستم عامل هواوی ، به همکاری با شرکتAptiode پرداخته که ۹۰۰۰۰۰ اپ در مارکت خودش داره، به جز این هواوی از توسعه دهنده های مختلف هم دعوت به همکاری کرده برای اضافه شدن اپ های بیشتر به مارکت App Gallery هواوی .
از الان نمیشه گفت هواوی موفق میشه یا نه اما چون مُصِر هستی میگم زمان ، زمان بهترین مدرک و سنده که می‌تونه اثبات کنه سیستم عامل هواوی موفق میشه یا نه.
فعلاً باید تا زمان معرفی سری میت ۳۰ و در عین حال استفاده ی سایر برندهای چین از سیستم عامل هواوی صبر کرد و چندماه بعدش چگونگیِ بازخوردها مشخص میشه.
احتمال موفقیت هواوی داخل چین بالاست ولی درخصوص وسعت جهانی به زمان نیاز داره.

نیما عرفانی

اصلاً چرا باید گوشیو روت کنم که بخوام اینارو پاک کنم ؟ چه لزومی داره؟ فقط برای اینکه آخرش بفهمم گوشیم در حدِ یه فیچرفون میشه؟! اصلاً متوجه شدی که گفتم کلاً رویکرد هواوی با سایر برندهای اندرویدی متفاوته؟ اصلاً خوندی گفتم هواوی به سمت اکوسیستم اپل پیش میره؟ داداش یعنی هضم سیاست های هواوی اینقدر سخته که از هر راهی وارد میشی که بخوای به عموم تحمیل کنی سیستم عامل و رابط کاربریِ هواوی ارزشی نداره و موفق نمیشه؟ تا حالا شده دیده باشی من از سامسونگ بد بگم؟
یه جوری با اعتماد به نفس صحبت می‌کنی انگار هواوی سیستم عاملش رو چند ساله که عرضه کرده و ناموفق بوده .
نه برادر گفتم که همه ی این صحبت ها تا زمانی که سیستم عامل هواوی عرضه و بررسی نشده نمیشه براساس یکسری تعصبات کورکورانه اظهار نظر کرد .

نیما عرفانی

در مورد دورزدن تحریم های ایران توسط هواوی هم شما به عنوان یک شهروند ایرانی مگه از این موضوع بدت اومده که هواوی داره به ایران تجهیزات و سرویس میده؟!!
درخصوص نقض پتنت های کوالکام از سوی هواوی هم دیدی میگم فقط با هدف تخریب هواوی اومدی جلو؟ اگه از اون ور بوم میوفتی از این ورم بیوفت و به نقض پتنت های هواوی توسط اپراتورهای آمریکایی که هواوی درخواست غرامت یک میلیارد دلاری کرده هم بپرداز که اعتدال رو رعایت کرده باشی!!!.

Jason bourn

۶۰ درصد سرعت بیشتر رو یه سیستم عامل دیگه و جالبه که هنوز کسایی هستن مثل شما باورش دارن!
تازه ios هم سریعتر بودنش نسبت به اندروید مای سواله! اونوقت یه نوپا مثل هواوی میاد از گوگل و اپل ۶۰ درصد سریعتر میشه
هواوی دومین تولید کننده گوشی تو دنیاس
خوب قاعدتا گوگل میدونه همکاری باهواوی خیلی بهتره

“بازم داری هواوی رو با مایکروسافت و سامسونگ مقایسه می‌کنی.شما از همون موقع که با گوشی های هواوی آشنا شدی ، هواوی داشته رو سیستم عامل خودش کار می‌کرده برای چنین روزی که آمریکا تحریمش کنه” پس خودتم قبول داری هواوی داشته جاسوسی میکرده نه؟ من خودم اینارو قبول ندارم شخصا ولی فراموش نکن خیلی به نفع ما ایرانی حداقل نمیشه! که یه سیستم عامل چینی داشته باشیم!

چی‌میگی برای خودت اول بخون چی نوشتم گفتم گوگل اومده این سرویسایی که اسم بردم تحریم کرده سرویسایی که پیام رسان سروش هم بدون اینا بالا نمیاد باز میگی چرا؟ برای اینکه ثابت گنم حرفت بی دلیله که میگی اپای اندروید رو تازه ۶۰ درصد سریعتر اجرا میکنه! گوشیو چرا روت میکنی؟
جوابش سادس! از محدودیت ها خلاص بشی!

بعدشم من گفتم شرکتای امریکایی پاکن؟‌یه یاداور شدم هواوی خیلی پاک و معصوم نیست اونجور که فکر میکنین
تحریما ایرانو دور زد الانم داره چوبشو میخوره منکه مشکلی ندارم ولی همه چی از اونجا شروع شد

نیما عرفانی

(تازه ios هم سریعتر بودنش نسبت به اندروید مای سواله! ) یکپارچگیش چی؟بهینه بودنش هم مایه مباهاته؟! بله می‌دونم روت چیه و چه کاربردی داره. برای رفع محدودیت ها به منظور دریافت آپدیت های طولانی تر و حتی اجازه ی دان گرید ورژن سیستم عامل رو به کاربر میده به اضافه ی نصب رام های مختلف و قابلیت های دیگه اما روت کردن بی عیب و نقص هم نیست و مهم ترینش کاهش امنیت و افزایش حفره های امنیتی دستگاه به حساب میاد .
چون هواوی داشته رو سیستم عامل خودش کار می‌کرده معنیش اینه که داشته جاسوسی می‌کرده ؟!!! عجب ، پس خودتم قبول داری سامسونگ هم تافته ی جدا بافته نیست و داشته در زمان توسعه‌ی تایزن جاسوسی می‌کرده! اگه قرار باشه همه مثل شما فکر کنن پس یعنی کلاً امنیت خاطری وجود نداره و کی هست که جاسوسی نکنه؟هرچند قبلاً هم بهت گفتم آمریکا خودش خدای جاسوسیه و اتهاماتش در خصوص جاسوسیِ هواوی اگه مدارکی براش داشت ارائه میداد. کافیه فقط درباره ی سابقه ی سیاسی آمریکا در طی این ۱۰۰ سال گذشته سرچ کنی تا متوجه بشی خلاف چین سنگین تره یا آمریکا.
جواب تمام ابهاماتی که داری به علاوه ی اثبات یا عدم اثبات ۶۰ درصد سرعت بیشتر سیستم عامل هواوی نسبت به اندروید فقط صبوری و زمان هست وگرنه تا صبح میشه بحث و گفتگو انجام داد.

_V_

😅من کاری به بحثتون ندارم ولی سامسونگ میگفت گوگل قابل افتماد نیست و این حرفا
و اینکه یه کشور مث کره شمالی جاسوسی سامسونگ از کشورای دیگه رو چه نیازی داره(دشمنش فقط کره شمالیه)
ولی چین و روسیه و آمریکا هر سه تا کشور قدرت جهانن و کسی بگه اینا جاسوسی نمیکنن خنده داره انصافا

_V_

یه کشور مثل کره جنوبی *

نیما عرفانی

البته واعظ جان بهتر بود اینجور میگفتی : اگه هرکس بگه فقط چین و رأسش هواوی جاسوسی می‌کنه خنده داره چون از نظر من محاله کسی رو کره زمین زندگی کنه درعین حال از اینترنت و ارتباطات رادیویی و مخابراتی هم استفاده کنه مورد جاسوسی قرار نگیره.
سامسونگ میگفت گوگل قابل اعتماد نیست؟! عجب ،پس چطور هنوز داره از اندروید استفاده میکنه؟ چطور آمریکا ، سامسونگ رو در این چندسال تحریم نکرده؟ حرفات با اتفاقاتی که در واقعیت داره رخ میده ضد و نقیضه عزیزم و اینو مطمئن باش شاید کره جنوبی به نفع سامسونگ از بقیه جاسوسی نکنه اما قطعاً خودِ سامسونگ به نفع گوگل و آمریکا داره به روش های خودش جاسوسی می‌کنه .

m.b

bourn
“رابط‌ کاربری ای که به نظر من بدترین رابط کاربری بین گوشیای موبایلی هست”
عزیز من شما برای گفتن همچین جمله ای باید تمام رابط های کاربری معروف رو باهاشون کار کرده باشی میفهمی که؟…
وگرنه حرفت اعتباری نداره…
شما باید رابط های کاربری one ui ، mi ui ، lg ux ، htc sense ، z ui ، funtouch ، color os ، oxygen os ، flyme ، و رابط سونی و em ui رو دیده باشی که بگی فلان رابط کاربری بدترین بین گوشی های موبایلی هست…
وگرنه همین یه جمله کافیه تا بگم کل خطایی که نوشتی مثل همین یه جمله با تعصب و بدور از منطق بوده…
منطقت در حال حاضر مثل این میمونه که من بگم برج میلاد بلند ترین برج جهانه از نظر من و نیازی هم ندارم که ایفل رو ببینم…
یعنی رابط کاربری هواوی از همه این رابط هایی که نام بردم بدتره؟
بر چه اساسی؟ بر اساس اینکه تو حداقل 5 تاشون رو اصلاً ندیدی؟😂
بعد رابط کاربری هواوی از حداقل 5 تایی که تا حالا ندیدی هم بدتره؟ چطوری بعداً حساب کردی که ندیده یه سری بهتر از هواوی هستن؟
حالت خوبه؟
بعد جالب تر از این تو میگی ما یه منبع رو کنیم که بگه رابط کاربری هواوی بهترینه؟
مگه ما گفتیم بهترینه؟
داری شوخی میکنی؟
شما گفتی بدترینه —> پس شما باید یه منبع درستو حسابی رو کنی که بگه بدترینه …
خب حالا کجا گفته بدترینه؟
نظر شما که چون خیلی از رابط های کاربری رو ندیدی، برای بدترین بودن رابط هواوی معتبر نیست…
یه منبع معتبر بیار که رابط فعلی هواوی رو بدترین در بین گوشیای موبایلی دونسته باشه…
میتونی بیاری؟
قطعاً نه…
خب حالا ما از رو هوا حرف میزنیم و با تعصب حرف میزنیم یا تو؟
بعد اصلاً چه جالب که تو میت 7 داشتی و پی بردی که بدترین رابط کاربری رو داره و بعداً دوباره رفتی میت 9 گرفتی؟
والا من که یه بار a7 2017 گرفتم و رابط بی بخارش رو دیدم و دیگه سمت سامسونگ نرفتم…
حالا ببینیم این oneui شاید بهتر بود و رفتیم سراغش…
ولی خیلی جالبه که در عین حال، دوباره همین بدترین رابط کاربری جهان رو انتخاب کردی…
عادتته که حرفات با اعمال 180 درجه اختلاف زاویه داشته باشه؟
بعد شما میگی شغلت برنامه نویسی و نرم افزار نیست ولی اطلاعات داری، بعد با اینهمه ادعا همینم نمیدونی که گوگل هم داره اندروید رو جمع میکنه و داره برنامه ده ساله برای تعویض رابط های کاربریش میذاره؟
نمیدونی چرا داره اینکارا رو میکنه؟
پس بزار برات بگم که الگوریتم و زبان مادری که برای نوشتن یک رابط کاربری استفاده میشه، در آینده که حجم پایه این رابط بالا رفت، سرعت اجرای فرامین رو پایین و پایین تر میاره و بهینگی رو کمتر و کمتر میکنه…
این موضوع به سه تا عامل بستگی داره که یکی حجم پایه رابط خام هست، دیگری حجم تغییراتی که هر برند روی رابط خام ایجاد میکنه و از هردوی اینها مهم تر خود زبان مادری هست که دارن بر اساسش کد مینویسن…
هرچند اینا تو تخصص شما نیست، اما برات یه مثال جزئی میزنم که بفهمی…
بیشترین حجم یک رابط کاربری رو محتوای رسانه‌ایش داره فدات شم…
سال ها پیش که گوگل مینوشت اندروید رو، بخاطر زبان پایه و مادری قدیمی ناچار بود برای کوچکترین زیبایی بصری هم از رسانه ها و تصاویر استفاده کنه که حجم بالایی رو در کل میسازن (حالا اگه وارد هم باشی باید بدونی که چون سایز صفحه ها متغیر هست و عمودی و افقی میشه، مجبود بودن از هر یک فایل تصویری دو یا چند عدد با سایز های مختلف در ریشه برنامه استفاده کنن) و حتی برای یک تم و پس زمینه ساده هم ناچار به استفاده از تصاویر بود و همین بهینگی رو پایین و پایین تر میاورد ولی الان عصر، عصر شیپ هاست…
یعنی به زبان پایه و مادر، یه سری کد های پیشفرض و محاسبات ساده ریاضی میدی و با استفاده از اون قواعد و قوانین جای بکارگیری تصاویر زیاد، فقط چند خط کد میدی که زبان مادر بر اساس اونها در لحظه شیپ رو میسازه و حجم کار بطور بسیار زیادی پایین میاد و همین مثال ساده ای که زدم بهینگی رو به صورت چشمگیری افزایش میده…
حتی تو ویندوز خودمم هم این موضوع رو آزمایش کردم…
نمیدونم با rainmeter آشنایی داری یا نه؟
رینمتر یه برنامه ساخت ویدجت و شخصی سازی ویندوز هست که فکر میکنم زبان مادرش پاسکال باشه…
این برنامه در بطن خودش قابلیت محاسبات ساده ریاضی و شیپ سازی رو داره…
من تا حدی بلدم باهاش ویجت بنویسم…
روزای اول باهاش نوشتم و از تصاویر استفاده کردم و فهمیدم داره فضای رم بسیار بیشتر از اون چیزی که من میخوام رو اشغال میکنه (حدود 7 درصد)…
پا شدم رفتم الگوریتم شیپ سازی باهاش رو یاد گرفتم و تمام پس زمینه ها که یه تصویر ساده بودن رو با شیپ عوض کردم که حجم ویجت ها به حد چشمگیری کاهش پیدا کرد و الان میزان استفاده از رمش رسیده به 1 درصد…

روزگاری برنامه نویسی با زبان پایه 0011 شروع میشد…
بعد ها به زبان مادر جدید یاد دادن که بجای 0000001111111 بشه نوشت 2…
و حجم و بهینگی خروجی ها باز هم افزایش پیدا کرد…
بعدش پیچیده تر و بهینه تر شد و برنامه نویسی با hello world شروع میشد…
الان خود گوگل هم دیگه میدونه که الگوریتم هاش قدیمی شدن و باید بیس زبانی که دارن باهاش مینویسن رو سبک تر و پیچیده تر و بهینه تر کرد…
برای همین تصمیم گرفته برنامه 10 ساله بزاره برای تعویض رابط های کاربریش و جایگزین اندروید رو داره با زبان بیس پیشرفته تر مینویسه…
پس قطعاً رابطی که با زبان جدیدتر و پیچیده تری نوشته بشه پتانسیل این رو داره که بهینه تر و سریعتر باشه بر اساس همون مثال ساده ای که برات زدم…
حالا من نمیگم شصت درصد، اما امکان اینکه رابط هوآوی سریعتر از اندروید باشه بالا خواهد بود چون از بیست لینوکس رو برای بار مجدد و با الگوریتم های بروزتر نوشتن…

Jason bourn

از چه‌بحثی‌به کجاها کشیده شد
والا جای انتقاد زیاده برای رابط‌کاربری کسی‌نمیاد مستقیم یا چیزیو بدترین اعلام کنه تو یوتوب و … حرفت واقعا خنده داره اینو بحثی راجبش ندارم ولی‌میتونی تو فورمای ردیت و xda و … ببینی وضعیت رابط‌کاربریش چه طوره
ولی خوب موقعی که میت ۷ خریدم اولین تجربم از هواوی بود و به طور کلی از نوت ۴ سامسونگ خیلی چیزاش بهتر بود یکی رابط کاربری
در‌ادامه تصمیمم مثل اوت کاربر بود بین پرچمدارای هواوی و سامسونگ متغیر باشم از اونجا که هنوز وانپلاس و شیائومی مثل الانشون نبود و سونیم تر میزد هر سال دیگه سمتش نرفتم بعد از اکسپریا z1
حرف‌اخرم اینکه من با الجی اچ تی سی و شیا وانپلاس و گوگل کار کردم علاوه بر هواوی و خوب حداقل بین اونا حرفی برای گفتن نداشت هیچ جوره گه راحتی و سادگی‌نه روونی نه اپدیت دهی
یه چیز واضح هست اینقدر براش مقاومت میکنین

Jason bourn

@نیما
کامنتمو کامل‌بخون گفتم شخصا اعتقاد به جاسوسی ندارم
باز این حرف مضحک سند جاسوسی کو میزنین
شما سند بیار جاسوس نیست وگرنه سندای جاسوسی صعنتی از تی موبایلش هست

بعد پایین نوشتید سامسونگ برای امریکا جاسوسی میکنه😂😂
فکر‌میکنم به اندازه کافی بحث کردیم امروز دیگه دلیلی نمیبینم حرفای ناشی از تعصب شدیدتون رو پاسخ بدم

_V_

برای اینکه کره جنوبی متحد امریکاس و اگه بزرگترین برند کره جنوبیو تحریم کنه مقابل هم میشن و یکی از مهره های امریکا تو اون منطقه رو از دست میدن😐
البته که امریکا با این میزان جاسوسی و منابعی که برا جاسوسی داره سامسونگ حتی اگه کل توانشم بذاره پشم جاسوسی امریکام نمیشه
وقتی فکرشو میکنم چقدر زیر سلطه امریکا و غیره هستیم اینور اونور خودم پشمام میریزه😅

m.b

Jason bourn
عجب
جناب حرف من که میگم یکی مثل خودت بیار که بگه بدترینه و نمیتونی بیاری خنده داره یا حرف شما که خیلی از رابط های کاربری رو ندیدی و میگی بدترینه تو تمام گوشی های موبایلی؟
آخه عزیز من کله گنده ترین سایتای تکنولوژی هم خودت میدونی و میگی که با صراحت نمیگن فلان رابط بدترینه…
اونوقت این خام و نپخته بودن شما نیست که با اینکه زیاد هم رابط کاربری ندیدی یکراست رابط کاربری تقریباً یک میلیارد گوشی رو بدترین رابط کاربری جهان گوشی ها میدونی؟
ما تعصب به خرج ندیم؟
خودت از این حرفا خندت نمیگیره؟
مگه ما گفتیم هوآوی بهترینه که تعصب داشته باشیم…
یعنی هرکی بگه هوآوی بدترین نیست داره از سر تعصب حرف میزنه؟
بایدم آخر سر بگی بحثو جمعش کنیم…
چون از اولم بحثو بچگانه شروع کردی…

از طرف دیگه معنای پیشرفت برنامه نویسی و لزوم ارائه رابط های کاربری بر پایه های جدید رو درک کردی…
یا نه کامنت منم مثل نیما نخوندی؟
کلا هرکسی پس بگه رابط کاربری هوآوی بدترین نیست از دیدگاه تو متعصبه…
اوکی گرفتم شب خوبی داشته باشی…

نیما عرفانی

اعتقاد به جاسوسی نداری ؟!!! نزن از این حرفارو که خودمو به زور نگه داشتم نخندم. الان میگی اعتقادی به جاسوسی نداری در صورتیکه همیشه زیر پست های مربوط به اتهامات آمریکا در قبال هواوی میومدی کامنت های تمسخرآمیز میذاشتی که اگه هواوی جاسوسی نکرده مدرک رو کنه!!! عه جالبه واقعاً دورو زمونه عوض شده کسی که مورد اتهام قرار گرفته باید برای اثبات بی گناهیش مدرک نشون بده!!!
حرفای من مضحکه جناب؟ خوبه .‌‌
جواب یه مطلب رو کامل نمیدی بعد میپری به یه بحث دیگه .
شما که اعتقادی به جاسوسی و این داستانا نداری چرا باز میگی سندای جاسوسی هواوی از تی موبایل هست؟؟؟ از نظر منطق شما همه خوبن فقط هواوی جاسوسی می‌کنه . دارم میگم اگه شما میگی هواوی پتنت های کوالکام رو نقض کرده پس چرا اینو نگفتی که اپراتورهای آمریکایی هم پتنت های مخابراتی هواوی رو نقض کردن ؟؟؟
( بعد پایین نوشتید سامسونگ برای امریکا جاسوسی میکنه😂😂) اینو درجواب کامنت واعظ گفتم نه شما، شما فعلاً جواب اون قسمتی که خودتم سامسونگ رو به عنوان جاسوس قبول داری ندادی ، ضمناً به جای خندیدن اگه جواب منطقی و قانع کننده در این خصوص داری بفرما درغیر این صورت با خنده های مضحک روی واقعیات لاپوشونی نکن .
حرفای ناشی از تعصبات شدید ؟! 😂😂😂 اینو دیگه نتونستم تحمل کنم . عزیزم تعصب شدید اون جایی معنا پیدا می‌کنه که شما همش داری رو حرفت پافشاری می‌کنی که اون ۳ امتیاز ارتقاء دوربین إس ۱۰ 5G فقط به خاطر بهبود نرم افزاری بوده و دوربین tof نقش هویجو ایفا کرده !!! در صورتیکه شما یکی از اون افرادی بودی که موقع کسب امتیاز دوربین پی ۳۰ پرو ، دگزو رو قبول نداشتی اما داری به امتیاز سامسونگ مینازی! پس، طبق منطق شما دوربین tof پی ۳۰ پرو هم هیچ نقشی در کسب امتیازش نداشته !!!

شب خوبی داشته باشی

mosayebso

جناب نیما
با تک تک چرت و‌پرتات کار ندارم
فقط اونجا ک گفتی تایزن از اندرویید نشات گرفته
واقعا بی سوادترین و پرمدعا ترین کاربر این سایتی
خخخخخخ
فن حبابی بیشتر از اینم انتظار نمیره ازش
مهنذس نرم افزاری اره؟ خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
تایزن از اندرویید نشات گرفته
وای خدا مردم از خنده خخخخخخخخخخ
حالا حبابی کاریو کرده ک امازون ۱۰ سال پیش کرد ولی خب الان ۹۰ درصد برنامه ها وابسته گوگل پلی سرویس هستن
تو بگو برنامه نصب بشه باز اجرا نمیشه خخخخ
چقدر بیچاره این شما فن های حبابی

نیما عرفانی

عه
به به به به جناب مصیب از این طرفا؟!!!!!
چیشد یکدفعه پیدات شد جناب؟!
میگفتی گاوی گوسفندی چیزی قربونی کنیم!!
علیک سلام
اول از همه باید بگم مهم ترین قابلیتی که ترنجی باید به سایتش اضافه کنه اینه که گذاشتن عکس های شخصیِ کاربرا ترجیحاً به صورت ۳ در ۴ در حالتی که چهره کاملاً واضح باشه در پروفایلشون الزامی بشه که حداقل بدونیم طرف حسابمون با چه فردیه و سن و سالشو بدونیم که ارزش جواب دادن داره یا نه.
به این کاری ندارم چندتا اکانت با اسامیِ مختلف ساختی که یه همچین وقتایی سرزده از راه برسی و توهین کنی، به اینم کاری ندارم چطور با این لحن تند و نامحترمانت کامنتت نرفته برا تأیید!آنچه عیان است چه حاجت به بیان است. لحن و نوع گویش حرفات کاملاً بیان گرِ همه چی هست دیگه نیاز نیست بیشتر از این عکس العمل نشون بدم فقط میگم باش شما فکر کن من بی سواد و پر ادعا.
تو خوبی
شب خوش

Jason bourn

.b
اره درست حدس زدی کسی نگه بده یا کار نکرده با برندای دیگه یا متعصبه اره شوخیم ندارم کاملا رک هستم! چون گفنم ندیدم کسیو بیاد ازش تعریف‌کنه یا عاشقش شه تا دلتم بخواد کاربرای درستو حسابی تر تو فورمای مختلف هستن بهشون رجوع کنی ببینی ببینی به اونی‌که‌میگه emui خوبه چه طوری با یه 😂 از کنارش رد میشن
پس نه حرف من نیست حرف‌خیلیاس که اندروید رو زیر و رو کردن
میخوای قبول کن نمیخوای ریپلای نکن راجب این موضوع

@نیما
من گفتم جاسوسی هواوی رو قبول ندارم نه جاسوسی رو
الان نقص پتنت های هواوی چه ربطی به بحث ما داره؟‌گفتم نقص نکرده؟ جناب بی تعصب مث این میمونه‌هروقت از میت ایکس انتقاد کردیم بیاین بحث فولد و نوت ۷ رو بکشین وسط! این ضعفتون تو حرف زدنو نشون میده یعنی هیچی ندارین برا گفتن اینارو میاین میگین
گفتم مدرک بیار داری در میری از حرفت به بعد من میگی در میرم
برات مدرک اوردم و دلایلمم گفتم باز ادعا میکنی فلانه
میگم uiش در مقایسه با فلان ui ها اینطوریه به n دلیل
باز نمیتونی عکسشو ثابت کنی چون حرفی نداری برا گفتن و قبولم داری اینو خودت
کجا به امتیاز s10 5g نازیدم جناب بی تعصب و منطقی؟ نه بیار جاشو که کلا دیلت اکانت کنم
گفتم راجب دوربینای tof مطالعه کن نمیخوای کنی و ادعا کنی بهبود سخت افزاریه خداحافظ

m.b


اه به به تو هنوز زنده ای؟😂😂👏
هیچوقت یادم نمیره که قبل معرفی فولد کلی گفتی که بهترینه و متحول میکنه و فلان و بعد که گند زد اصلاً پیدات نشد تا الان که بیای و تحریم هواوی رو دستمایه اراجیفت کنی…
خوش اومدی استاد…
خیلی وقت بود شاگردات زیر دست و پای کاربرای منطقی له میشدن…
تو اومدی بازم بگی فولد میترکونه و بهترینه و شارژ سریع ضرر داره؟😂👏
در حالی که سامسونگم قراره از 40 وات به بالا استفاده کنه…
تا الان ضرر داشت چون سامسونگ استفاده نمیکرد اما الان بی ضرره چون سامسونگم تازه یادش اومده یه کاربرایی هستن که 5 ساله دارن میگن شارژ سریع با توان بالاتر میخوان و قراره تازه بعد مردن نوه سهراب نوشدارو بیاره…😂

m.b

bourn
آقا چرا وقتی نمیتونی منطقی بنویسی خودتو میزنی به اون راه یا حرف میذاری تو دهن اینو اون؟
بازم گفتی هیچکس نمیگه تو فروم ها که رابط هوآوی بهترینه…
کی این وسط مگه گفت رابط هواوی بهترینه؟
خودت حرف تو دهن ما گذاشتی خودتم از حرفی که ساختی شکایت داری؟😂
“”چون گفنم ندیدم کسیو بیاد ازش تعریف‌کنه یا عاشقش شه تا دلتم بخواد کاربرای درستو حسابی تر تو فورمای مختلف هستن بهشون رجوع کنی ببینی ببینی به اونی‌که‌میگه emui خوبه چه طوری با یه 😂 از کنارش رد میشن””
داداش والا نمیدونم آدرس کدوم فروم رو داری میدی؛ همونی که تو کوچه علی چپه؟
برو تو همون فرومی که میگی بنویس رابط هوآوی بدترین در جهان هست و بعد ببین چطوری با یه 😂 از کنارش رد میشن…
داداش میخوای تو کامنت بعدی هم بگی که من گفتم بهترینه و باز حرف تو دهن ما بزاری؟
ما فقط گفتیم بدترین نیست و تو به ما میگی متعصب…
پس از نظر منطق یه قرون دوزاری جنابعالی هرکسی که بگه رابط هوآوی بدترین نیست میشه متعصب دیگه…
چون ما فقط همین رو گفتیم و شدیم متعصب…
الان آقای عط‌ایی هم بیاد بگه بدترین نیست میشه متعصب…
الان چند صد میلیون نفر متعصب تو دنیا هست که گوشی هوآوی دارن و قبول نمیکنن که رابطش بدترین رابط گوشی هاست…
آفرین با منطق…👏
اگه منطق اینه درست میگی و من متعصبم که میگم رابطش بدترین رابط نیست…
حالا بیا تو نظر بعدی هم بگو هیشکی نمیگه رابطش بهترین و از این جمله نتیجه بگیر که پس رابطش بدترینه…😂
آفرین یه رابط یا باید بهترین رابط جهان باشه و یا اگر نه، پس بدترین رابط جهانه براساس منطق تو…

نیما عرفانی

bourn
رفتی فکر کردی چی‌ بگی ؟! اوکی واس همین چیزاست که میگم هروقت حرفی نداری یا بحثو عوض می‌کنی یا در جهت منافع خودت حرفای طرف مقابلت رو برداشت می‌کنی .
واقعاً جالبه ، سند و مدرک میشه شِیر کردن و کپی پیست کردن چندتا لینک از اینور اون ور؟؟ شما آدمایی هستین که اگه طرفتون استاد دانشگاه هم باشه باز مرغتون یه پا داره و حرف خودتون رو میزنین.
نقض پتنت ها و دور زدن تحریم هارو کی پیش کشید که الان میگی حرف من چه ربطی به موضوع داشت؟؟؟ چرا همش میخوای یجوری موضوع رو بپیچونی؟؟؟
ببین دیروز اومدی یه حرفی زدی که دنبالش اینقدر بحث و جدل پیش اومد . لذت میبریا از این اوضاعی که ساختی !
هنوز جواب خیلی از حرفای من و مصطفی رو ندادی مثلاً شما که خیلی سند و مدرک معتبر داری یه دونه ش رو ، رو کن که مثل جنابعالی با قاطعیت گفته باشه رابط کاربری هواوی بدترین هستش .
در مورد دوربین إس ۱۰ 5G هم چی میگم شما چی میگی .
اوکی کلاً به یه نتیجه ای رسیدم ، مثل بعضی از دوستان گرامی فقط بیام کامنت خودم رو بذارم و دیگه دنبال حرفای بقیه رو نگیرم چون هیچ توفیقی جز اعصاب خورد کنی نداره .
درضمن نیازی به دلیت اکانت و این فیلما نیست ، ترفند جدید بزن. خدا می‌دونه شماها چندتا اکانت با اسامیِ مختلف دارین که یکدفعه بعد از چند هفته سرو کله مصیب پیدا میشه و اول از همه میاد به من میتوپه!!! هرچند که بازم میای توجیه کنی و بگی مصیب چه ربطی به تو داره و یه عده رو ساده فرض کنید …..
شب خوش

_V_

mosayebso
یا رب مباد آنکه “خخ” معتبر شود

Jason bourn

.b
خیلی‌خوبی‌تو چه‌طور میشه بحث فروش‌سامسونگ میاد وسط میشه تبلیغات و … و هرکی‌میخره میان ردشو متعصب و بی سواد و … هست میرسه به هواوی میای مارو به امارو فروشش رجوع میدی میگی هرکی‌خریده فلانه و …؟‌وجدانا؟

اوکی بای

میرسیم به @نیما
همه‌حرفات سفسطس میگم نقص پتنت هواوی چه ربطی داشت به حرف من که‌میگم پتنت کوالکامو نقص کرده؟ مگر‌جز اینه‌حرفی‌نداری برا گفتن میای بحث دزدی امریکا رو میکشی وسط؟

در نهایت من بیکار نیستم اکانت بسازم القاب خودتو به دیگران نسبت نده شب بخیر بد خواب شدی دفعه بعدیم اینطوری‌بهم لقب‌اکانت سازی بدی یه جور دیگه برخورد میکنم
بگو چرا رو هواوی سیخ کردم اینروزا امثال جناب عالی که‌چرت و پرت میگین
آخه مجبورین چیزی‌که‌نمیدونین راجبش نظر بدین؟ مثل همین دوربین tof

نیما عرفانی

اوکی
درحد این چند جمله بسنده میکنم و خداحافظ
امثال شما با افرادی که مثل خودتون باشن بیشتر حال میکنن یعنی تند و پرخاشگر و بی شخصیت ولی ما از اونجور آدماش نیستیم.
حالا بعد از عامر نوبت تو شد که جو رو متشنج کنی .
باعث و بانیِ تمام این بحث ها کامنت اول خودت بود جناب بی تعصب .
صرفاً جهت اطلاع من یه شخصیتو یه لقب دارم اونم اسم و فامیلمه نه مثل یه عده که همش رنگ عوض کنم .

Jason bourn

اگر‌میکنی مولتی اکانتم مجبورت نکردن با من بحث کنی اخرم بگی‌مولتی اکانته ها که شخصیت ندارن ارزش بحث کردن ندارن 😉

mosayebso

من توهین نکردم واقعیت گفتم مهندس نرم افزار خخخخخخخخخخخخخ
واقعا وضع مملکت باید این باشه با وجود افرادی مثل تو خخ
تایزن از اندرویید گرفته شده هاهاهاهاهاها
خدا این خوشیا رو از ما نگیر
ایول با قدرت ادامه بده خخخخ

mosayebso

خطاب به m.b
حتی ارزش تار موهاشم نداری به جان تو
اونبار پشت سرم حرف زدی و غیب شدی تا ی مدت
چینی فن مشخصه که جایگاهش کجاس و چیه
دقیقا مثل برندایی ک طرفدارشن
در مورد گلکسی فولد
برای من یه چینی فن ( ارزشت دقیقا اندازه قیمت همون گوشیاس
ارزان و بی ارزش) ارزش یه تار موشم نداره ک بخام دلایل بگم برات
تو ارزش یه زارت هم نداری جنابm.b
فک کنم ارزش و جایگاهتو فهمیدی دیگ
یه بار دیگ زیر پست من ریپلای کنی یا ببینم گ…خوری کردی بدجور میشورمت

vahid

اندروید 10 و emui10پیشکشش سه ماهه منتظر آپدیت emui9. 1واسه میت20پرو نشستم هنو نیومده

نیما عرفانی

اینو قبول دارم و قبلاً هم توضیحاتی در این خصوص براتون نوشتم وحید جان ولی به نظرم هواوی تصمیم داره فعلاً EMUI 9.1 رو به سری میت ۲۰ آپدیت نده و تمام امکانات جدید رو بزاره برای آپدیت بزرگ EMUI10 همزمان به سری پی ۳۰ و میت ۲۰ بیاره.

vahid

آقای عرفانی یعنی تا قبل میت30 میده آپدیتهemui10رو واسه میت 20و p30،
در ضمن ی حقیقتی هم بگم هر سال واسه معرفی سری میت جدید و اس جدید سامسونگ خیلی مشتاق بودم و همیشه دنبال اخبارشون و بعد عرضه به بازار تا نمیخریدمشون آروم نمیگرفتم،
ولی الان اشتیاقم فقط موند واسه همون سری اس چون بعد این تحریم‌ها اگه واقع بین باشیم باید قبول کنیم سری میت 30نمیتونه موفقیت میت 20رو تجربه کنه،یکیش خود من که اشتیاقم کم شده و خیلیا عین من هستن،
چه دیگران خوششون بیاد چه نه سامسونگ و هواوی بهترین‌های اندروید بودن و ویترین شون سری میت و سری اس ولی الان با این تحریم‌ها اوضاع فرق کرده و حتی اگه سیستم عامل خیلی عالی معرفی کنه واسه گوشیاش در بهترین شرایط 2سال طول میکشه که جا بیفته و مردم ترقیب بشن به خریدن هواوی اونم از نوع پرچمدارش

نیما عرفانی

بله درسته موفقیتش زمان می‌بره ولی هواوی هم برند دست و پا بسته ای نیست و خودش رو در طی این چندسال به اثبات رسونده پس یعنی کارش رو خوب بلده .
شخصاً سری میت هواوی و می میکس شیائومی رو بهترین گوشی های ساخت چین میدونم البته در مورد سامسونگ من برخلاف شما سری نوت رو بیشتر از سری إس قبول دارم .

نیما عرفانی

در مورد زمان آپدیت دهی EMUI 10 هم والا چند جا دیدم که گفته شده هواوی تصمیم داره آپدیت نسخه ی بتای اندروید ۱۰ رو زودتر از موعد به سری میت ۲۰ و پی ۳۰ بیاره تا کاربران تا زمان نسخه ی کاملش منتظر نمونن ، بعدش آپدیت کاملش رو اضافه می‌کنه .

vahid

آقای عرفانی نمیدونم چرا بعضیا تعصب الکی دارن که به قول شما این بنده خدا تا اسم رابط کاربری هواوی میاد میان مسخره میکنن،برا من سواله بخدا،،در حد تعصب استقلال و پرسپولیس اینجا تعصب رو مارک مورد علاقشون دارن،،
آقای عرفانی منم که میدونید میت 20پرو دارم اگه با رابط کاربری سامسونگ کار نمیکردم اصلا ایراد رابط هواوی به چشمم نمیومد،،هر رابط کاربری بی ضعف نیست ولی دیگه جوری نیست که بخوایم مسخره کنیم،،سامسونگ هم مطمئنن بی ایراد نیست ولی چون من تا الان با رابط بهتری کار نکردم به نظرم بی ضعفه،الان میتونم بگم از مال هواوی بهتره،،ولی خداییش از نظر ظاهری واقعا رابط oneuiسامسونگ بی نظیره تو اندروید و فقط از لحاظ ظاهری آیفون هستش که بالاتر از سامسونگ هستش البته اونم که جزو اندرویدی ها نیست

نیما عرفانی

بله در جریان هستم که شما هم میت ۲۰ پرو دارین هم إس ۱۰ پلاس ⁦🙂
در مورد توضیحات رابط کاربری و برتریِ ظاهری oneui سامسونگ هم تا حدودی موافقم هرچند که کاملاً بحث سلیقه ای هستش . شخصاً مثل شما تجربه ی رابط کاربری سامسونگ و هواوی و به علاوه الجی و سونی رو داشتم اما خب با رابط کاربری وان پلاس و شیائومی هم آشنایی دورادوری دارم!
رابط کاربری سامسونگ قبل از oneui یعنی در زمان اکسپرینس و قبل اون تاچ ویز ،یکسری امکانات و قابلیت هاش رو از رابط کاربری هواوی ، الجی و شیائومی اضافه کرد. به نظرم در دنیای اندروید سری نوت سامسونگ به جهت قابلیت های نرم افزاری قلم درکنار رابط کاربری هواوی و الجی تجربه ی لذت بخش و کاملی رو ارائه میدن.
به جرأت میگم منکر پیشرفت های رابط کاربری سامسونگ نیستم اما اگه بخوایم واقع بین باشیم پیشرفت های رابط کاربری هواوی بیشتر و کامل تر بوده ، به عنوان مثال همین EMUI 9.1 که شما گفتی ، دراصل باید درحد یک آپدیت جزئی باشه برای EMUI9 اما در واقع اینقدر ارتقاء در زمینه ی هوش مصنوعی و افزایش سرعت خواندن و نوشتن در حافظه و عملکرد،بهینگی و مدیریت فایل ها و غیره داشته که سایت های مختلف از جمله همین ترنجی این چنین تیتر زدن : میتونست به عنوان EMUI 10 نام گذاری بشه.
حالا در جواب ایشون که رابط کاربری هواوی رو بدترین رابط کاربری خطاب کردن توضیحات کامل تری میدم.

vahid

والا حرف شمارو قبول دارم هواوی واقعا پیشرفت زیادی داشته ولی در مورد سامسونگ من هم رابط جدید سامسونگ یعنیoneuiرو گفتم و در مورد رابط قبلی سامسونگ نگفتم و برتری سامسونگ رو تو رابط کاربری جدیدش گفتم،
در مورد نوت هم حرف شما کاملا درسته و قلم واقعا عالیه ولی من از لحاظ نوآوری گفتم مثلا پارسال اس9پلاس داشتم و برادرم نوت 9رو خریداری کرد و وقتی با گوشی اون کار کردم اونجوری حس جدید و هیجان خاصی بهم نداد حرف شما کاملا درست که کاملتر هستش سری نوت ولی شما جوابی که من میخواستم بدم تو حرف خودتون هست اونم کامل تر بودن نوت که تازه اونم ی سریش با آپدیت به سری اس میاد مثلا پارسال سلفی نوت برتر و کاملتر بود که با ی آپدیت دقیقا سلفی ها دو گوشی عین هم شد،
حالا در مورد اشتیاق استفاده و لذت استفاده وقتی اس ده پلاس رو استفاده کردم نسبت به اس9 و نوت 9واقعا لذتبخش تر بود و واقعا حس عالی بهم داد،
برای همین دوس دارم و آرزو دارم سامسونگ با ادغام سری اس و نوت سالی ی پرچمدار بده ولی از هر لحاظ کامل حتی هواوی هم با ادغام سری p و میت میتونه بترکونه نمیدونم چرا اینکارو نمیکنن،اپل با اینکه ی سری آیفون داره و فقط پرچمداران سالی ی بار گوشیشو معرفی میکنه و اینجوری موفق هستش،حالا هم هواوی هم سامسونگ کلی گوشی میان رده و پایین رده تو سال معرفی میکنن نمیدونم چرا تعداد پرچمدارانشونو سالی یکی نمیکنن مطمئنن فروششون تو پرچمدار بهتر میشه،

vahid

بعدشم آقای عرفانی من بحثم این نیست که سری اس بهتر از نوت هست و مطمئنن نوت کاملتر هستش و من برتری سری اس رو فقط زیباتر بودنش میدونم که اونم سلیقه ای هستش،بحث من اینه که مثلا من که سری اس ده دارم واقعا نمیتونم سراغ نوت 10برم ی جورایی خودزنی هستش،ولی کسی نوت ده داشته باشه به نظرم بره سراغ اس 11 واقعا میتونه تغییرات زیادی ببینه به نطرم برای افراد گوشی باز سری اس جالب‌تره چون حداقل ی سال گوشی رو استفاده میکنن،مثلا خود من الان نوت10بگیرم تا اس11بیاد گوشی خودم از چشمم میفته و به فکر تهیه اس 11میفتم الانم که سری اس 10رو دارم بعد معرفی اس11از چشمم میفته ولی بعد ی سال و نوت رو شیش ماهه از چشمم میفته واقعا آدم میخواد این همه پول بده حداقل ی سال ازش لذت میبره،گفتم من آرزومه اصلا سری اس حذف بشه یا نوت اصلا اسم و مدلش مهم نیست مهم اینه سالی یکی باشه ولی کامل، ‌
ولی کسی که گوشی رو میخواد چند سال نگه داره واقعا سری نوت بهترینه دقیقا حرفی که به دادشم زدم پارسال و سری نوت 9رو خرید و حداقل 3سال دیگه دستش هست، که تو این مدت من حداقل 6تا گوشی عوض کردم😜😜😜

_V_

خخخخ😂
بله درسته نوت زمان معرفیش جوریه که چند ماه بعدش نسل جدید شروع میشه و همه چیپستای نسل بعد و اندروید بعدی و غیره دارن،،البته گویا قراره ایندفعه نوت اکسینوس ۹۸۲۵ باشه که اونم بعیده
ولی در کل گوشیای خیلی خوبین،،از لحاظ ظاهری هم تا قبل این نوت ۱۰ که میخواد بیاد قبلش همیشه سری نوت یه ظاهر شکیل تر و باکلاس تر(نمیدونم اسمشو چجوری بگم) داشت،،،مثلا نوت۸ و اس۸ که دیگه اوجش بود،،،اما حالا گویا قراره ایندفعه فرق بکنه😑حالا تا گوشی معرفی نشه چیزی نمیشه گفت

نیما عرفانی

البته واعظ جان به شخصه دیزاین سری نوت ۱۰ رو بهترین طراحیِ تاریخ سامسونگ میدونم.

vahid

دادا چیپست 9825رو اگه بخواد بزاره رو نوت 10احتمالا تو ی روز با گوشی معرفی بشه که امکان پذیر نیست ی دفعه دیگم گفتم 9820رو 4 ماه قبل اس 10معرفی کرد،به آقای عرفانی عزیز هم بگم الان که قیمتا اینجوری شده آدم بخواد دوسال ی بارم عوض کنه گوشی رو بهش فشار میاد چه برسه 6 ماه ی بار اونم من که دوست دارم از دوتا برند داشته باشم،در مورد نسل تاشو گوشی‌هام هر چقدم علاقه به گوشی داشته باشم فقط میتونم حسرت داشتشو بخورم مگه اینکه دلار بشه 5تومن،، خخخ، داشتم فکر میکردم کوچ کنم به سمت آیفون های جدید با اینکه تجربه استفادم 4ماه اونم مدل 7پلاس بود و واقعا اذیت شدم ولی اینجوری ضررش کمتره واسم،،چون واقعا آیفون تو کشور ما دست دومش خرید فروشش راحت تر از سامسونگ و هواوی هست و به قیمت بهتری بر میدارن باز سامسونگ نسبت به هواوی خیلی بهتره تو بازار دست دوم هواوی خیلی بده خرید فروشش الان با این تحریم‌ها،بچه پولدارم نیستیم که نگه داریم همه گوشیرو،،
کاشکی مثل این بوتوبرا که گوشیو مفتی میگیرن و بررسی میکنن بودیم اونوقت همیشه بهترین دستمون بود،،احتمال خیلی کم شاید امسال برم سمت آیفون چون میگن آی او اس 13 خیلی بهتر از آی او اس قبلیاس و ی سری قابلیت‌های اندروید بالاخره توش اضافه شده،
یا اصن خدا کنه گوشی بازی از سرمون بیفته،،ما که پول ماشین بازی نداریم این گوشی بازی هم ی جوری دلار رفت بالا که دیگه کم کم باید از سرمون بندازیم والا چند وقت دیگه احتمالا هم قیمت ماشین میشه گوشی البته همین الانشم هم قیمت ماشین شده منظورم اینه که هم قیمت ماشینای گرون الان میشه،
دیگه جوونا باید برن دنبال علایق دیگه با این اوضاع احتمالا من میرم سمت ساعت هوشمند هر چند الانم دارم چندتا ساعت هوشمند ولی برام زیاد مهم نیست بودن یا نبودنش ولی با وضع درآمدمون از سال بعد بودجمون به ساعت بازی میخوره ففط😜😜😜

_V_

خخخخخ ساعت بازی😂😂😂😂😂

نیما عرفانی

بله صحبت های شما درست هست ولی من هم نگفتم هر شش ماه گوشی عوض کنید منظورم این بود که کلاً سری نوت رو بهتر و کامل تر و پخته تر از سری إس می‌دونم .
به نظرم کسی که مثل شما و من زیاد به تعویض گوشی علاقه داره البته بیشتر شما⁦☺️⁩ یه گوشی از سری پی هواوی و یک گوشی از سری نوت سامسونگ یا بالعکس دقیقاً مثل روالی که الان شما داری یه گوشی از سری میت و یه گوشی از سری إس داشته باشه نهایت لذت رو از دنیای موبایل تجربه می‌کنه و اگه بودجش رو داشته باشه می‌تونه سالی یکبار هرکدوم رو با مدل جدیدتر جایگزین کنه .
در مورد ادغام مدلها هم فکر میکنم این تغییر از ۲،۳ سال دیگه که دیوایس های تاشو فراگیر بشن انجام بشه اما خب شاید در مورد اندرویدی ها الخصوص هواوی این ادغام صورت نگیره چرا که سری پی و سری میت همیشه زبان طراحی و پرفورمنس متفاوتی داشتن اما در مورد سامسونگ در اکثر نسل ها سری نوت در واقع همون سری إس بوده که به بلوغ رسیده .

_V_

دقیقا درسته جناب عرفانی اینم میخواستم من بگم که احتمال سامسونگ بیشتره چون دقیقا با توجه به دلایلی که خودتون اوردید نوت احتمال خیلی بیشتری ادغام میشه ولی سری میت و پی کلا دو گوشی جدا و با مسیرای متفاوتن
نوت همه چیش بهتر از اسه ولی پی با اینکه یه چیزایی مثل دوربین بهتره ولی یه چیزایی رو هم نداره که میت داره
یه چیزاییم که تو پی بهتره مثلا سرعت فینگرپرینت و غیره با آپدیت گویا به میت ۲۰ میاد،،فکر کنم Emui 9.1

vahid

البته شما که میگی نوت کاملتر هست درست ولی سری pهم کامتره به نظر من سری میت که با نوت سامسونگ مقایسه میشه در واقعا زمان معرفیش و نوع تغیرات مثل سری اس سامسونگ هست و سری پی کاملتر میشه، مثلا میت 30 بیاد دوربینش اگه نمره بالاتر نگیره و بهتر از p30 نباشه پایین‌تر نیست شما میگی سری pومیت نمیشه ادغام شن ولی به نظر من میشه،اگه ی دوربین بیشتر میذاشت رو میت 30 و با 5 دوربین معرفی بشه دیگه سری pنیازی به وجودش نیست و همون پختگی دوربینی که میخواد تو p40بیاره همین با میت30میتونه بیاره یا بلعکس تو سامسونگ هم همین روال اگه سری اس 10پلاس رو مثل اس105gمیزد الان نوت جز قلم چه چیزیو میتونست ارتقا بده،اگه تو اس ده5g قلم میذاشت الان نوت نو آوری نداشت،
به نظر من این کار سامسونگ و هواوی فقط جنبه تجاری و سود دهی واسه خودشون داره و خیلی راحت میتونست با معرفی ی مدل گوشی طرفدارای دوتا سری از پرچمدار های خودشو راضی نگه داره

نیما عرفانی

نه آقا وحید در مورد هواوی کلاً قضیه فرق می‌کنه و گفتم که سری پی و سری میت پرفورمنس و دیزاین متفاوتی دارن ، طبق گفته ی مدیرعامل هواوی : سری میت برای مالتی مدیای بهتر(صفحه نمایش و اسپیکر و گیمینگ) ، کاربران لاکچری(پورش دیزاین) و ارائه ی نوآوری های جدید تولید میشن در حالی که سری پی ، دوربین محور هستند و دیزاین جذاب تری دارن(به جز قاب پشتی که سری میت بهتره) . در عین حال بیشتر نوآوری ها و گجت های جدید همزمان با سری میت معرفی میشن.

vahid

آقای عرفانی ی سوالم داشتم این که شما رو صفحه گوشیت از چه مدل محافظی استفاده میکنی،
والا ما از روز اول دنبال محافظ فول چسبی بودیم که رو ناچ رو هم بگیره اصلا گیر نیومد،فقط یکی از این سایتای فروش اینترنتی ی مدل دور چسبشو که رو ناچشو بگیره و همون مدل هم تو بازار موبایل هست 250تو اون سایت ولی 180البته من تهیه نکردم و ی مدل رو همون اول انداختم که فول چسبه ولی ناچش بازه،،الانم که دیگه داره میت 30میاد هنوز گلسی که مد نظر من بود نیومده

نیما عرفانی

والا من دنبال گلس شیشه ای با ۹ لایه نانو بودم که نمایندگیش موجود نداشت و یه گلس پلاستیکی انداختم که همون روزای اول از کناره ها وَر اومد کندمش و تا این لحظه رو گوشیم گلس قرار ندادم ولی به محض اینکه گلس خوب پیدا کنم حتماً تهیه میکنم .

vahid

آقا عرفانی اینی که من انداختم گلس خوبیه 50تومنم خریدم فقط قسمت ناچش باز هست،ولی خیلی خوب چسبید و بدون حباب کوچکترین ضعفیم تو تاچ گوشی به وجود نیوورده،گفتم در واقع فقط قسمت ناچش بسته نیست که اصلا تو ایران تمام چسبی که روی ناچ رو گرفته باشه نیست،
در ضمن همیشه گلسها رو خودم میزنم چون زدن هیچ کسو قبول ندارم

نیما عرفانی

مدل گلسی که گرفتین رو لطف میکنید؟شاید از یکی از سایت ها تهیه کنم .گلس شیشه ای حباب ایجاد نمیکنه ولی پلاستیکی چرا .
به نظرم اگه قسمت ناچش پوشیده نشه بهتره چون شاید در عملکرد تشخیص چهره ۳ بعدیش خلل ایجاد کنه حتی برای آیفون ها هم اکثراً این قسمت پوشیده نیست.
در مورد نصب شخصیِ گلس هم به شدت موافقم به شرطی که ابزارهای لازم برای نصبش فراهم باشه.

نیما عرفانی

برادر شما خودت تجربه ی استفاده از EMUI9 یا EMUI 9.1 رو در سری میت یا سری پی به مدت طولانی داشتی که به نقاط ضعفش پی بردی و میگی عمق فاجعست؟! بقیه ی رابط هارو دیدم و استفاده کردم نه به اندازه ی EMUI ولی تجربه داشتم که با قاطعیت بگم بقیه هم همچین آش دهن سوزی نیستن که رابط کاربری هواوی در مقابلشون ضعیف باشه .
شما از همون اول با هدف تخریب هواوی اومدی جلو و علیه ش در پست های مختلف جبهه گرفتی، قبلاً هم سیستم عاملش رو مورد عنایت قرار دادی و تصورت این بود که چون سیستم عامل تایزن و ویندوزفون سامسونگ و مایکروسافت در مقابل اندروید شکست خوردن پس هواوی هم دست کمی از اونا نداره درحالیکه موقعیت و شرایط هواوی چه از نظر جغرافیایی چه گستردگی فعالیت هاش متفاوت هست و پتانسیلش رو داره که به عنوان رقیب جدی اندروید بدل بشه . بی جهت نیست که گوگل از این بابت ابراز نگرانی کرده و خواستار حذف اندروید از لیست تحریم های هواوی شده. حالا اگه این خبر تحقق پیدا کنه که سیستم عامل هواوی ۶۰ درصد سریع تر اندروید باشه پس یعنی در طی زمان اندروید رو باخاک یکسان می‌کنه فقط کافیه بقیه برندهای اندرویدی هم ازش حمایت کنن که شیائومی ، ویوو و اوپو چنین تصمیمی دارن.
لگ و باگ و این چیزا دیگه از اندروید ۹ به بعد معنی نداره و تا به حال در تجربه ای که داشتم شاهد کندی یا لگ غیر طبیعی که رو مخ باشه نبودم حالا در EMUI9.1 که کلاً باگ و لگ وجود نداره و هر منبعی رو که دیدم رابط کاربری جدید هواوی رو بررسی کردن ، سرعت و روون بودنش رو به عنوان یکی از نقاط قوتش تلقی کردن .آپدیت دهی های هواوی هم که داره نسل به نسل بهتر میشه و هواوی وعده داده نسخه‌ی بتای اندروید ۱۰ رو تا قبل از کامل شدنش به سری میت ۲۰ و پی ۳۰ بیاره .
قطعاً هیچ رابط کاربری بی عیب و نقص نیست و رابط هواوی هم در کنار نقاط ضعفش نقاط قوتی هم داره که باعث بشه من کمبودی در اون احساس نکنم.
برندی که چندساله داره رو توسعه ی سیستم عامل خودش کار می‌کنه تواناییش رو نداره بهترین رابط کاربری رو ارائه بده؟!!! قطعاً می‌تونه اما به دلایلی که یکیش رو آقا امین چندین بار در ‌‌پست های مختلف مطرح کردن این هست که تمرکز اصلیِ هواوی رو سیستم عاملش بوده نه رابط کاربریش در واقع شاید هواوی خواسته بهترین ورژن رابط کاربریش رو کاربران رو سیستم عامل خودش تجربه کنن.
ضمناً اوردن اسم آیفون در کنار گوشی های اندرویدی به هیچ وجه منطقی نیست چون از سیستم عامل متفاوتی بهره میبره و در حال حاظر هیچ برندی یکپارچگی سخت افزار و نرم افزار اپل رو نداره.

نیما عرفانی

در جواب کاربر Jason bourn

Jason bourn

عزیزم هواوی بیاد فایل apk هم رو سیستم عاملش امرا کنه معلوم نیست که گوگل جلوی اون رو نگیره حالا بمونه که بسیاری از api های مورد نیاز نه در فایل نصبی هست و نه در سیستم عامل و تقریبا وابسته به پلی سرویس هست حتی همین اپای ایرانی مثل سروش هم وابسته به گوگل‌پلی هستن یا نمونه بارز بیش از 90 درصد گیمهای موجود که همع اینا عملاً بلا استفاده هستند در سیستم عامل هواوی!
پس‌هواوی باید بومی سازی کنه
یه لینکی یه منبعی برام بیاررکه گفته باشه توسعه دهنده های ثالث و شرکتای چند ملیتی دارن اپ براش پورت میکنن الان سامسونگ و ماکروسافت داشتن تازه بیس‌و امنیتش یه مراسم اختصاصی دیگه براش گرفتن
هواوی کدوم یکی از اینکارا رو کرد۶ که میخواد ۶ ماهه دیگه بده بیرون؟ یا حتی دوسال دیگه؟
میدونی ترامپ فتوا بده توسعه دهنده های ثالثم باهاش همکاری نمیکنن
بالا گفتم اپای اندروید رو گوگل راحت بزاره اجراش کنه خودش جای شکره برای این شرکت!
وگرنه چرا عین بچه ۵ ساله به شلوار گوگل اویزون شده به نظرت و همش دنبال صلحه؟

هواویم که بی گناه بی گناه که نیست ! جاسوسی صنعتی از تی موبایل‌که اسنادش هست با یه سرچ کوچیک از هرمنبعی خواستی برات میاره دور زدن تحریمای ایران و نقض پتنتهای کوالکام و…

من خودم شغلم نیست برنامه نویسی و…‌ولی! هرکسی تکرار میکنم هرکسی دو واحد برنامه نویسی هم مطالعه کرده باشه حتی‌برای تفریح و علاقه مثل من ادعای هواوی رو زیر سوال میبره

پس سعی‌کنید احساسی تصمیم نگیرید مدرک دارید ثابت کنید سیستم عامل هواوی موفق میشه

نیما عرفانی

آقا شما اول به من بگو اگه سیستم عامل هواوی قراره موفق نشه و یکی از دلایلش ۶۰ درصد سرعت بیشتر نسبت به اندروید نیست پس چرا خودِ گوگل اینقدر نگران دوگانه شدنِ اندرویده؟چرا خواستار لغو تحریم ها شده؟آفرین، به جهت وجود باگ های امنیتی در نسخه های اولیه سیستم عامل هواوی و به خطر افتادن اطلاعات کاربران اندروید اما بعدش چی؟ برادر داری درباره هواوی صحبت می‌کنی نه درباره جی ال ایکس !! که حرف از بومی سازی میزنی ، چینی ها پشت هم هستن و هنوز سیستم عاملش عرضه نشده شیائومی و اوپو و ویوو که شما رابط کاربریشون رو بهتر از EMUI می‌دونی! تصمیم گرفتن با هواوی همکاری کنن، خب این یعنی اعتماد و بومی سازی .
فتوای ترامپ؟!! درباره ی ترامپ کلاً صحبت نکنیم بهتره چون اصلاً ارزش وقت گذاشتن نداره با این حال درباره ایشون و سیاست های آمریکا در چند پست گذشته مفصل توضیح دادم .
بازم داری هواوی رو با مایکروسافت و سامسونگ مقایسه می‌کنی.شما از همون موقع که با گوشی های هواوی آشنا شدی ، هواوی داشته رو سیستم عامل خودش کار می‌کرده برای چنین روزی که آمریکا تحریمش کنه(از ۲ سال پیش مدیر عامل هواوی گفت سیستم عامل ما آمادست اما تا زمانی که اندروید اوپن سورس هست قصد استفاده ازش رو نداریم و اینجور نیست که شما فکر میکنی در ۶ ماه تا ۱ سال توسعه اش داده.
آشنایی با برنامه نویسی؟ حالا که حرفشو زدی میگم، برادر خودم رشتم نرم افزار هست و کاملاً از سناریوهای مربوط به سیستم عامل و بیسش آگاهی دارم‌.درباره ی ماهیت و ساختار اندروید و ios هم پارسال به کاربر هالک کلی توضیحات ارائه دادم که خلاصش رو اینجا میگم . اندروید خودش بر پایه ی لینوکس توسعه پیدا کرده و اساس سیستم عامل هواوی هم لینوکسه که می‌تونه از اپ های اندروید هم پشتیبانی کنه اما همینطور که قبلاً توضیح دادم (همون کامنتی که زیرش باز اسم سامسونگ و مایکروسافت رو اوردی) گفتم کالبد سیستم عامل هواوی مشابه اندروید هست اما هواوی تغییراتی در کدنویسیش داده که ماهیتش شبیه به عملکرد ios بشه به همین خاطر میگن ۶۰ درصد سریع تر از اندرویده یعنی هواوی رو بهینگیش کار کرده . (همون تایزن هم برپایه ی اندروید شکل گرفته که شما داری سنگشو به سینه میزنی اما سامسونگ فعلاً اونو درحد استفاده رو گجت های پوشیدنی بسنده کرده).
سیستم عامل هواوی با همکاریِ شرکت Tencent توسعه پیدا کرده و برای توسعهٔ نرم افزارها و کانفیگ و یکپارچگیش با سیستم عامل هواوی ، به همکاری با شرکتAptiode پرداخته که ۹۰۰۰۰۰ اپ در مارکت خودش داره، به جز این هواوی از توسعه دهنده های مختلف هم دعوت به همکاری کرده برای اضافه شدن اپ های بیشتر به مارکت App Gallery هواوی .
از الان نمیشه گفت هواوی موفق میشه یا نه اما چون مُصِر هستی میگم زمان ، زمان بهترین مدرک و سنده که می‌تونه اثبات کنه سیستم عامل هواوی موفق میشه یا نه.
فعلاً باید تا زمان معرفی سری میت ۳۰ و در عین حال استفاده ی سایر برندهای چین از سیستم عامل هواوی صبر کرد و چندماه بعدش چگونگیِ بازخوردها مشخص میشه.
احتمال موفقیت هواوی داخل چین بالاست ولی درخصوص وسعت جهانی به زمان نیاز داره.

vahid

آقای عرفانی پک نداشت که بخوام بگم اسمشو،الان مثلا میگن بوف بهترینه ولی من گرفتم پس دادم چون اندازه هاش نمیخوند ۱۷۰پولشو دادم،اینو از زیرزمین علائدین گرفتم بدون پک بود،ولی خیلی خوب بود،من این گلس های که واسه گوشی کرو دار هستش رو زیاد نصب کردم چون تمام دوستام و خانواده و اونایی که گوشیشون منحنی میدن من گلسشو نصب کنم،نمیدونم به خاطر جنس گلس بود یا جنس صفحه خود میت۲۰پرو ولی به نظرم خیلی راحت تر از گوشیای دیگه مثل نوت ۹و اس ۹یا اس ۸بود،
اس ده هم هنوز همون محافظی که فابریکی کارخونس روشه ولی فقط ضد خطو خش هست و خدایی نکرده اگه بخوره زمین صفحه نمایش تعطیله،
چون هنوز جایی ندیدم گلس فول سازگار با اثر انگشت اس۱۰باشه،فقط ی مدل دیدم که جای اثر انگشت سوراخه احتمالا اونو تهیه کنم،
البته بگم اگه چشم نکنم خودمو البته درسته هم گوشیام کاور داره هم محافظ صفحه نمایش ولی تا الان نیازی نشده بهشون و فقط جنبه اطمینان خاطر داشته،چون انقد گوشیایی که تا الان داشتم خوب نگه داشتم حتی به عنوان آکبند میشه فروخت،
در مور گلس میت۲۰پرو هم شما امر کنی تهییه میکنم تقدیمتون میکنم،،درغیر این صورت اگه خودتون قصد تهیه دارید طبقه منفی ۱ علائدین دارن و قیمتشون از جای دیگه پایینتره

نیما عرفانی

ممنون آقا وحید بزرگواری سپاس بابت توضیحات و راهنمایی. حالا فعلاً رو این موضوع زوم نکردم تا بعد ببینم چی میشه .
در مورد گلس إس ۱۰ پلاس هم خودش پیشفرض گلس داره که قسمت فینگر پرینتش روزنه داره .

vahid

نه آقای عرفانی به صورت پیش‌فرض و فابریکی که خود سامسونگ نصب کرده رو اس ده پلاس ی برچسب ساده پلاستیکی هست که فقط قسمت دوربین سلفیش باز هست و قسمت سنسور اثر انگشت بستس ولی تداخلی تو شناسایی اثر انگشت نداره،
اینم خیلی وقت بود میخواستم بگم که تو نصب برنامه ها میت 20پرو زمان نصبش خیلی سریع تر از اس ده پلاس هست ولی تقریبا میشه گفت دوبرابر سریعتر و این موضوع خیلی خوشایند به نظر من، و تو انجام بازی هم به نطرم بهتر از اس ده پلاس هست البته همونطور که میدونید رام اجرایی گوشی میت من 8 هست و برابر با اس ده پلاس نمیدونم مدل رم 6 میت ده چجوریه ولی تو این مدلی که دارم تو این دو زمینه کاملا برتر از اس ده پلاس هست با اینکه بیشتر استفاده شده نسبت به ای ده پلاس،

نیما عرفانی

قابل توجه دوستانی که صرفاً با هدف تخریب هواوی میان اظهار نظر میکنن.ممنون که به این موضوع اشاره کردی وحیدجان و به ثابت شدن یکسری از ابهامات بزرگ برای این دوستان دامن زدی .
مدلی که بنده استفاده میکنم دارای رم ۶ و رام ۱۲۸ هست و حدوداً ۶۰،۷۰ تا اپ و بازی نصب کردم بازم لگ و باگی شاهد نبودم و سرعت عملکرد رابط کاربری و اجرای اپ ها کاملاً رضایت بخش هست .

m.b

bourn
“رابط‌ کاربری ای که به نظر من بدترین رابط کاربری بین گوشیای موبایلی هست”
عزیز من شما برای گفتن همچین جمله ای باید تمام رابط های کاربری معروف رو باهاشون کار کرده باشی میفهمی که؟…
وگرنه حرفت اعتباری نداره…
شما باید رابط های کاربری one ui ، mi ui ، lg ux ، htc sense ، z ui ، funtouch ، color os ، oxygen os ، flyme ، و رابط سونی و em ui رو دیده باشی که بگی فلان رابط کاربری بدترین بین گوشی های موبایلی هست…
وگرنه همین یه جمله کافیه تا بگم کل خطایی که نوشتی مثل همین یه جمله با تعصب و بدور از منطق بوده…
منطقت در حال حاضر مثل این میمونه که من بگم برج میلاد بلند ترین برج جهانه از نظر من و نیازی هم ندارم که ایفل رو ببینم…
یعنی رابط کاربری هواوی از همه این رابط هایی که نام بردم بدتره؟
بر چه اساسی؟ بر اساس اینکه تو حداقل 5 تاشون رو اصلاً ندیدی؟😂
بعد رابط کاربری هواوی از حداقل 5 تایی که تا حالا ندیدی هم بدتره؟ چطوری بعداً حساب کردی که ندیده یه سری بهتر از هواوی هستن؟
حالت خوبه؟
بعد جالب تر از این تو میگی ما یه منبع رو کنیم که بگه رابط کاربری هواوی بهترینه؟
مگه ما گفتیم بهترینه؟
داری شوخی میکنی؟
شما گفتی بدترینه —> پس شما باید یه منبع درستو حسابی رو کنی که بگه بدترینه …
خب حالا کجا گفته بدترینه؟
نظر شما که چون خیلی از رابط های کاربری رو ندیدی، برای بدترین بودن رابط هواوی معتبر نیست…
یه منبع معتبر بیار که رابط فعلی هواوی رو بدترین در بین گوشیای موبایلی دونسته باشه…
میتونی بیاری؟
قطعاً نه…
خب حالا ما از رو هوا حرف میزنیم و با تعصب حرف میزنیم یا تو؟
بعد اصلاً چه جالب که تو میت 7 داشتی و پی بردی که بدترین رابط کاربری رو داره و بعداً دوباره رفتی میت 9 گرفتی؟
والا من که یه بار a7 2017 گرفتم و رابط بی بخارش رو دیدم و دیگه سمت سامسونگ نرفتم…
حالا ببینیم این oneui شاید بهتر بود و رفتیم سراغش…
ولی خیلی جالبه که در عین حال، دوباره همین بدترین رابط کاربری جهان رو انتخاب کردی…
عادتته که حرفات با اعمال 180 درجه اختلاف زاویه داشته باشه؟
بعد شما میگی شغلت برنامه نویسی و نرم افزار نیست ولی اطلاعات داری، بعد با اینهمه ادعا همینم نمیدونی که گوگل هم داره اندروید رو جمع میکنه و داره برنامه ده ساله برای تعویض رابط های کاربریش میذاره؟
نمیدونی چرا داره اینکارا رو میکنه؟
پس بزار برات بگم که الگوریتم و زبان مادری که برای نوشتن یک رابط کاربری استفاده میشه، در آینده که حجم پایه این رابط بالا رفت، سرعت اجرای فرامین رو پایین و پایین تر میاره و بهینگی رو کمتر و کمتر میکنه…
این موضوع به سه تا عامل بستگی داره که یکی حجم پایه رابط خام هست، دیگری حجم تغییراتی که هر برند روی رابط خام ایجاد میکنه و از هردوی اینها مهم تر خود زبان مادری هست که دارن بر اساسش کد مینویسن…
هرچند اینا تو تخصص شما نیست، اما برات یه مثال جزئی میزنم که بفهمی…
بیشترین حجم یک رابط کاربری رو محتوای رسانه‌ایش داره فدات شم…
سال ها پیش که گوگل مینوشت اندروید رو، بخاطر زبان پایه و مادری قدیمی ناچار بود برای کوچکترین زیبایی بصری هم از رسانه ها و تصاویر استفاده کنه که حجم بالایی رو در کل میسازن (حالا اگه وارد هم باشی باید بدونی که چون سایز صفحه ها متغیر هست و عمودی و افقی میشه، مجبود بودن از هر یک فایل تصویری دو یا چند عدد با سایز های مختلف در ریشه برنامه استفاده کنن) و حتی برای یک تم و پس زمینه ساده هم ناچار به استفاده از تصاویر بود و همین بهینگی رو پایین و پایین تر میاورد ولی الان عصر، عصر شیپ هاست…
یعنی به زبان پایه و مادر، یه سری کد های پیشفرض و محاسبات ساده ریاضی میدی و با استفاده از اون قواعد و قوانین جای بکارگیری تصاویر زیاد، فقط چند خط کد میدی که زبان مادر بر اساس اونها در لحظه شیپ رو میسازه و همین مثال ساده ای که زدم بهینگی رو به صورت چشمگیری افزایش میده…
حتی تو ویندوز خودمم هم این موضوع رو آزمایش کردم…
نمیدونم با rainmeter آشنایی داری یا نه؟
رینمتر یه برنامه ساخت ویدجت و شخصی سازی ویندوز هست که فکر میکنم زبان مادرش پاسکال باشه…
این برنامه در بطن خودش قابلیت محاسبات ساده ریاضی و شیپ سازی رو داره…
من تا حدی بلدم باهاش ویدجت بنویسم…
روزای اول باهاش نوشتم و از تصاویر استفاده کردم و فهمیدم داره فضای رم بسیار بیشتر از اون چیزی که من میخوام رو اشغال میکنه (حدود 7 درصد)…
پا شدم رفتم یاد گرفتم الگوریتم شیپ سازی باهاش رو یاد گرفتم و تمام پس زمینه ها که یه تصویر ساده بودن رو با شیپ عوض کردم که حجم ویدجت ها به حد چشمگیری کاهش پیدا کرد و الان میزان استفاده از رمش رسیده به 1 درصد…

روزگاری برنامه نویسی با زبان پایه 0011 شروع میشد…
بعد ها به زبان مادر جدید یاد دادن که بجای 0000001111111 بشه نوشت 2…
و حجم و بهینگی خروجی ها باز هم افزایش پیدا کرد…
بعدش پیچیده تر و بهینه تر شد و برنامه نویسی با hello world شروع میشد…
الان خود گوگل هم دیگه میدونه که الگوریتم هاش قدیمی شدن و باید بیس زبانی که دارن باهاش مینویسن رو سبک تر و پیچیده تر و بهینه تر کرد…
برای همین تصمیم گرفته برنامه 10 ساله بزاره برای تعویض رابط های کاربریش و جایگزین اندروید رو داره با زبان بیس پیشرفته تر مینویسه…
پس قطعاً رابطی که با زبان جدیدتر و پیچیده تری نوشته بشه پتانسیل این رو داره که بهینه تر و سریعتر باشه بر اساس همون مثال ساده ای که برات زدم…
حالا من نمیگم شصت درصد، اما امکان اینکه رابط هوآوی سریعتر از اندروید باشه بالا خواهد بود چون از بیست لینوکس رو برای بار مجدد و با الگوریتم های بروزتر نوشتن…

_V_

جناب گویا برای اون گوشی سامسونگی که شما داری وان یو آی منتشر شده

m.b

مثل اینکه قراره بیاد ولی هنوز نیومده برای من…

_V_

اوکی

vahid

آقای عرفانی هم شما هم من معلومه تعصب خاصی رو هیچ برندی نداریم و نه میخوایم برندی رو بزرگ و یا کوچیکش کنیم چون فک نکنم نه ما نه هیچ یک از افرادی که تو این سایت نظرشونو بیان میکنن نفعی از طرفداری از ی برند ببرن،این افرادی که با تعصب بیجا سعی در تخریب ی برند یا بالا بردنش دارن هر چیم بگن تاثیری در عملکرد اون برند ندارن و اون گوشی یا برندی که یا تخریبش میکنن یا میبرنش بالا کار خودشونو میکنن که یا به پیشرفتشون ادامه یا درجا میزنن ولی واقعا آدم باید واقع بین باشه و حقایق رو قبول کنه این که من گفتم سرعت نصب یا اجرای بهتر بازی میت 20پرو هواوی از اس ده پلاس بهتره این نیست که دیگه سامسونگ بدرد نمیخوره در مقابل سامسونگ هم تو ی سری چیزا بهتره مثلا مدیریت رم ولی این برتری ها خیلی کم هستند و اینکه جفتشون پرچمداران و برتر از میان رده ها و پایین رده ها یعنی تفاوت پرچمدارا در حد کوچیک و خیلی باید ریز بین باشی که بتونی اونارو درک کنی تازه اونم باید خودت استفاده کنی و بتونی گوشی رو بشناسی و درک کنی و فقط از روی تعصب و خوندن ی مطلب از اینتر نت جواب ندی،مثلا تشخیص چهره میت واقعا عالی و سریع هستش ولی در مقابل اس ده اثر انگشتش بهتره،،متاسفانه بعضی از افراد بدون کوچکترین تحقیق و تجربه ای میان نظرشونو بیان میکنن و میرن و واقعا زور داره برای کسی که اطلاعات جامع تری داره که اون فرد فقط با تجربه ای که بابت شنیده هاش داره میاد ی چی میگه و میره، متاسفانه تو همه مسائل از این دست افراد زیادن مثلا چند وقت پیش در مورد ماشین با یکی داشتیم بحث میکردیم که اون فرد بهترین ماشینی که سوار شده بود 206بود صحبت از پژو2008 شده بود که تا حرفش اومد بدرد نخور خطابش کرد،ازش پرسیدم چرا گفت میگن خوب نیست و هر چقدم باهاش بحث کردم اصلا دوس نداشت قبول کنه و آخرش هم من کوتاه اومدم و گفتم تو راس میگی،حتی نمی‌دونست قیمت ماشین چند هستش ولی در موردش نظر میداد،تو هر سایتی بری با هم رده هاش که مقایسه شده که رنو کپچر و مزدا نیو و سیتروئن c3از نظر خرید بیشترین ارزش خرید رو پژو داشت،و تو خودروهایی که خط مونتاژسون تو ایرانه بهترین بود ولی این آقا بابت شنیدش از ی نفر تمام این اطلاعات تخصصی سایتها و تجربه رانندگی کسایی که با ماشین داشتن رو رد می‌کرد،اینجام بهتره به کسایی که نمی‌خوان حقیقتو قبول کنن باید گفت تو راس میگی چون به جز خراب کردن اعصاب آدم چیزی عاید آدم نمیشه،بهتره تو جهل خودشون باقی بمونن،،شمام اعصاب خودتو خراب نکن و کار خودتو بکن کسی که عاقل باشه میفهمه حق با کیه،من کارم ی جوریه همیشه با اینجور افراد سرکار دارم،اینجام ی دفعه با آقای عامر بحثم شد که بخدا سر برند نبود فقط سر ی بی احترامی بود که خدارو شکر با ایشون هم الان سر سازش دارمو مشکلی ندارم باهاش حالا ایشون ی سری نظرات دارن که من قبول دارم ی سریشم ندارم و بلعکس نظرات من هم واسه ایشون همین جوری هست،اگه بخوایم باهم سر مسائلی که باهم اختلاف نظر داریم بحث کنیم که همش باید کل زندگیمونو ول کنیم و به جروبحث باهم دامن بزنیم

نیما عرفانی

خدا از دهنت بشنوه آقا وحید خدا خیرت بده. ماهیت و چکیده ی کل توضیحاتی که در این ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌پست دادم میشه همین کامنت شما.خداشاهده به خاطر ندارم حتی یک مورد ، برند و فن های برندی رو مورد تمسخر و اهانت قرار داده باشم .
کل تلاشم در این بود که بعضی از دوستان که نمیخوان قبول کنن تفکرات اشتباهی دارن قانع کنم که نباید تصورات و اطلاعات نادرست خودشون نسبت به هر برندی که باهاش مخالفت دارن با زور و پرخاشگری به بقیه تحمیل کنن.
هِی دارم میگم آقا داداش برادر این ادعا و صحبت هایی که داری انجام میدی به زمان نیاز داره تا تحقق یا عدم تحققش اثبات بشه ، ه‍ِی دارم میگم چرا فقط معایب هواوی رو به رخ میکشی و حرفی از مزایاش نمیگی ، کلاً بحثو عوض می‌کنه .
خلاصه که با شما موافقم و اگه جایی از صحبت هام از سوی بنده بی احترامی انجام شده شما به بزرگواریِ خودتون چشم پوشی کنید .
در پناه خدا شب خوبی داشته باشید

_V_

باورم نمیشه emui انقدر دعوا درست کنه😢
اقا اصن همتون چیزید فقط آیفون
عه 😒🚬

نیما عرفانی

خبر رسیده طی شبانه روز گذشته “ترنجی” جزو ۳ تا واژه‌ی پرتکرار گوگل بوده!!!
آقای ع.طایی رنکینگِ سایتت رفت بالا.

mosayebso

ارزش این سایت اونجا مشخص شد طرف که به قول خودش میگه مهندس نرم افزار میاد میگه تایزن از اندرویید گرفته شده:D
بعد براش به به و چه چه میکنن
از اون طرف میاد میگه برنامه اندرویید میخانه هنگ منگ
خو وقتی سرویس گوگل نیست فقط میتانه تو داخل چین فعالیت کنه
اصن به فرض محال هیچ مشکلی نبود
وقتی arm دیگ بهش لایسنس نده( با شانس ۹۸۵ رو میتانه بسازه) دقیقا تا ۱ سال دیگ فقط میتانه حداقل پرچمدار بزنه چون بعدش دیگ چیپی نیس ک بسازدش
گوگل برای این مخالفت کرد چون ناامنی هنگ منک به اسم اندرویید و در نتیجه گوگل نوشته میشه و گوگل هس ک اعتبارش نابود میشه
شماها فک میکنین حبابی بره دیگ مثلا اون ۲۰۰ میلیون گوشی درسال دیگ کسی جاش پرنمیکنه؟؟ تمام برندای چیپ چینی و سامسونگ و ال جی و.. به سرعت تمام جایگاهشو میگیرن

نیما عرفانی

تو قبلاً کجا بودی؟؟؟ محض رضای خدا حداقل عکستو سِت رو پروفایل ببینم طرف حسابم کیه! خخخ
تو که یکدفعه سروکلت پیدات شد و از بین این همه کامنت های عریض و طویل فقط اومدی از کامنت من ایراد گرفتی بهتر بود اون چشمای مبارکت رو بیشتر باز کنی و با دقت کامنتم رو بخونی بعد بیای با لحن کوچه بازاری یه مشت اراجیف به هم ببافی.
من گفتم اندروید خودش برپایه ی لینوکسه و تایزن هم بر پایه ی اندرویده یعنی بیس و اساسش بی شباهت به اندروید نیست یعنی کلاً تمام سناریوهای مربوط به کدنویسیش مثل اندروید بر پایه ی لینوکس انجام شده و یک سیستم عامل اوپن سورسه و از طرفی هم چون تایزن سیستم عاملی هست تحت وب پس یعنی در فرآیند کدنویسیش از زبان HTML5 هم استفاده شده .
قشنگ مشخصه با چندتا اکانت اومدی مثل دلقکا مردم رو سرگرم کنی اما جای خوبی رو انتخاب نکردی چون جای دلقک داخل سیرکه ، با این اکانتت مدت زیادی پیدات نبود ، بعد که دیدی بحث بالا گرفته و از سرسوزشت خواستی یجوری از خجالتم دربیای ، بااین اکانتت دوباره لاگین کردی فقط اومدی منو تخریب کنی که جواب عکس داد برای خودت بد شد. خخخخخخ
دفعه بعد خواستی کسی رو مسخره کنی قبلش همه ی جوانب رو بسنج که خودتو بیشتر از این خراب نکنی.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)