حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نگاه اولیه به هواوی پی ۳۰ لایت (Huawei P30 Lite)

هواوی در رده پرچمدار یک برند موفق ظاهر شده است اما می دانیم که آن‌ها گزینه های وسوسه‌کننده ای هم در رده‌بندی‌های دیگری دارد. مثلا آن ها همیشه تحت نام خانواده پرچمدار خود یک دستگاه میان رده هم معرفی می کنند. هواوی P30 لایت نام میان رده سال ۲۰۱۹ این شرکت است که می تواند توجهات زیادی را به خود جلب کند. این دستگاه یک هفته است که میهمان ترنجی بوده و حالا وقت نگاه اولیه به هواوی پی ۳۰ لایت (Huawei P30 Lite) است، در ادامه با ترنجی همراه باشید.

هواوی پی ۳۰ لایت

هواوی پی ۳۰ لایت

هواوی پی ۳۰ لایت را می توان دستگاهی دانست که با تمرکز بر نیاز کاربران جوان‌تر سعی دارد تا دستگاهی خوش‌قیمت و با مشخصات خوب را ارایه نماید. آن ها به خوبی روی نیازهای کاربارن هدف خود برنامه ریزی کرده اند و با شناخت کافی به طراحی محصول خود پرداخته اند.

پی ۳۰ لایت (P30 Lite) با تمرکز روی طراحی و دوربین سلفی ارایه شده و می توان گفت در تحقق این اهداف تا مقدار زیادی موفق باشد. همچنین همانطور که در آنباکسینگ هواوی پی ۳۰ لایت (Huawei P30 Lite) دیدیم، لوازم جانبی مناسبی هم همراه آن ارایه می شود.

هواوی P30 لایت در درجه اول یک میان رده متمرکز بر دوربین است و پس از آن می توان به طراحی آن توجه ویژه ای داشت. هواوی برای این میان رده خود یک دوربین سه گانه اصلی در نظر گرفته و دوربین سلفی آن ۳۲ مگاپیکسلی است. دوربین سه گانه هواوی پی ۳۰ لایت در نسخه ای که برای بررسی در اختیار ترنجی قرار گفت و برای بازار ایران ارایه خواهد شد، ترکیب ۲۴+۸+۲ مگاپیکسلی را عرضه می کند.

هواوی پی ۳۰ لایت

هواوی پی ۳۰ لایت

اگر اهل سلفی باشید و بخواهید عکس های سلفی جذابی و پرجزئیات بگیرید، هواوی پی ۳۰ لایت یکی از جذاب‌ترین انتخاب‌های بازار است که می تواند به لطف پردازش‌های تصویر خاص و عکاسی های پرتره با نورپردازی ویژه نظر مخاطبین را به خود جلب کند. دوربین اصلی سه گانه نیز با وجود لنز زاویه دید باز ۸ مگاپیکسلی به شما امکان این را می دهد که بتوانید عکاسی و فیلم برداری های خاص را انجام دهید.

هواوی در بخش نرم افزار موبایل های خود و به خصوص در بخش دوربین ویژگی های اختصاصی جذابی دارد و این به شما اجازه می دهد که عکاسی‌های خاص را داشته باشید.

هواوی پی ۳۰ لایت

هواوی پی ۳۰ لایت

طراحی هواوی پی ۳۰ لایت (Huawei P30 Lite) یکی از نقاط قوت آن است که برای این موضوع چند دلیل وجود دارد. اولین موضوع را می توان رنگ‌بندی خاص و متنوع آن دانست. موضوع دیگر را در طراحی کم حاشیه نمایشگر و ارگونومی این دستگاه می توان دید. نمایشگر ۶.۱۵ اینچی هواوی پی ۳۰ لایت در یک بدنه کوچک و باریک ارایه می شود که سبب خوشدستی آن شده است.

پنل هواوی پی ۳۰ لایت از نوع IPS است و کیفیت مناسبی ارایه می کند. حاشیه کم آن و ناچ قطره ای ظاهر مدرنی به دستگاه بخشیده که رضایت خاطر ویژه ای به کاربران می دهد. رزلوشن FHD+ برای این پنل یک انتخاب خوب بوده و تصاویر به خوبی شارپ هستند. تنها موضوعی که در این نمایشگر می توانم به آن اشاره کنم، مقدای تاخیر ناچیز در قسمت لمس و به خصوص در برخی بازی ها است.

هواوی پی ۳۰ لایت

هواوی پی ۳۰ لایت

هواوی پی ۳۰ لایت در بخش سخت افزار مشخصات مناسبی برای ارایه دارد. هر چند چیپست کایرین ۷۱۰ هنوز از سال گذشته به روز نشده اما هنوز می تواند به عنوان یک چیپست مناسب برای تپیدن در قلب یک میان رده دیده شود. شما با این چیپست از پس تمام برنامه و بازی های اندروید برخواهید آمد اما قطعا این به آن معنا نیست که در عملکرد تفاوتی با دستگاه های گران قیمت‌تر وجود نداشته باشد. انتخاب حافظه داخلی و حافظه رم برای این دستگاه متنوع است. حافظه داخلی حداقل ۱۲۸ گیگابایت و حافظه رم بین ۴ یا ۶ گیگابایت در دسترس کاربران قرار دارد.

باتری ۳۳۴۰ میلی آمپری هواوی پی ۳۰ لایت می تواند عمر باتری مناسبی به شما بدهد و پورت USB C آن نسخه ۲ است. شارژر درون جعبه هواوی P30 لایت یک شارژر ۲۲.۵ واتی است و می تواند دستگاه را در مدت ۳۰ دقیقه تا ۷۰ درصد شارژ کند.

هواوی پی ۳۰ لایت

هواوی پی ۳۰ لایت

به زودی در ترنجی نگاه نزدیک‌تری به دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی هواوی پی ۳۰ لایت خواهیم داشت. نظر شما درباره هواوی پی ۳۰ لایت چیست؟ فکر می کنید که یک میان رده مناسب برای خرید شما باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
14 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Amir galaxy

لامصب همه سایتا شدن p30 lite
چقد تبلیغ اخه

Amir galaxy

خوب جالبه خیلی از گوشی های دیگه اصن بررسی نمیشن

CAT

جناب واعضی عزیز یا v بنظرت p30 pro ارزش خرید بیشتری داره یا نوت ۱۰ خواهد داشت بعدش هم کیفیت ساخت هواوی نسبت به 7 یا 5 سال پیش قویی شده یعنی عالی شده؟ نمایندگی رسمی داره در ایران ؟

_V_

۱- واعظی هستم😅
۲-بله شنیدم که داره ولی مطمئن نیستم
۳-بله کیفیتش خیلی فرق کرده
۴-من که خودت جوابمو میدونی همین الانم اس۱۰ پلاسو ترجیح میدم چه برسه به نوت،،دلایلشم زیاد گفتم ولی خب الان دیگه اینجا حوصله ندارم یه چیزی بگم و بریزن سرم😐
اگه خیلی من رو قابل میدونید برای این پاسخ تو اینستا ngmembers دایرکت بدید😐

CAT

پوزش میخوام بخاطر تلفظ اسمتون جناب 😉اینستا ندارم 😑 شاید باورتون نشه عزیز تلگرام دارم😎

_V_

ای دی تلم Vngboss

afsoon

بسیار گوشی با ارزشی هست اگر بتونید با قیمت مصوب دو ملیون و هشتصد و پنجاه هزار تومنی بخرید که یه برد بزرگ کردید .

_V_

افسونگر جون جواب حرفایی که درباره اسکی سام از پانچ هول!زدی رو دادم برو بخونشون یکم اطلاعاتت بره بالا😅

afsoon

فعلا که سامسونگ از دوگانه هواوی اسکی کرد از سه گانه اش هم کپی کرد و نوت ۱۰ رو اسکی کامل از پی ۳۰ پرو .هییس ترول ها فریاد نمیزنن

_V_

اره باو من ترولم تو خوبی اصن😁😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
دوربین دوگانه و سه گانه اسکی حساب میشه!🤔🤔🤔🤔🤔
پس حتما یکی چیپست ده هسته ای بزنه و ماه بعد یه برند دیگه هم ده هسته ای بزنه اسکی رفته
یا حتما هواوی باتری ۶ هزار بداره سامم بذاره اسکیه
بعد اونوقت پنل اج،ناچ عریض،،،،جایگذاری دوربینا کپ اپل،،و با منطق تو،،،اسکی از پانچ هول سامسونگم اینا اصلا کپی و اسکی نیستا،،افزایش تعداد دروبین اسکیه😂😂😂

بچه ها اینو یکی بگیره انصافا رو مخه

_V_

راستی با منطق تو اپل و هواوی هم از سامسونگ اسکی رفتن چون وایرلس شارژ و فست شارژ رو استفاده کردن(پتنت شارژ معکوسم بماند)
😂😂😂

_V_

اصلا یه چیزی،،،،،سامسونگ اسکی رفته از اپل چون گوشی ساخته!😐 وای یادم نبود استاد
واقعا من چقدر ترولم😂😂

_V_

خوشم میاد وقتی پشمت میکنم غیب میشی،،،میری کلی فکر میکنی باز بیای یه چیز چرت تر بگی قبلی رو مخفی کنی😂😂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)