حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آنباکسینگ هواوی پی ۳۰ لایت (Huawei P30 Lite)

هواوی پی ۳۰ لایت (Huawei P30 Lite) میان رده ای است که با یدک کشیدن خانواده هواوی پی ۳۰ توجهات ویژه ای را به خود جلب خواهد کرد. پی ۳۰ لایت با مشخصات و طراحی به روز در کنار قیمت مناسب سعی دارد تا یک گزینه قابل توجه برای کاربران جوان باشد. امشب در ترنجی می خواهیم جعبه گشایی هواوی P30 لایت را با هم داشته باشیم و لوازم جانبی همراه آن را بررسی کنیم. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا آنباکسینگ هواوی پی ۳۰ لایت (Huawei P30 Lite) را ببینیم.

آنباکسینگ هواوی پی ۳۰ لایت (Huawei P30 Lite)

هواوی پی ۳۰ لایت در بسته بندی مناسبی ارایه می شود که دقیقا شبیه به هواوی پی ۳۰ پرو است. درون این بسته بندی ساده سفید، هواوی پی ۳۰ لایه به همراه لوازم جانبی مناسبی ارایه می شود که از دستگاهی در این رده انتظار نمی رود، البته ناگفته نماند که همه چیز بی نقص هم نیست و جا داشت که هواوی بتواند عملکرد بهتری داشته باشد.

هواوی پی ۳۰ لایت در جعبه یک قاب شفاف پلاستیکی دارد که قوت قلب خوبی برای ابتدای خرید است و گوشی شیشه ای شما را از همان لحظه که می خرید می تواند روی محافظ خود حساب کند.

شارژر ۲۲.۵ واتی سوپرشارژ هواوی در جعبه هواوی پی ۳۰ لایت برای من یک غافلگیری بود، دلیل هم مشخص است چرا که پرچمدارهای هزار دلاری شرکت های دیگر هنوز از شارژر ۱۸ واتی پیش‌تر نرفته اند اما هواوی روی این میان رده از یک شارژر فوق سریع ۲۲.۵ واتی قرار داده است.

هواوی پی ۳۰ لایت با پورت USB C شارژ می شود و خوشبختانه هر چند این پورت خروجی صدا دارد اما جک ۳.۵ میلی متری صدا نیز اینجا حضور دارد. جایی که دوست داشتیم هواوی بهتر عمل کند دقیقا همینجاست، جایی که انتظار یک هندزفری با کیفیت تر از آن چه درون جعبه هواوی پی ۳۰ لایت دیدیم، باید ارایه می شد.

هواوی پی ۳۰ لایت خود با دوربین ۳۲ مگاپیکسلی سلفی و دوربین اصلی سه گانه به همراه طراحی شیشه ای و نمایشگر بسیار کم حاشیه از نقاط قوت اصلی این دستگاه است. نظر شما درباره هواوی پی ۳۰ لایت چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
37 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
_V_

گوشی بدی نیست و راضی کنندس و نظر خاصی ندارم من

در خصوص شارژ سریع و تیکه ای که به سامسونگ انداختید باید بگم همون برندی که داره از شارژر زیر ۱۵ وات تو پرچمدار استفاده میکنه بد نیست شارژر میانرده هاشو که رغیب همین گوشی هستن هم ببینید!

نیما عرفانی

زیر ۱۵ وات یا ۱۸ وات؟🤔
منظورت الجی بود یا سونی؟

نیما عرفانی

شایدم نوکیا 🙄

_V_

ببخشید اشتب شد زیر اضافه اومد
برندی که داره شارژ ۱۵ وات میداره پرچمدار،،،سامسونگ رو میگم

Alireza1995

تو چکار به سونی داری
سونی تو کارتن گوشیش فست شارژ داره که از زمان xz premium
یکم آپدیت باش

Amin B3DA

فوکوس خودکار دوربینتون دیر عمل میکرد و چشما میزد. اما به هر حال خسته نباشید

فقط یه نکته. دستگاه رو نمایندگی هوآوی بهتون داده برای بررسی که میگید وقتی دیدم رنگ مشکیه جا خوردم؟

_V_

اره احتمالا نمایندگی داده بهشون

نیما عرفانی

از اونجایی که سری نوا و آنر هم رقبای هم تراز و بعضاً گران تری هستن ، این گوشی به نسبت قیمت گوشیِ بدی به نظر نمی‌رسه و قطعاً مشابه نسل های گذشته فروش خوبی در ایران به همراه داره اما اگه بخوایم منطقی و به حق نظر بدیم باید گفت شاید شیائومی گوشی های جذاب تری رو نزدیک به همین رنج قیمتی ارائه میده ، سری A سامسونگ هم انتخاب بدی نیستن اما خب اینجا بحث سلیقه هم مطرح هستش.
شخصاً در سطح میان رده شیائومی و هواوی رو انتخاب بهتری می‌دونم ولی خب طبعاً کسی که برند براش مهم باشه سری A رو در قبال قیمت بیشتر انتخاب می‌کنه.

Amir galaxy

چقد تبلیغات این سری p۳۰ هواوی زیاد شده….

amer

گوشی خوبیه ولی من حقیقتش با گوشی های چینی سازش ندارم و دست خودم نیست بهتره بگم برام قابل هضم نیستن مبارک طرفداراش باشه،این هم به احترام اقا وحید گل.فورسی اگه اشتباه نوشتم ببخشید و اقا امین

vahid

چاکرم آقا عامر،من گفتم طرفدار برندی نیستم هر کی تکنولوژی بهتری بده دست مصرف کننده تهیه میکنم،،البته اسم هم واسم یکم مهمه طی اون کامنتم که راجب به فروش گوشی اس ده بود نوشتم،، در هر صورت مرسی،

Amin B3DA

قربونت. مبارک خریداراش. من طرفدار برندی نیستم. خودم نوت 9 میخواسم بخرم چون شایعه قبلش گفتن اثر انگشت زیر تمام صفحشه. ع گوشیا قدیمی نوکیا داشتم تا سام و هوآوی و… اما خب حقیقتا میبینم. ی برندی تو چیزی ضعیف باشه میگم تو چیزیم قوی باشه میگم. از تیکه و فحاشی به سایر برندام متنفرم. ولی رقابت خوبه. رقابت به نفع منه مصرف کنندس پس باید خوشحال باشید مثلا هوآوی زوم 50 برابری میزنه یا سامسونگ تو نمایشگر انقلاب میکنه. چون باعث پیشرفت میشه

amer

والا یه بار از مدیر سایت پرسیدم شارژ سریع برای گوشی خوبه یا بد .گفتن استفاده مداوم برای گوشی خوب نیست الان تو متن نوشته غافلگیر شدم.
شارژر18واتی تا جایی که اطلاع دارم یکی سونی استفاده میکنه و دومی نوکیا هم تو بیشتر گوشی هاش استفاده میکنه

Amin B3DA

فک نمیکنم مشکل داشته باشه. شرکت آلمانی که باطری های هوآوی رو مجوز میده سالهاست تو این کاره و مجوز کامل داده و بی خطر اعلام کرده

amer

بله درسته.ولی تو یه سایتی خونده بودم گفته بودن چون باعث حرارت زیاد میشه و حرارت ایجاد شده تو گوشی برای قطعات الکتریکی حکم سم داره.
الان شاید تو همه گوشی ها موقع استفاده از شارژر سریع حرارت ایجاد نکنه تو بعضی از برندها هست مثل نوکیا7پلاس که موقع شارژ شدن حرارت زیادی تو گوشی ایجاد میشه

Amin B3DA

بله درسته اما تو زو.میت بررسی سام و هوآوی دیدم گوشی میت20 با نوت9 بود فک کنم. تست باطری بود و هواوی برخلاف گوشیای دیگ بجای داغ شدن گوشی، شارژر داغ شده بود و گوشی کاملا حرارت نرمال داشت که این خیلی خوبه. چون حرف شما درسته و حرارت برای قطعات گوشی خیلی مضره

نیما عرفانی

B3DA
بی جهت نیست قیمت شارژر ۴۰ وات هواوی نزدیکه ۴۰۰ تومن پولشه و شارژر فندکی ماشین هواوی هم با همین میزان توان حدود ۴۸۰ تومن .
فناوری که داخلش به کار رفته باعث شده گواهیِ ایمنی از مؤسسه معتبر TÜV آلمان بگیره.
وقتی گوشیو شارژ میکنم حدود ۶۰ دقیقه طول می‌کشه تا باطری ۴۲۰۰ میلی آمپر شارژ کامل بشه(وقتی میرسه به ۲ درصد خاموش میشه و به محض اینکه میزنم به شارژ از همون ۲ درصد شروع میشه و تا ۱۰۰ درصد تقریباً ۵۸-۵۹ دقیقه شارژ می‌کنه). در حین شارژ ، آداپتور به شدت داغ میشه اما گوشی دمای نرمالی داره ، به محض اینکه درصد باطری میرسه به ۱۰۰ ، آداپتور دیگه برق رو دریافت نمیکنه و عمل دریافت انرژی رو متوقف می‌کنه و خنک میشه ، همین موضوع باعث شده در حین شارژ کوچکترین آسیبی به شارژر و خودِ گوشی وارد نشه.

afsoon

من تستش کردم .نمایشگر و دوربینش و طراحیش که بهتر از نوت ۷ شیائمی بود .واقعا با قیمتی که داره بی نظیر هست .

CAT

اینو نباید با نوت ۷ مقایسه میکردی باید با می ۹ اس ای مقایسه کنی که خورده میشه😁😀

nima.1987

خواستی یه چیزی بگیا
قیمتش در حد نوت 7 هست
چرا با se مقایسه شه که نزدیک 5 تومنه!

CAT

اینم‌ حرفیه
ولی اینم قیمتش 4 میلیونه کم که نیست

m.b

داداش حرف درستی زدی اما مقایسش با نوت 7 هم با اینکه قیمتش حدود 2800 تا 3600 هست یکم ناعادلانست (چون نوت 7 قدیمی تره و 3 ماه زود تر تولید شده و روز به روز قیمت تولید گوشی داره پایین میاد (تکنولوژی داره ارزون تر میشه)… همچنین نسخه‌ای که داره در ایران به قیمت همین نوت 7 فروش میره نباید فراموش کنیم که دوربینش 24 مگاپیکسلی هست و نسخه ضعیفتر p30 lite هست که قیمتش 280یورو نیست و پایین تره)…
اما من بهترین نسخه p30 lite رو انتخاب میکنم که قیمتش 280 یورو هست…
واقعیت اینکه که تا الان شیائومی یه خلع قیمتی بین نوت 7 و mi 9se داشت…
یهو از 150 یورو میپرید واسه 300 یورو…
یعنی گزینه‌ای بین قیمت این دو گوشی وجود نداشت (البته ردمی نوت 7 پرو بود که اون چون عرضه جهانی نداره حسابش نمیکنیم)…
الان ولی شیائومی این خلع رو با k20 پر کرده…
قیمت p30 lite رو 280یورو اعلام کردن و قیمت k20 هم 260 یورو هست و رقیب هم هستن و برنده هم کاملاً مشخصه…
هرچند ردمی هنوز به طور عمده وارد ایران نشده چون تازه معرفی شده و تو بازار جهانی هم بخاطر حجم بالای سفارشات و عرضه کمتر، فعلاً کمی گرونه (مثل همین p30 lite اون اوایل ورودش به ایران)

_V_

قطعا ردمی کی۲۰ بهتره
کی۲۰ به مشخصات بخوایم حساب کنیم رقیب ای۸۰ سامسونگ هست!
و تو خود هواوی هم که رقیب نداره(کرین ۷۱۰ همه گوشیای میانردشه😑)

نیما عرفانی

البته مصطفی اینم باید درنظر بگیری k20 حدود ۲ ماه و نیم دیرتر از پی ۳۰ لایت معرفی شد و طبیعیه که باید مشخصات جدیدتر و بهتری داشته باشه اما خب اگه بالاترین کانفیگ پی ۳۰ لایت رو ملاک قرار بدیم، در رنج قیمتیِ خودش گوشیِ قابل و مورد پسندی هستش به ویژه که هواوی برای یک میان رده ای که زیرِ ۳۰۰ دلار قیمت داره شارژر ۲۲.۵ واتی گذاشته که واقعاً همین مورد طعنه ی بزرگی به حساب میاد برای بعضی از برندها که در این زمینه خساست به خرج میدن حتی رو پرچمدار خودشون.

_V_

اقای عرفانی در خصوص اینکه دیرتر معرفی شده ردمی کی ۲۰ درست،،اما اینو باید وقتی گفت که یه برند به استفاده از انواع چیپست تو میانرده روی بیاره!نه هواوی که تا معرفی شدن کرین میانرده بعدی هر گوشی میانرده و بالارده ای رو با کرین ۷۱۰ عرضه میکنه!
در خصوص شارژر هم اگر منطورتون سامسونگه که درسته واقعا افتضاحه فست شارژ سامسونگ در برابر رقباش تو پرچمدار ولی همین سامسونگ تو ای۷۰ شارژ ۲۵ واتی استفاده کرده
هرچند که رقیب پی۳۰ لایت ای۵۰(با تمام برتریاش و در عین حال ارزونتر بودنش) اما شارژر ۱۵ واتی داره

راستی یه سوال اینکه تو جی اس ام آرنا زده پی۳۰ لایت شارژر ۱۸ واتی داره!ولی اینجا میگن ۲۲ واتی!🤔

m.b

@نیما عرفانی
آره از نظر زمان معرفی، p30 lite موقعی معرفی شده که در اون زمان رقیبی که هم تقریباً همزمان معرفی شده باشه و هم، هم قیمت باشه وجود نداره در شیائومی…
اما دیگه مقایسه گوشی 280 یورویی با یک گوشی 150 یورویی که 2 تا 3 ماه پیشتر معرفی شده بود، دیگه خیلی نامردی بود…
لااقل k20 تقریباً هم قیمت p30 lite هست…
اما راجب زمان معرفی خیلی موافقم که در اون زمان، رقیبی براش معرفی نشده…
راجب شارژر هم داخل جعبه 18 وات هستا…
اما 22.5 وات رو پشتیبانی میکنه که عالیه و یه اخطار به باقی برند ها محسوب میشه از نظر من که اونها هم خساست به خرج ندن…
من خودم تنها نکته ای که در p30 lite دیدم استفاده از بلوتوث 4.2 بود که هرچند اینروزا شده بابابزرگ و کم استفاده هست کلاً…

m.b

V
سایت gsmarena درست گفته و شارژر داخل جعبه 18 وات هست…
منتهی اینجا مثل اینکه مدیا پردازش یه ورژن جدید به اسم p30 Lite Atae Edition ساخته…😅😅

_V_

m.b
ای ۵۰ هم شارژر بالاتری پشتیبانی میکنه یا فقط همون ۱۵ واتی هست؟

m.b


اطلاع دقیق ندارم، ولی فکر نمیکنم پشتیبانی کنه…

Amir galaxy

سلام اقا نیما
درسته ساسمونگ توی فست شارژ ها ضعیف عمل میکنه…قبول دارم اینجا خساست به خرج میده
اما دیگه مثل یه برندی نیست که تو ی تنوع گوشی هاش خساست به خرج میده و همش ک.یرین ۷۱۰ میزاره رو گوشی هاش….چه ۴ میلیون باشه…چه ۲.۵ میلیون

نیما عرفانی

سلام آقا امیر
نه برادر فقط منظورم سامسونگ نبود. در مورد کایرین ۷۱۰ هم بله خودم هواوی رو در این مورد سرزنش کردم اما باز اگه بخوایم حساس تر باشیم بازم امکانات میان رده های هواوی و شیائومی به نسبت قیمت هاشون انتخاب بهتری هستن در مقابل سامسونگ .

nima.1987

نه حدود 3400 قیمتشه p30 lite

m.b

V
سایت gsmarena درست گفته و شارژر داخل جعبه 18 وات هست…
منتهی اینجا مثل اینکه مدیا پردازش یه ورژن جدید به اسم p30 Lite Atae Edition ساخته…😅😅

_V_

m.b
😂😂اوکی مرسی

afsoon

فرق قیمتشون توی بازار نسخه ۱۲۸ گیگ دویست هزار تومنه .واسه همین مقایسه کردم .

CAT

چرا انقدر منفی دادید مگه چیکارتون‌کردم اخه🤐😭😭 من گفتم اژدر وارد میشود منظور جناب v بود نه گوشی 😑

_V_

اژدر😂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)