حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قیمت خودروهای داخلی ۲۲ خرداد ۹۸ +کاهش قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۵ به مقدار ۴ میلیون تومان

نوشته

4 سال قبل | 2 دیدگاه | اخبار داخلی، حتما بخوانید، خودرو

چهار روز پیش بود که در ترنجی خواندیم قیمت پراید در حال کاهش است. این کاهش قیمت هر چند اندک اما این امید را به بازار می دهد که شاید دیگر این انتهای خط گرانی ممتد خودرو باشد. امروز هم خبر از کاهش قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۵ به مقدار ۴ میلیون تومان می رسد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا لیست قیمت خودروهای داخلی ۲۲ خرداد ۹۸ را مرور کنیم.

کاهش قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۵

لیست قیمت خودرو داخلی ۲۲ خرداد ۹۸

لیست قیمت خودرو داخلی ۲۲ خرداد ۹۸

در بازار امروز خرید و فروش خودرو قیمت پراید ۱۱۱ با کاهش ۲ میلیون تومانی با قیمت ۵۰میلیون تومان، استپ‌وی با کاهش ۳میلیون تومانی با قیمت ۱۸۷میلیون تومان، پژو ۲۰۶ تیپ ۲ با کاهش ۴میلیون تومانی با قیمت ۸۲میلیون تومان، پژو۲۰۶ تیپ ۵ با کاهش ۴میلیون تومانی با قیمت ۱۰۰میلیون قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۵ صندوق دار با کاهش ۵میلیون تومانی با قیمت ۱۰۰میلیون تومان و H۳۰ با کاهش ۱۱میلیون تومانی با قیمت ۱۱۶میلیون تومان مورد معامله قرار می‌گیرد.

علاوه بر این پژو ۲۰۷ اتوماتیک با کاهش ۸ میلیون تومانی با قیمت ۱۶۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد. قیمت خودروهای داخلی در بازار امروز ۱۳۹۸/۰۳/۲۲ را در جدول بالا ملاحظه می کنید.

نظر شما درباره قیمت های بازار خودرو و تفاوت آن ها با قیمت کارخانه چیست؟ فکر می کنید بازار خودرو کجا آرام بگیرد؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Amin B3DA

هرموقع تیتر خبر اعلام کرد که قیمت ها نصف شدن اونوقت میشه یه فکری کرد. هرچند اگ بخوای به کیفیت اعلام کنی باید یک سوم بشه قیمتش

Shiral

واقعا این کاهش فوق العاده است و همه احتمالا توی صف هستند برای پر کردن جیب دلالان گرامی که قیمتها را پنجاه درصد بالا بردن اما حالا از پنج درصد سودشان گذشتند

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)