حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ به ۵۷ میلیون تومان افزایش یافت

نوشته

5 سال قبل | 3 دیدگاه | اخبار داخلی، حتما بخوانید، خودرو

به نظر می رسد موج اول پیش فروش های ایران خودرو به زودی تحویل داده خواهد. در دعوت نامه هایی که برای پرژو ۲۰۶ تیپ ۲ ثبت نام شده ارسال گشته است می بینیم که قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ به ۵۷ میلیون تومان افزایش یافت! در ادامه با ترنجی همراه باشید.

گروه صنعتی ایران خودرو به تازگی بهای رسمی پژو ۲۰۶ تیپ ۲ را افزایش داده و از این پس مشتریان باید این خودروی اقتصادی را با قیمت جدید کارخانه خریداری کنند.

طبق جدیدترین دعوتنامه های صادر شده از جانب ایران خودرو، بهای پژو ۲۰۶ تیپ ۲ به صورت رسمی ۵۷ میلیون تومان اعلام شده و باید مشتریان بر مبنای این عدد تکمیل وجه های خود را انجام دهند. پیش از این قیمت این خودرو ۳۶ میلیون و ۲۸۰ هزار تومان بود و حال می بینیم که افزایش قیمت بیش از ۲۰ میلیون تومان برای ۲۰۶ تیپ ۲ اتفاق افتاده است. البته که با انتشار این دعوتنامه و نحوه ی پاسخگویی برخی نمایندگی ها، حواشی زیادی از صبح امروز آغاز شده است.

افزایش قیمت پژو ۲۰۶

افزایش قیمت پژو ۲۰۶

پیش از این اتفاق شاهد بودیم که ایران خودرو بر خلاف تصور عموم، بهای رسمی پژو ۲۰۷i صندوقدار اتوماتیک را بیش از ۱۰۰ میلیون تومان اعلام کرد و حال گویا موج افزایش قیمت ها به خودروهای ارزانتر این شرکت هم رسیده است. با اعلام قیمت ۵۷ میلیون تومانی برای پژو ۲۰۶ تیپ ۲، مشخص است که در آینده ی نزدیک بهای کارخانه ای پژو ۲۰۶ تیپ ۵ بیش از ۶۵ میلیون تومان خواهد بود. همچنین پژو ۲۰۷i دنده ای و اتوماتیک و از طرفی پژو ۲۰۶ صندوقدار نیز به همین میزان در هفته های جاری افزایش قیمت را تجربه می کنند.

ایران خودرو برای پژو ۲۰۶ تیپ ۲ افزایش قیمتی بیش از ۵۷ درصد را اتخاذ کرده

با یک حساب و کتاب ساده می توان پی برد که ایران خودرو برای پژو ۲۰۶ تیپ ۲ افزایش قیمتی بیش از ۵۷ درصد را اتخاذ کرده و احتمال دارد که این ضریب برای قیمت جدید سایر محصولات هم لحاظ گردد. در تماس ما با روابط عمومی ایران خودرو در رابطه با قیمت ۵۷ میلیون تومانی پژو ۲۰۶ تیپ ۲ و افزایش قیمت ۲۱‌ میلیون تومانی این خودرو این شرکت این قیمت را تایید کرد ، و بزودی برای باقی خودرو های این شرکت نیز قیمت جدید اعلام خواهد شد.

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
chalton

ستمگران به راستی گنهکاران بزرگ اند
اما ستم پذیران چی؟
ستم پذیری همان اندازه گناه است که ستمگری،
ای انسان تو آزادی به پاخیز،در برابر ستم طبقاتی،ستم گروهی، ستم شخصی مقاومت کن تو آزادی!!!
اگر ستم پذیر شدی خود را ملامت کن.

mTAAHAAm

این سخن از کیه؟

amoosaeed

ماشین خوش چهره ..
ولی متاسفانه هم کیفیتش خیلی پایین اومده و هم قیمتش خیلی بالا رفته ..

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)