حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قیمت پراید ۱۱۱ چقدر ارزان شد؟

نوشته

4 سال قبل | 9 دیدگاه | اخبار داخلی، خودرو

سه روز پیش بود که در ترنجی خواندیم، قیمت پراید در حال کاهش است. در حالی که عرضه پراید ۱۱۱ به بازار کاهشی قابل توجه را تجربه کرده است که خود مانعی بر سر راه کاهش نرخ این خودرو در بازار است اما قیمت این خودرو کاهش داشته است. در ادامه با ترنجی‌ همراه باشید تا ببینیم قیمت پراید ۱۱۱ چقدر ارزان شد؟

کاهش قیمت پراید ۱۱۱

لوگو سایپا

لوگو سایپا

قیمت پراید ۱۱۱ با کاهشی نزدیک به ۵۰۰ هزار تومان به ۵۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسید. قیمت این خودرو در نمایندگی‌ها 39 میلیون و 681 هزار تومان است. این خودرو در هفته گذشته حتی تا قیمت ۵۶ میلیون تومان فروخته شد.

گزارش های رسیده از بازار نشان می دهد قیمت سایپا 131 نیز از 49 میلیون تومان در هفته گذشته به 46 میلیون و 300 هزار تومان رسیده است.

قیمت نمایندگی این خودرو 37 میلیون و 641 هزار تومان است. سایپا 132 نیز در بازار امروز به قیمت 48 میلیون تومان قیمت خورد اما معامله چندانی بر این خودرو صورت نگرفت. سایپا 151 نیز در بازار 44 میلیون و 200 هزار تومان فایل شده است.

نظر شما درباره این کاهش قیمت خودرو چیست؟در مقابل افزایش چند برابری، این کاهش های جزیی، دردی را دوا می کند؟

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
_V_

اسم پراید و سایپا و سایپا میاد حالم به هم میخوره😐

_V_

دوتا سایپا اومد😐🤮

Shiral

این شرکت خدوم ورشکست نشه خدای ناکرده با این افت قیمت وحشتناک😂😂😂
بیایید پویش راه بیندازیم شریکی پراید بخریم این دلال ها و شرکتهای وطنی بزرگ آسیا با بیشترین تیراژ تولید خدای ناکرده از نون خوردن نیفتند.چرا ما پشت هم نیستیم …😀😀😀

Amin

جون به جون پراید کنی 5 میلیون بیشتر نمیرزه، چی داره موتور درست حسابی داره بدنه درست و حسابی داره شاسی خوبی داره چیش خوبه که باید 50 60 میلیون پول پاش داد؟

Amin B3DA

گوشی پرچمدار میاد وقتی بعدیش میاد قبلیه 500 دلااااااار کم میشه ازش اونوقت اینجا تیتر خبر برای کاهش قیمته بعد میبینی 500 هزااااار تومنه 😂😂😂😂😂 خسته نباشید ک یه روز 7میلیون بود (تازه اون روزا یادمه اخبار میگفت اگر یکی بره قطعات پراید را از بیرووووون ینی تو بازار به نرخ فرووووش (ینی خیلی گرون تر از چیزی که برای کارخانه درمیاد) بخره سر هم کنه 4 تومن میشه و چرا 7 تومن. ینی اون روزم کلاه مردما برمیداشتن. اونوقت الان…)

_V_

یعنی فکر کنم با این تفاسیر با خرید هر پراید پول ساخت دهتا پرایدو در میارن😐

Amin B3DA

بله صددرصد. اینا جایی نمیشینن که زیرشون اب ردشه. وقتی پراید را میده 40 تومن اقساط بهت میگه 20 تومن مثلا نقد بده. مطمئن باش اون مبلغ یعنی مبلغ کامل ساخت ماشین بعلاوه کارمزد کارگراش. که مابقی را ندادی هم ضرر نکرده باشه و یه سودیه ک ازت میگیره

mTAAHAAm

پراید بهترین ماشین برای داخل شهر
و البته بدترین برای جاده است.

Amin B3DA

اینقدر شهر ترافیک هست که ترجیح میدم بهترین را چیزی بگم که حداقل عین ماشینم دنده اتوماتیک یا به عبارتی بی کلاچ باشه. چون واقعا پای آدم نابود میشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)