حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

باتری آیفون XR 2 نسبت آیفون های هم دوره خود عملکرد بهتری خواهد داشت

نوشته

4 سال قبل | 6 دیدگاه | اپل

باتوجه به گزارشی که اخیرا از ظرفیت باتری آیفون XR 2 منتشر شد، می‌توان انتظار داشت که باتری این تلفن نسبت به سایر تلفن‌ها از قدرت بیشتری برخوردار خواهد بود. هم‌چنین، شرکت اپل با بهینه‌سازی سیستم‌عامل iOS و سخت‌افزار این تلفن، قمار بزرگی را برروی باتری این دستگاه انجام داده است. به‌نظر می‌رسد که دلیل اپل برای این کار، رقابت با شرکت‌هایی مثل سامسونگ و هواوی باشد. گفته می شود باتری آیفون XR 2 نسبت آیفون های هم دوره خود عملکرد بهتری خواهد داشت. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

آیفون XR 2019

آیفون XR 2019

گزارشات منتشر‌شده از کمپانی چینی ATL که تامین باتری‌های این اسمارتفون را برعهده دارد، از ظرفیت 3110 میلی‌آمپری باتری نسخه دوم آیفون XR صحبت می‌کنند. این شرکت در داستان آتش گرفتن باتری‌های گلکسی نوت 7 وارد عمل شد و سامسونگ نیز از باتری‌های این کمپانی به جای باتری‌های Samsung SDI در نوت 7 استفاده کرد. این شرکت چینی، مسئولیت تولید و تامین بزرگترین باتری تک سلولی را برای جانشین جدید آیفون XR برعهده دارد که تاکنون در هیچ آیفونی مورد استفاده قرار نگرفته است.

درحالی که ظرفیت باتری آیفون XR 2 نسبت به نسل قبلی خود تنها 5 درصد افزایش یافته است، اما همچنان انتظار می‌رود که مصرف باتری پردازنده ۷ نانومتری A13 شرکت اپل نیز افزایش پیدا کند.

باتری آیفون XR در آزمایشگاه PhoneArena و در زمان روشن ماندن صفحه‌نمایش، توانست عمری 11 ساعته را از خود به‌جا گذاشته و بهتر از هر آیفون دیگری در جدول این سایت ظاهر شود. احتمال می‌رود که آیفون XR 2 نیز با ثبت رکورد 12 ساعت توسط باتری قدرتمند خود، بتواند نمایش خوبی را در کنار سایر تلفن‌های اندرویدی و iOS ارایه دهد.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید که آیفون XR 2019 بتواند همچنان بهترین عمر باتری آیفون ها را داشته باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Ermia

Apple👑

_V_

فن اپل😅😑

Ermia

Fn Damdung😊🤗

_V_

😑

A.m.a

رنگ سبزش خیلی زیباست

علی شیخ زاده

آیفون ۱۰ آر بجز صفحه نمایش خیلی عالی بود
امیدوارم ایفون ۱۱آر نمایشگر بهتری داشته باشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)