حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

فروش فوری سایپا ۲۰ خرداد ۹۸

نوشته

4 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار داخلی، حتما بخوانید، خودرو

گروه خودروسازی سایپا شرایط فروش فوری محصولات خود در ۲۰ خرداد ماه را اعلام کرد. در این فروش فوری خودرهای پراید ۱۳۱، پراید ۱۵۱ و تیبا ارایه می شوند. قیمت این فروش فوری سایپا در نوع خود جالب است. مثلا فروش فوری سایپا دوشنبه ۲۰ خرداد برای پراید ۱۳۱ با قیمت ۳۳ میلیون تومان انجام می شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

شرایط و قیمت فروش فوری سایپا شنبه ۱۸ خرداد ۹۸

سایپا اعلام کرده است در طول فرآیند ثبت نام بایستی مجموعه ای از اطلاعات شخصی شامل اطلاعات شناسنامه ای، کدپستی، اطلاعات مربوط به آدرس، اطلاعات تماس و اطلاعات کارت بانکی را در فیلدهای مورد نظر وارد کند.

بر این اساس در پیش فروش دوشنبه ۲۰ خرداد ۹۸ سایپا خودرو تیبا 38 میلیون و 295هزار و 170تومان، سایپا ١٣١ به قیمت 33 میلیون و450هزار و 219 تومان، سایپا 151 به قیمت 36 میلیون و 282 هزارو 219 تومان فروخته می شود. البته همانطور که می بینید این پیش فروش هم هنوز آغاز نشده تمام شد و فقط پراید وانت برای سفارش در دسترس است.

ملاحظاتی در ارتباط با برنامه های فروش فوری سایپا

  • امکان استفاده از خدمات ویژه (بسته خدمت) گروه خودرو سازی سایپا برای کلیه خودروهای قابل عرضه بصورت اختیاری مهیا می باشد.
  • محدودیت كد ملی برای ثبت نام وجود دارد (هر كد ملی یك دستگاه). لازم به ذكر است متقاضیان محترم خرید خودرو كه از ابتدای سال 97 نسبت به ثبت نام یك دستگاه خودرو از محصولات گروه سایپا اقدام نموده اند، امكان ثبت نام در این شرایط فراهم نمی باشد.
  • با توجه به اعمال محدودیت كد ملی، در ثبت اطلاعات مشتری دقت لازم صورت پذیرد بدیهی است در صورت بروز هر گونه اشتباه در ثبت نام ، ضمن ابطال درخواست خرید ، مبلغ دریافتی عودت خواهد گردید .
  • ثبت نام برای افراد زیر 18 سال امكان پذیر نمی باشد.
  • امكان صلح (خرید انصرافی) وجود ندارد .
  • بر اساس استقبال مشتریان نوع خودرو ، تعداد فروش و ظرفیت ثبت نام هر خودرو بصورت روزانه در سیستم فروش بارگذاری می گردد.

 

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Aliti

سلام. اقای عطایی شما کلأ اعتقادی ب اون وام اجباری ک گذاشتن ندارید و ب حساب نمیارید!؟ب اون ۳۳میلیونو۴۰۰ پراید،
700ت بیمه بدنه و 4میلیونو800 بابت وام4تومنی ک گذاشتن اضافه میشه.
پراید۱۳۱ در میاد ۳۸و۹۰۰.
بابت اطلاع رسانیتون هم ممنونم.سیزدهم ثبت نام کردم.ولی تحویل رو 2ماهه زدن توی نمایندگی!تحویل30روز زده بود توی سایت سایپا مثلا.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)