حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

فروش فوری سایپا ۱۱ آبان ۱۴۰۱ با تحویل ۱ تا ۳ ماهه

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار داخلی، حتما بخوانید، خودرو

گروه خودروسازی سایپا طرح فروش فوری و فروش فوق العاده محصولات خود را در کنار طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی برای امروز اعلام کرده است. فروش فوری سایپا ۱۱ آبان ۱۴۰۱ با تحویل ۱ تا ۳ ماهه ارایه می شود و برای ۶ محصول این خودروسازی در دسترس خواهد بود.

فروش فوری سایپا ۱۱ آبان ۱۴۰۱

در این طرح ۳ خودرو گران‌تر سبد محصولات سایپا به صورت تحویل ۳۰ روزه ارایه می شوند. ۳ محصول محبوب‌تر و ارزان‌تر اما تحویل حداکثر ۹۰ روز خواهند داشت. شما می توانید با حدود ۳۴۵ میلیون تومان یک شاهین G دنده‌ای را در رنگ سفید (فقط همین رنگ) سفارش دهید که گران‌ترین و لوکس‌ترین محصول نشان سایپا محسوب می شود.

همچنین اگر می‌خواهید یک خودرو اتوماتیک از سایپا بخرید باید به کوییک با گیبرکس CVT نگاه کنید. محصولی که با نام کوییک R اتوماتیک با قیمت حدود ۲۸۸ میلیون تومان و یا کوییک پلاس اتوماتیک با ۱۰ میلیون قیمت پایین تر و حدود ۲۷۸ میلیون تومان و همان تحویل ۱ ماهه در دسترس است.

خودروهای دنده‌ای کوییک R و کوییک معمولی به ترتیب با قیمت‌های ۱۷۸ و ۱۶۸ میلیون تومان نیز همان اختلاف قیمت ۱۰ میلیون تومانی را دارند. با این حساب اتوماتیک شدن کوییک (به همراه اندک آپشن‌های دیگر) برای شما ۱۱۰ میلیون تومان هزینه دارد.

این کوییک‌های دنده‌ای و وانت پراید یا همان سایپا ۱۵۱ با موتور M13 برای تحویل ۳ ماهه در دسترس هستند.

فروش فوری سایپا ۱۱ آبان ۱۴۰۱ با تحویل ۱ تا ۳ ماهه

فروش فوری سایپا ۱۱ آبان ۱۴۰۱ با تحویل ۱ تا ۳ ماهه

قابل ذکر است که در این طرح، فروش محصولات بدون محدودیت قرعه کشی تا تكميل ظرفيت جهت ثبت نام انجام خواهد شد. طرح مذکور برای خودروهای طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت جهت پيش ثبت نام فعال است.

متقاضیان محترم می توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی https://saipa.iranecar.com نسبت به ثبت‌نام و تکمیل فرآیند خرید خودرو در طرح مذکور شرکت کنند.

نظر شما درباره این طرح فروش سایپا چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)