حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

فروش فوری سایپا دوشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ برای مادران و عموم متقاضیان

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار داخلی، حتما بخوانید، خودرو

به نظر می رسد که طرح فروش ویژه مادران در خودروسازان فعلا وجود دارد. امروز فروش فوری سایپا دوشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ برای مادران و عموم متقاضیان اعلام شده است. در این طرح قیمت ها قطعی و تحویل خودروها حداکثر ۳ ماهه است.

فروش فوری سایپا دوشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۰

خب بیاید با طرح فروش فوری سایپا ویژه مادران آغاز کنیم که ثبت نام قرعه کشی آن از امروز دوشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ آغاز شده است. اول اینکه تعریف مادر در این طرح آن است که باید فرزند دوم یا بعدتر خود را پس از تاریخ ۱۹ آبان ۱۴۰۰ به دنیا آورده باشند. صحت این شرط برای متقاضیان از طریق سازمان ثبت احوال بررسی خواهد شد.

اگر تعداد متقاضیان کمتر از ظرفیت (اعلام نشده) سایپا برای این طرح باشد، به تمام آن ها خودرو تعلق می گیرد اما اگر بیشتر شود، قرعه کشی صورت خواهد گرفت. در جدول زیر می توانید ببینید که ۴ خودرو برای این طرح اعلام شده است. شما از امروز دوشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ تا ۲ روز فرصت ثبت نام دارید.

فروش فوری سایپا ویژه مادران دوشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۰

فروش فوری سایپا ویژه مادران دوشنبه شانزده اسفند

اما اگر شرط بالا را ندارید، می توانید از جدول زیر استفاده کنید. در طرح فروش فوری برای عموم متقاضیان شما یک وانت سایپا ۱۵۱ SE هم می بینید. به مانند دیگر طرح های فروش خودرو این طرح هم به صورت ثبت نامی بوده و سپس قرعه کشی انجام می شود. به مانند طرح بالا شما از امروز دوشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ تا ۲ روز فرصت ثبت نام دارید.

فروش فوری سایپا برای عموم دوشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۰

فروش فوری سایپا برای عموم دوشنبه شانرده اسفند

نظر شما درباره طرح فروش جدید Saipa چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)