حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندورید ۹ موتورولا موتو زد ۲ فورس منتشر شد

نوشته

4 سال قبل | یک دیدگاه | آپدیت اندروید 9، موتورولا

موتورولا هفته اخیر برای آپدیت اندروید ۹ موتورولا هفته پرباری بوده است؛ چرا که موتو Z2 فورس سومین دستگاهی است که طی هفته جاری آپدیت اساسی سیستم عامل اندروید را دریافت می‌کند. با این‌حال برخلاف آپدیت اندروید ۹ برای دستگاه های موتو G6 و موتو Z3 پلی، آپدیت مذکور هنوز در ایالات‌متحده عرضه نشده است. آپدیت اندورید ۹ موتورولا موتو زد ۲ فورس منتشر شد و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

آپدیت اندورید ۹ موتورولا موتو زد ۲ فورس

آپدیت اندورید ۹ موتورولا موتو زد ۲ فورس

آپدیت اندورید ۹ موتورولا موتو زد ۲ فورس

موتورولا در اقدامی کاملا معمول، انتشار آپدیت مهم اندروید را در کشورهایی نظیر برزیل و هندوستان آغاز می‌کند. بر اساس گزارش وب‌سایت AndroidSoul، اکنون انتشار به‌روزرسانی اندروید ۹ برای گوشی موتو Z2 فورس در کشور برزیل جریان دارد.

آپدیت جدید دربردارنده پچ امنیتی ماه مه است و صرف‌نظر از این واقعیت، هیچ‌گونه اطلاعات دیگری پیرامون بسته مذکور در دست نیست. کماکان انتظار می‌رود که موتو Z2 فورس همانند نسخه اخیرا به‌روزرسانی شده موتو Z3 پلی توسط اپراتور ورایزن از امکانات و اصلاحات جدیدی بهره‌مند شود.

متاسفانه اعلام زمان دقیق انتشار به‌روزرسانی جدید در ایالات‌متحده امری ناممکن است؛ اما تجارب گذشته نشان می‌دهند که کاربران آمریکایی موتو Z2 فورس بایستی تا پایان ماه جاری قادر به دانلود اندروید 9.0 بر روی گوشی‌های خود باشند.

از آن جا موتو زد ۲ فورس دستگاه تحت اپراتور است و در مناطق دیگر به خصوص مانند بازار ما کمتر پیدا می شود، از شما نمی پرسم که موتو زد ۲ فورس دارید یا نه اما نظر خود را درباره عملکرد موتورولا در ارایه آپدیت اندروید ۹ برای ما بنویسید.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ARMTIN

آقای عطایی
برسی تخصصی Xperia 1 منتشر شد
https://m.gsmarena.com/sony_xperia_1-review-1941.php

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)