حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ۹ موتورولا موتو زد ۳ با فعال کردن پشتیبانی از 5G ارایه شد

نوشته

5 سال قبل | 9 دیدگاه | آپدیت اندروید 9، موتورولا

موتورولا موتو زد ۳ یکی از دستگاه هایی است که وقتی با طراحی ماژولار عرضه شد وعده ارائه ماژول با پشتیبانی از شبکه 5G نیز برای آن داده شد. حالا به نظر می رسد که آپدیت اندروید ۹ موتورولا موتو زد ۳ با فعال کردن پشتیبانی از 5G را ارایه می کند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره اولین آپدیت اندروید ۹ موتورولا بیشتر صحبت کنیم.

موتو زد 3

موتو زد 3

گفتیم که آپدیت اندروید ۹ موتو زد ۳ پشتیبانی از شبکه 5G را فعال خواهد کرد اما این با کمی اگر و اما همراه است. اولین اگر این است که هنوز ماژول 5G این دستگاه به بازار عرضه نشده است و از آنجا که چیپست آن اسنپدراگون ۸۳۵ است به خودی خود از این شبکه نسل جدید پشتیبانی نمی کند.

دومین اگر این است که هنوز اپراتور ورایزن امریکا ارایه شبکه 5G خود را آغاز نکرده است. در حقیقت شما باید چند ماه صبر کنید تا بتوانید در محدوده های مشخص و محدود از شبکه نسل پنجم این اپراتور استفاده نمایید.

به جز این پشتیبانی از شبکه نسل پنجم مخابراتی دیگر مواردی که با این آپدیت اندروید ۹ به موتو زد ۳ اضافه می شود را می‌توان همان مواردی دانست که اندروید ۹ به خودی خود ارائه می کند. از ژست‌های حرکتی لمسی جدید بگیرید تا ویژگی های تنظیم روشنایی و مدیریت باتری خودکار اندروید ۹ و دیگر موارد ریز و درشت.

هرچند که موتورولا موتو زد ۳ در بازار ایران خیلی فروش نداشت ولی اینکه یک موبایل از دو سال پیش می تواند با یک ماژول به شبکه 5G متصل شود خود هیجان انگیز است هرچند نه چندان خیلی کارا باشد.

نظر شما چیست؟ هرچند ما معتقدیم که نه موتو زد ۳ با ماژول 5G بلکه حتی موبایل های نسل اول پشتیبانی کننده از شبکه 5G نیز نباید بخرید.

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Alif16

اونا میخوان 5gراه اندازی کنن اینجا هنوز روستای ما 3g به زور میاد اونا پیشرفت میکنن اینجا فیلتر

amir_galaxy

دوربین گلکسی اس ۱۰ به دستور شخص رییس سامسونگ الکترونیکس توسعه یافته
https://www.phonearena.com/news/Samsung-Galaxy-S10-camera-improvements-request_id113026

Pouya

با گوشیای دوتا شرکت هیچ وقت حال نکردم ایسوس موتورولا خودمم نمیدونم چرا 😑

نیما عرفانی

به خاطر طراحی نه چندان جذاب و عدم نوآوری و پیشرفت در حوزه ی موبایل و همچنین عرضه ی ضعیف محصولات که باعث شده رتبه ی کلی این ۲ برند فاصله‌ی زیادی نسبت به برترین های بازار داشته باشه.
موتورولا یه زمانی رقیب مستقیم نوکیا و سونی اریکسون بود و برند لوکس آمریکایی شبیه به اپل الان به حساب میومد.اما چند سالی هست که به شدت ضعیف شده و به همون سرنوشت نوکیا و سونی اریکسون دچار شد و لنوو اومد خریدش.
شخصاً لنوو و ایسوس رو در زمینه‌ی لپ تاپ و دسکتاپ خیلی قبول دارم اما در بحث موبایل با وجود برندها و رقبای قدر و صاحب نام ، نتونستن اون جور که باید مورد توجه قرار بگیرن و موفق بشن.

Pouya

بله کاملا درسته
در ضمن خیلی ممنون که انقدر منطقی نظر میدید منظورم صرفا این کامنت نیست کلا از کاربرهایی هستید که خوش حالم از فعالیتتون همیشه بدون تعصب و منطقی نظر دادین تو این اوضاع کامنتا ک به خاطر چنتا ترول اوضاع کامنتا ناجور شده فعالیت شما (و همه ی کاربرای منطقی سایت)خیلی لازمه
امیدوارم در همه مراحل زندگیتون موفق باشد🌹

Pouya

*باشید

نیما عرفانی

عزیز دلی پویا جان
شما هم در پناه خدا همواره شاد و پیروز باشید. 🙂

CAPCOM

اما از برندی مثه موتورولا بعیده که بخواد مانوره دروغی بده
حالا هواوی این حرفو میزد تعجب نمیکردم

علی شیخ زاده

ماژول چه شکلی؟ در چ اندازه ای

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)