حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

لپتاپ سامسونگ نوت بوک ۷ (Notebook 7) رسما معرفی شد

نوشته

4 سال قبل | 3 دیدگاه | سامسونگ، لپ‌تاپ

می دانیم که سامسونگ در بازار لپتاپ ها هم دستی دارد و محصولاتی را ارایه می کند اما به صورت قوی و متمرکز روی این بازار عمل نمی کند. تقریبا می توان گفت آنقدری تولید می کنند که نیاز خود شرکت و بخش کوچکی از بازار تامین شود! امروز اما لپتاپ های میان رده سری ۷ سامسونگ به روز شده اند. لپتاپ سامسونگ نوت بوک ۷ (Notebook 7) رسما معرفی شده و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

این دو لپ‌تاپ جدید که از سری Notebook 7 سامسونگ هستند شباهت بسیار زیادی نیز به مک‌بوک‌های اپل دارند ولی اگر آنها را کنار هم قرار دهید متوجه می‌شوید که تفاوت‌های قابل اشاره‌ای بین دو مدل وجود دارد که می‌توانند باعث تمایز آشکار آنها شوند. نام دو لپ‌تاپ جدید هم مانند خودشان جدید است؛ Notebook 7 و Notebook 7 Force.

لپتاپ سامسونگ نوت بوک ۷

لپتاپ سامسونگ نوت بوک ۷

لپتاپ سامسونگ نوت بوک ۷

مدل کوچکتر که نوت بوک ۷ نامیده می‌شود دارای دو نسخه ۱۳ و ۱۵ اینچی است و برخلاف مک‌بوک‌های اپل، انبوهی از پورت‌های کاربردی را در حاشیه خود به همراه دارد.

این پورت‌ها شامل دو درگاه USB 3.0، یک پورت USB-C، یک درگاه HDMI و یک اسلات برای خواندن کارت‌های microSD است؛ در این حالت هیچ دانگلی نیز برای اضافه کردن نمایشگرهای خارجی نیاز نیست. در نظر داشته باشید که این لپ‌تاپ‌ها فاقد درگاه مستقل Ethernet هستند و برای اتصال به شبکه حتماً باید از درگاه Wi-Fi و یا مبدل‌های دیگر استفاده کنید.

در بخش پردازنده نیز این لپ‌تا‌پ‌ها با ویرایش‌های مختلف پردازنده‌های اینتل نسل هشتم همراه هستند و برای آنها حداکثر ۸ گیگابایت حافظه رم و یک سنسور اثر انگشت برای محافظت از دستگاه نیز در نظر گرفته شده است.


کارت گرافیک داخلی دستگاه نیز از نوع Nvidia GeForce MX250 است و درحالیکه حافظه داخلی تا 512 گیگابایت است، دستگاه توانایی اضافه کردن یک حافظه SSD جداگانه را نیز دارد؛ این قابلیت تنها در نسخه 15 اینچی موجود است و نسخه 13 اینچی چنین امکانی نخواهد داشت. این لپ‌تاپ‌ها قیمت‌هایی از 999 دلار به بالا خواهند داشت.

اما نسخه دیگری که امروز توسط شرکت بزرگ کره‌ای معرفی شده Notebook 7 Force است که شبیه به مدل Notebook 7 و البته لپ‌تاپ هیجان‌انگیز Razer Blade نیز می‌باشد! این دستگاه که قیمتی 500 دلار گران‌تر از نسخه پایه دارند از کارت گرافیک قدرتمند Nvidia GTX 1650، حافظه رم تا 24 گیگابایت و البته درگاه Ethernet به همراه دو اسلات داخلی برای افزایش حافظه است.

این دستگاه طبق گفته سامسونگ مناسب انجام اعمالی مانند ویرایش فیلم و بازی است ولی اگر بخواهیم به آن به صورت عادلانه نگاه کنیم، بسیاری از محصولات با قیمت زیر 1000 دلار نیز در بازار وجود دارند که کارت‌های گرافیکی مانند GTX 1650 و یا حتی قدرتمندتر از آن نیز دارند.

سامسونگ برای این لپ‌تاپ باتری 43 وات ساعتی را نیز در نظر گرفته که شاید این مورد نیز جای داشت تا مقادیر بیشتری به خود ببیند و طول عمر بیشتری را برای دستگاه رقم بزند.  هر دو این محصولات از یک ماه و نیم دیگر در بازار عرضه خواهند شد.

نظر شما درباره لپتاپ های سری ۷ سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
_V_

الان چالتون میگه سامسونگ روح بخش دنیای فناوری😑

amer

ایول .واقعا سامسونگ تو لپ تاپ حرف های زیادی برای گفتن داره

_V_

جناب عطایی پنلش از چه مدلی هست فکر کنم یادتون رفت ذکر کنید،،یا اینکه من نمیبینم!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)