حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی می بند ۴ (Mi Band 4) را ببینید

نوشته

4 سال قبل | بدون دیدگاه | شیائومی

دستبند های شیائومی یکی از پرطرفدارترین گجت های پوشیدنی بازار هستند و می دانیم که امسال نسل چهارم آن معرفی خواهد شد. دو ماه پیش درباره آن در ترنجی خواندیم که دستبند شیائومی می بند ۴ با ویژگی مانیتور نوار قلب (ECG) ارایه می شود و ماه قبل نیز دستبند شیائومی می بند ۴ (Mi Band 4) را پیش از معرفی دیدیم. طبق جدیدترین گزارش‌ها می دانیم که احتمالا شیائومی می بند ۴ (Mi Band 4) با نمایشگر OLED، بلوتوث ۵ و پشتیبانی از NFC ارایه خواهد شد. امروز اما تصاویر جدیدی از دستبند می بند ۴ شیائومی منتشر شده که با هم در ادامه خواهیم دید، با ترنجی همراه باشید.

  شیائومی می بند ۴

می بند ۴

می بند ۴

این تصاویر می بند ۴ در وهله اول نشان می‌دهند که نمایشگرهای OLEDو تک‌رنگ موجود در دست‌بندهای Mi Band 3، بالاخره در نسخه جدید از این محصولات جای خود را به یک نمایشگر رنگی داده‌اند. از سوی دیگر به نظر می‌رسد که نسل جدید از این دست‌بندها نسبت به نسخه پیشین خود ظاهری باریک‌تر دارند. دست‌بندهای Mi Band 3 دارای یک دکمه لمسی خازنی در زیر نمایشگر خود بودند، اما این تصاویر تایید می‌کنند که در نسل جدید از آن‌ها خبری از این دکمه نیست. به نظر می‌رسد به لطف این تغییرات، اکنون ظاهری جذاب‌تر را برای نسل جدید از این ابزارهای پوشیدنی شیائومی شاهد هستیم.

براساس اطلاعات در دسترس، دست‌بند Mi Band 4 دارای یک باتری با ظرفیت بهتر خواهد بود که بر روی کاغذ سبب می‌شود شارژدهی بهتری را از آن شاهد باشیم. در حالی که این باتری در دست‌بند Mi Band 3 دارای ظرفیت 110 میلی آمپر ساعت بود، قرار است در نسل جدید از آن شاهد حضور یک باتریِ 135 میلی آمپر ساعتی باشیم. گفته می‌شود قرار است دو نسخه مختلف از این ساعت هوشمند روانه بازار شود. نسخه همراه با ارتباط NFC و نسخه بدون آن. انتظار می‌رود نسخه NFCقیمتی در حدود 72 دلار داشته باشد و نسخه معمولی نیز با قیمت بسیار عالی و در محدوده 28 تا 43 دلار در دسترس کاربران قرار بگیرد.

نظر شما درباره شیائومی می بند ۴ احتمالی که در این تصاویر دیدیم، چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)