حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی می بند ۴ (Mi Band 4) با نمایشگر OLED، بلوتوث ۵ و پشتیبانی از NFC ارایه خواهد شد

نوشته

4 سال قبل | یک دیدگاه | شیائومی

در حال حاضر شیائومی بر روی دستنبد جدیدش به نام مچ بند ۴ (Xiaomi Mi Band 4) کار می کند. نسل جدید مچ بندهای سلامتی این برند، دارای صفحه نمایش OLED رنگی و هوش مصنوعی برای دریافت فرمان صوتی است. حالا جزییاتی از ویژگی های این مچ بند در فضای مجازی پخش شده که با شایعات قبلی سازگار است و نشان می دهد این مچ بند به زودی وارد بازار خواهد شد. گفته می شود شیائومی می بند ۴ (Mi Band 4) با نمایشگر OLED، بلوتوث ۵ و پشتیبانی از NFC ارایه خواهد شد و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

می بند ۴ (Mi Band 4)

می بند ۴

می بند ۴

بر اساس نوشته های یک نشریه ی چینی دستبند شیائومی می بند ۴ (Xiaomi Mi Band 4) با صفحه نمایش تک رنگ قدیمی خداحافظی کرده و صفحه نمایش جدید رنگی با رابط کاربری جذاب به آن اضافه شده است. احتمالاً شیائومی این مچ بند را در دو ورژن به بازار عرضه کند، یکی به همراه قابلیت NFC با شماره مدل XMSH08HM، و دیگری بدون NFC و با شماره مدل XMSH07HM. هر دو ورژن Mi Band از بلوتوث 5.0 بهره می برند و همین سبب بهبود اتصال و افزایش دوام باتری نسبت به مدل Mi Band 3 می شود که دارای بلوتوث 4.2بود.

باتری ۱۳۵ میلی آمپری شیائومی می بند ۴ نسبت به باتری 110mAh در Mi Band 3 بزرگتر و قوی تر است. نسل بعدی مچ بند سلامتی شیائومی دارای صفحه نمایش رنگی و چندین ارتقاست که دوام باتری را نسبت به مدل های قبلی بیشتر کرده است. Mi Band 3 با یک مرتبه شارژ 20 روز کار می کرد.

اندازه ی صفحه نمایش Mi Band 4 مشخص نیست اما می توان گفت که حسگر ضربان قلب آن نسبت به مدل قبلی بهبود پیدا کرده است. ورژن Mi Band 4 NFC به قیمت 5000 روپیه و ورژن استاندارد 2000 تا 3000 روپیه ارایه خواهد شد، این یعنی بین ۳۰ تا ۷۰ دلار که قبلا هم همین شایعه را شنیده بودیم.

تاریخ عرضه ی این مچ بند هنوز تعیین نشده است. مچ بند سلامتی شیائومی نه فقط در چین و هند بلکه در تمام دنیا مشتری دارند. این کمپانی ۱۰ میلیون عدد مچ بند Mi Band 3 در سراسر دنیا به فروش رساند و رتبه ی دوم فناوری های پوشیدنی را به دست آورد. اپل همچنان با ساعت هایش در صدر جدول حضور دارد.

نظر شما چیست؟ منتظر می بند ۴ هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
afsoongaregisoo

امیدوارم نمایشگر بزرگ تر شده باشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)