حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عرضه بنزین از ۲۰ مرداد فقط با کارت سوخت صورت می پذیرد

نوشته

4 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار داخلی، حتما بخوانید، خودرو

شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که عرضه بنزین به خودروها از ۲۰ مردادماه امسال فقط با ارائه کارت هوشمند سوخت انجام می‌شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

زمان اجباری شدن کارت سوخت

انتقال مالکیت کارت سوخت

در اطلاعیه شماره ۴ این شرکت آمده است: «در اجرای سیاست‌های دولت و مجلس شورای اسلامی، عرضه بنزین در جایگاه‌های عرضه سوخت سراسر کشور از تاریخ ۲۰ مردادماه امسال فقط با ارائه کارت هوشمند سوخت، امکان‌پذیر خواهد بود.

براساس این اطلاعیه، آن دسته از صاحبان خودروها که کارت هوشمند سوخت خود را گم کرده و بر اساس فراخوان پیشین شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، اطلاعات خود را در سامانه دولت همراه درج و با طی کردن فرآیند لازم، شماره حساب کارت اعتباری خود را ثبت کرده‌اند، نیازی به ثبت نام دوباره ندارند و کارت هوشمند سوخت آن‌ها بر اساس ثبت‌نام پیشین، صادر و از سوی شرکت ملی پست ایران به آن‌ها تحویل داده خواهد شد.

این دسته از هموطنان هزینه صدور کارت سوخت المثنی را برابر تعرفه مصوب‌، هنگام دریافت کارت، به مأموران شرکت ملی پست ایران پرداخت خواهند کرد.

همچنین اگر عده‌ای از هموطنان که کارت هوشمند سوخت خود را گم کرده‌اند و در فراخوان پیشین از طریق سامانه دولت همراه ثبت‌نام نکرده‌اند، می‌توانند با مراجعه به دفاتر پلیس +۱۰ و یا سامانه دولت همراه (به ترتیبی که متعاقبا اعلام می‌شود)، برای صدور کارت هوشمند سوخت المثنی اقدام کنند.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

قدم بعدیش افزایش قیمته👌

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)