حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نام هواوی پی ۳۰ پرو و هواوی میت ایکس از سایت اندروید حذف شد

نوشته

4 سال قبل | 10 دیدگاه | هواوی

تنها چند روز پس از حذف نام هواوی میت ۲۰ پرو از فهرست دستگاه‌های دریافت‌کننده اندروید Q بتا گوگل وب‌سایت رسمی اندروید را آپدیت کرده و نام هواوی P30 پرو یا گوشی تاشو هواوی میت X دیگر در آن رویت نمی‌شود. به نظر می رسد که واقعا نام هواوی پی ۳۰ پرو و هواوی میت ایکس از سایت اندروید حذف شده و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

پیش از اعمال ممنوعیت ایالات‌متحده بر محصولات هواوی، موبایل کمپانی همراه با چند گوشی دیگر در 2 دسته مهم قرار داشتند. مشخصا هواوی میت X به‌همراه گوشی‌هایی نظیر گلکسی S10 5G، ال‌جی V50 ThinQ 5G و شیائومی می میکس 5G در دسته‌ای تحت عنوان “جدیدترین و بهترین” طبقه‌بندی شده بودند.

پیش‌تر قرار بود موبایل تاشوی هواوی در ماه ژوئن عرضه شود؛ اما در حال حاضر مشخص نیست که ناتوانی کمپانی در ادامه همکاری با گوگل بر عرضه این هندست به چه ترتیبی تاثیر خواهد گذاشت. با این همه پرچم‌دار مذکور احتمالا همانند گوشی اخیرا معرفی شده آنر ۲۰ پرو از سد فرآیند دریافت تائیدیه گوگل عبور نخواهد کرد.

به علاوه در بخش پایینی صفحه و قسمتی مجزا موسوم به “گزینه‌های محبوب”، گوگل به اسامی برخی موبایل اندرویدی مجهز به دوربین‌های قدرتمند در بازه‌های قیمتی مختلف اشاره می‌کند. در حال حاضر این فهرست شامل گوشی‌های پیکسل 3، موتو G7 و پرچم‌دار سال گذشته وان‌پلاس 6T است؛ اما پیش از اعمال ممنوعیت علیه هواوی، گوشی هواوی P30 پرو نیز در این فهرست حاضر بود.

بعلاوه نام هواوی در فهرست “برندهای برجسته” نیز مشاهده نمی‌شود. با این‌حال اکنون مشخص نیست که آیا پیش از اعمال ممنوعیت، نام کمپانی در این دسته حاضر بوده یا خیر. به‌هرحال در مقطع کنونی این فهرست از اسامی سامسونگ، ال‌جی، موتورولا، گوگل، نوکیا و شیائومی میزبانی می‌کند.

نظر شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
10 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mehrdad_ma

چرا ول کن نیست !!!!

Danialll

کم کم همرو تحریم کن ,تا کی? من خودم از سامسونگ استفاده میکنم ولی این چیز واضحی هست که بودن این شرکت به نفع کاربرا هست و نمیتونم کسایی که خوشحال میشن از این اقدام درک کنم.

chalton

😂👍👏گفتم ادامه داره،تازه اولشه،این تصمیم واسه امروز دیروز نیست،در رابطه با تحریم هواوی چند ساله داره روش کار میشه و بیشتر برندهای معتبر تکنولوژی هم مشورت گرفتن تا این تصمیم تحریم به اجرا در اومد،هوآوی نظم دنیای تکنولوژی رو به هم ریخته بود با جاسوسی از برندها و کشور ها،با سرقت اطلاعات از برندهای دیگه،و حالا هم محکوم به نابودیه.

mehrdad_ma

از اتحادیه WiFi هم حذف شد

Amir galaxy

بابا اصن معلومه دنبال قرارداد تجاری جدید هست
به محض رسیدن بهش همه ی تحریما رو برمیداره
[ این تحریم ها همیشگی نیست معلومه ]

_V_

این تحریم ها همش بازیای الکیه نمایشیه باو اصلا هواوی تحریم نی معلوم نی پشت پرده چ خبره
هواوی هیپ تغییری نمیکنه تا زمان معرفی میت۳۰(یا شایدم زمان عرضه میت ایکس) اعلام میکنن:هه هه ایسگا بودید مذاکره کردیم دوست شدیم دوباره
والا

mehrdad_ma

از اتحادیه wifi هم حذف شد

فقط استاندارد USB مونده

amer

هواوی جدی جدی میخوان دارش بزنن! به چه جرمی !
چالتون حرف قشنگی زده
اینا از قبل نقشه و برنامه برای هواوی کشیده بودن
جوابش هم هماهنگ بودن تحریم ها ریز و درشت هست

علی شیخ زاده

این تحریم ها همانطور که ترامپ گفته با یک مذاکره برطرف میشن اما اثرات بسیار بدی برای هواوی داره و تا بخواد دوباره به اینی که امروز هست و قرار بود امسال و سال دیگه بشه خیلی زمان میبره و این یعنی جشن و شادمانی برای سامسونگ و اپل

Milad7

دیگه مسخره اش رو در آوردن 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)