حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

امریکا از کره جنوبی می خواهد که تجهیزات مخابراتی هواوی را کنار بگذارد

نوشته

4 سال قبل | 6 دیدگاه | هواوی

به نظر می‌رسد دولت ایالات متحده می خواهد از تمام توان خود برای تحریم هواوی استفاده کند. و در جنگ تجاری با چین  از هیچ اقدامی کوتاهی نمی‌کند. خبرگزاری رویترز در گزارشی مدعی شده مقامات رسمی دولت ایالات متحده در یک ملاقات از همتایان کره‌ای خود خواسته‌اند جلوی حضور اپراتور LG Uplus در حوزه‌های حساس را بگیرند. LG Uplus که پنجمین اپراتور موبایل بزرگ کره جنوبی است، از تجهیزات ساخت هواوی در زیرساخت‌های خود استفاده می‌کند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

اپراتور مزبور در بیانیه‌ای هرگونه تقاضای رسمی از سوی وزارت خارجه کره جنوبی یا ایالات متحده را رد کرده است. با این حال بر کسی پوشیده نیست واشنگتن متحدان خود را برای کنار گذاشتن هوای از شبکه‌های موبایل خود تحت فشار گذاشته است. حتی کار به جایی کشید که رئیس جمهور آمریکا در یک فرمان اجرایی کمپانی‌های آمریکایی چون کوالکام و گوگل را از همکاری با هواوی منع کرد.

شاید کره جنوبی متحد آمریکا باشد اما هنوز چین بزرگ‌ترین بازار صادرات برای این کشور آسیایی است. رویترز به نقل از مقامات دولت سئول می‌گوید چین مقصد نزدیک به یک چهارم صادرات این کشور است.  وزیر خارجه کره جنوبی از پاسخ به سؤالات خبرنگاران درباره صحت گزارش‌های منتشر شده طفره رفت اما پنهان نکرد از موضع ایالات متحده درباره تجهیزات شبکه نسل پنجمی ساخت هواوی با خبر هستند.

فکر می کنید متحدان امریکا تا چه حد با او در تحریم هواوی پیش بروند؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Jason bourn

و اگر اینکارو نکنه کاس و کوزه ها رو سر سامسونگ و الجی هم خراب میکنه به احتمال بالا

Star

نمیتونه آمریکا که منافع همه شرکت ها و کشورها رو به خطر بندازه نهایتش مجبوره تحریم هارو برداره.

_V_

فکر کن سامسونگم تحریم کنه بعد سامسونگ و هواوی بیان در جواب آمریکا یه دی*دو طلایی بسازن برا ترامپ 😂(خودشون همه چیو بسازن)

Amir galaxy

ول کن نیست

Milad7

این بار پیله کردن به کره 😐

علی شیخ زاده

کره هم از تجهیزات مخابراتی هواوی ایتفاده میکنه😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)