حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت سامسونگ گلکسی ای ۷۰ (Galaxy A70) ارایه شد: افزایش کیفیت دوربین و عملکرد حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر

نوشته

4 سال قبل | 3 دیدگاه | آپدیت، سامسونگ

سامسونگ گلکسی ای ۷۰ (Galaxy A70) یکی از بهترین انتخاب های خانواده گلکسی A 2019 است و ویژگی های جذابی چون دوربین ۳ گانه و حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر هم دارد. در جهت بهبود این ویژگی ها حالا شاهد این هستیم که آپدیت سامسونگ گلکسی ای ۷۰ (Galaxy A70) ارایه شده و افزایش کیفیت دوربین و عملکرد حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر را به دنبال دارد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

آپدیت گلکسی ای ۷۰ (Galaxy A70)

آپدیت گلکسی ای ۷۰

آپدیت گلکسی ای ۷۰

گلکسی ای ۷۰ را می‌توان یکی از برترین گوشی های میان رده سامسونگ توصیف کرد. این دستگاه که دارای یک صفحه نمایش بزرگ و 6.7 اینچی سوپر آمولد است، از وجود تراشه اسنپدراگون 675 و یک باتری 4500 میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد. کاربران این گوشی هوشمند می‌توانند روی پشتیبانی نرم افزاری سامسونگ هم حساب کنند. نخستین آپدیت گلکسی ای ۷۰ (Galaxy A70) با مدل عددی SM-A705 و بیلد A705GMDDU1ASE4، حجمی معادل 376 مگابایت دارد و ارایه کننده وصله امنیتی ماه مه است.

این به‌روزرسانی، حالت Beauty Video و بهبودهای کیفی را برای دوربین دستگاه به ارمغان می‌آورد. در ضمن نه تنها حسگر اثر انگشت قابلیت شناسایی بهتری پیدا می‌کند؛ بلکه برای مواقعی که دست کاربر به طور اتفاقی با آن تماس می‌یابد نیز، یک قابلیت محافظتی جدید اضافه شده است. انتشار آپدیت سامسونگ گلکسی ای ۷۰ هم‌اکنون در هند جریان دارد و تا هفته‌های آینده، به سایر کشورها نیز خواهد رسید.

نظر شما درباره گلکسی ای ۷۰ و این آپدیت جدید چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Amir galaxy

خیلی گوشی خوبیه متاسفانه پولم نرسید یه a50 خریدم

A.m.a

به نظر بنده a50 نسبت به a70 ارزش خرید بیشتری دارد
قیمت a70 اصلا منطقی نیست

مبارک باشه😘

Milad7

یکی از دوستان که A70 داره گفت بعد از اپدیت کیفیت عکاسی در شب یه مقدار بهتر شده!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)