حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی لنوو Z6 Youth Edition با اسنپدراگون ۷۱۰ و دوربین سه‌گانه رسما معرفی شد

نوشته

4 سال قبل | 11 دیدگاه | لنوو

تلفن هوشمند جدید لنوو با نام Z6 Youth Edition امروز طی مراسمی در کشور چین معرفی شد. این دستگاه از پردازنده اسنپدراگون ۷۱۰ استفاده می‌کند و دوربین سه‌گانه دارد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

گوشی لنوو Z6 Youth Edition

لنوو امروز در مراسمی در چین از تلفن هوشمند جدیدی به نام Lenovo Z6 Youth Edition رونمایی کرد. این دستگاه صفحه‌ای بلند و دراز دارد، از پردازنده اسنپدراگون ۷۱۰ استفاده می‌کند، به دوربینی سه‌گانه، یک باتری بزرگ و پشتیبانی از GPS دو-فرکانسه مجهز شده و قیمت آن حدود ۱۵۹ دلار است.

لنوو Z6 Youth Edition نمایشگری ۶.۳ اینچی از نوع IPS LCD دارد که رزولوشن آن ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ پیکسل و نسبت تصویرش ۱۹.۵ به ۹ است. بالای این پنل ناچی قطره‌ای قرار گرفته که میزبان دوربینی ۱۶ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 است. نمایشگر این گوشی از HDR10 پشتیبانی می‌کند، و نسبت صفحه به بدنه آن نیز ۹۳.۰۷ درصد است.

پردازنده تلفن هوشمند جدید لنوو اسنپدراگون ۷۱۰ کوآلکام است که ۶ گیگابایت رم در کنار آن قرار گرفته و حداکثر حافظه داخلی آن ۱۲۸ گیگابایت است. لنوو Z6 Youth Edition یک باتری ۴۰۵۰ میلی آمپری دارد که از قابلیت شارژ سریع ۱۵ واتی پشتیبانی می‌کند. علی‌رغم حضور این باتری پرظرفیت، ضخامت دستگاه فقط ۷.۸۸ میلی متر است.

لنوو Z6 Youth Edition در قاب پشتی خود دوربینی سه‌گانه دارد که کنار آن یک فلش LED قرار گرفته است. این دوربین شامل یک سنسور اصلی ۱۶ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8، یک سنسور فوق عریض ۸ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.4 و یک سنسور عمق ۵ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 است. از ویژگی‌های عکاسی این موبایل می‌توانیم به حالت تصویربرداری شبانه، سیستم کاهش نویزِ چند-فریمی، حالت پرتره با هوش مصنوعی و قابلیت تشخیص صحنه با هوش مصنوعی اشاره کنیم.

بر روی این دستگاه رابط کاربری ZUI 11 قرار گرفته که مبتنی بر اندروید ۹ ساخته شده است. Z6 Youth Edition از صدای دالبی پانورامایی و سیستم تصحیح صدای چهار بعدی پشتیبانی می‌کند. گوشی جدید لنوو از فناوری GPS دو-فرکانسه برخوردار است که به تشخیص موقعیت دقیق کاربر کمک می‌کند. از دیگر قابلیت‌های این دستگاه می‌توان به حسگر اثر انگشت خازنی بر روی قاب پشتی، قابلیت تشخیص چهره با کمک هوش مصنوعی، درگاه کارت حافظه، پشتیبانی از دو سیم کارت، 4G VoLTE، بلوتوث ۵.۰، درگاه USB-C و جک ۳.۵ میلی متری هدفون اشاره کرد.

Z6 Youth Edition در سه مدل با قیمت‌های مختلف به بازار می‌آید:

۴ گیگ رم + ۶۴ گیگ حافظه داخلی = ۱۵۹ دلار
۶ گیگ رم + ۶۴ گیگ حافظه داخلی = ۲۰۲ دلار
۶ گیگ رم + ۱۲۸ گیگ حافظه داخلی = ۲۴۶ دلار

فرآیند پیش‌خرید این گوشی از امروز آغاز شده و فروش رسمی نیز از تاریخ ۷ خرداد انجام می‌پذیرد. Z6 Youth Edition در دو رنگ سیاه شوالیه‌ای و غبارستاره‌ای به بازار می‌آید.

نظر شما درباره جوشی لنوو Z6 Youth Edition چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
11 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Amir galaxy

چقد کم حاشیه
عالیه

amer

سلام جناب عطایی این گوشی فناوری خاصی داره که از HDR10پیشتیبانی میکنه؟چون فعلا فقط نوکیا فناوری انحصاری pure displayبرای نمایشگرipsداره احتمال داره از فناوری نوکیا استفاده کرده باشه؟

afsoongaregisoo

الجی دو سال و هشت ماه پیش روی ای پی اس اچ دی ار۱۰ رو میزاشت😂نوکیا این وسط چیکاره هست نمیدونم

amer

احسنت نمیدونی نوکیا چکاره است
فناوری صوتی 3بعدی فراگیر ozoنوکیا گوشی های چینی اوپو پراچمداراش دارن از این فناوری انحصاری نوکیا استفاده میکنه
گفتم این دفعه هم شاید این برند بنجل چینی داره از فناوری انحصاری اچ دی ار مخصوص نوکیا استفاده کرده باشه
در ضمن یادت باشه تمام برندهای چینی هیچی از خودشون ندارن.خخخ

Mamad_zed terul

اون فرق داره ولی اون عالیه بری صفحه نمایش نوکیا x7 رو ببینی کیفیتشو متوجه میشی

amer

بله محمد جان کاملا موافقم بهش حق بده نمایشگر اچ دی ار نوکیا 8.1ندیده اگه ببینه سکته رو زده چه

amer

گوشی بی نظیر بی نقص با قیمت عالی و سخت افزار عالی و قیمت عالی ولی بنده از ناچ قطره ای متنفرم.ای کاش سوراخ نمایشگر داشت بهتر بود

_V_

۱۵۹ دلار فقط😐

afsoongaregisoo

با این همه انتخاب خوب آدم میمونه کدوم رو بخره .در هر صورت عالیه این گوشی مخصوصا قیمتش .

_V_

Mamad_zed terul
تو کیی؟
از همین چنتا کامنت که دادی به علاوه ادغام با اطلاعاتی که از اسمت میشه به دست آورد حدس میزنم با درصد بالایی یکی از ممبرای منطقی یا به ظاهر منطقی یا روشن فکر سایت هستی که دوست نداری با اکانت اصلیت بعضی کامنتارو بدی و به این رجوع کردی چون یه کاربر عادی یهویی نمیاد اکانت بزنه ضد ترول
:)))))

Mamad_zed terul

پوف ظاهر تکراری و خسته کننده ولی گوشی خوبیه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)