حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

خدمات تجارت الکترونیک وب‌رمز برای شروع کسب‌وکار آنلاین

نوشته

4 سال قبل | بدون دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

با پیشرفت تکنولوژی و با گسترش دسترسی به اینترنت، شما تنها با چند کلیک می‌توانید به اطلاعات مورد نظر خود دسترسی پیدا کنید. اما این اطلاعات از کجا به سمت شما هدایت می‌شوند؟ چه کسی این اطلاعات را در اختیار شما قرار می‌دهد؟

بد نیست بدانید که تکنولوژی نقش گسترده‌ای را در رساندن آن اطلاعات به دست شما ایفا می‌کند. این اطلاعات از طریق بسترهای مختلف دیجیتالی از کشورهای مختلفی عبور می‌کند تا به دست شما برسند. نشر اطلاعات و گسترش آموزش از طریق اینترنت کمک بزرگی به مهندسین و متخصصین می‌کند تا بتوانند اطلاعات خود را با مردم کشور‌های مختلف به اشتراک بگذارند.

خدمات وب‌رمز در حوزه میزبانی وب

سرور، یک کامپیوتر با سخت افزار قدرتمند است. منابعی مانند رم، هارد، پردازنده و پهنای باند وسیعی را در اختیار دارد. برای استفاده از منابع سرور باید سرور را به چند سرور مجازی تقسیم کرد. تسهیم منابع سرور بستگی به نیاز مشتری دارد. اگر مشتری نیاز به سهم بیشتری از منابع سرور داشته باشد، باید مقدار فضای بیشتری از رم، هارد، پردازنده و پهنای باند در اختیار داشته باشد.

بدین شکل خرید سرور مجازی برای شرکت‌هایی که ترافیک بالا دارند پیشنهاد می‌شود. در سرور مجازی منابع بین وب سایت‌های مختلف به اشتراک گذاشته نمی‌شود، بلکه در واقع می‌توان گفت که سرور مجازی یک بخش کوچکی از سرور اصلی است.

اما در بحث مربوط به هاستینگ چندین وب سایت از یک سرور به صورت مشترک استفاده می‌کنند. به بیانی دیگر استفاده از منابع سرور از جمله Ram، Cpu و … در هاست اشتراکی به صورت اشتراکی توسط وب‌سایت ها انجام می‌شود. شرکت ها معمولا از خرید هاست برای استفاده از منابع سرور استفاده می‌کنند زیرا این روش هزینه کمتری نسبت به خرید سرور مجازی دارد.

شرکت وب‌رمز با ۱۵ سال سابقه فعالیت حرفه‌ای در حوزه میزبانی وب و تجارت الکترونیک خدمات زیادی را ارائه می‌کند. این خدمات شامل طراحی وب سایت، سئو و بهینه سازی وب سایت، تبلیغات در گوگل ادوردز، دیجیتال مارکتینگ، ثبت دامنه، خدمات هاستینگ، گواهینامه SSL، سرور مجازی و سرور اختصاصی است.

خدمات وب‌رمز در حوزه امنیت وب‌سایت

اگر قصد دارید برای سایت خود قابلیت خرید اینترنتی داشته باشید پیشنهاد ما به شما این است که از گواهینامه امنیتی SSL استفاده کنید. این گواهینامه امنیتی اطلاعات سایت شما را رمزگذاری می‌کند تا هکرها نتوانند اطلاعات سایت شما را بازیابی کنند. این کار به نفع شما و مشتریان شماست. زیرا اگر سایت شما گواهینامه امنیتی نداشته باشد در مرورگر کروم و در کنار سایت شما پیغامی با این عنوان نمایش می‌یابد: این سایت امن نیست!!!!

کاربران با مشاهده این پیغام به راحتی سایت شما را ترک می‌کنند و به دنبال سایتی می‌روند که توسط آن سایت امنیت اطلاعات‌شان تهدید نشود. به هر حال هیچ کاربری دوست ندارد در حین خرید اینترنتی اطلاعات کارت بانکی‌اش دزدیده شود. بنابراین گواهینامه امنیتی یک ضرورت برای سایت شما به حساب می‌آید.

خدمات وب‌رمز در حوزه طراحی وب

تیم طراحی و توسعه وب‌رمز متشکل از متخصصین جوان و خوش ذوق در حوزه طراحی سایت‌های حرفه ای فروشگاهی، شرکتی، شخصی و پورتال سازمانی می‌باشد.

سایت‌هایی که توسط تیم طراحی و توسعه وب‌رمز طراحی می‌شود به صورت اختصاصی و نیمه اختصاصی می‌باشد.

سایت‌ساز و فروشگاه‌ساز وب‌رمز

اگر برای معرفی حرفه و هنر خود با کمترین هزینه در بستر وب نیاز به یک سایت جذاب و کاربر پسند دارید ما سایت‌ساز و فروشگاه‌ساز وب‌رمز را به شما پیشنهاد می‌کنیم. قالب های سایت‌ساز و فروشگاه‌ساز وب‌رمز ریسپانسیو بوده و در صفحه نمایشگرهای متفاوت دچار به هم ریختگی نمی‌شود.

تنوع قالب‌های جذاب سایت‌ساز و فروشگاه‌ساز دست شما را برای انتخاب یک قالب مناسب باز می‌گذارد. با توجه به تنوع قالب‌ها، شما می‌توانید برای هر شغلی یک قالب مناسب پیدا کنید.

برای مثال قالب‌های فروشگاه‌ساز امکان خرید اینترنتی را برای کاربر فراهم می‌کند. بدین شکل که شما در این قالب امکان افزودن محصول، مقایسه محصول، درج قیمت و درج مشخصات فنی را دارید.

همچنین اگر سایت شما دارای چند ادمین باشد امکان ایجاد چند اکانت مدیریتی وجود دارد.

اگر برای کسب‌و‌کار خود یک وب‌سایت نداشته باشید هر بار به دلیل محدودیت زمانی و مکانی بخشی از مشتریان خود را از دست خواهید داد. اما اگر یک وب‌سایت داشته باشید مشتریان شما می‌توانند در هر ساعت از شبانه روز محصولات سایت شما را ببینند، باهم مقایسه کنند و از سایت شما خرید انجام دهند. بنابراین با توجه به سبک زندگی امروز که خرید اینترنتی طرفداران زیادی پیدا کرده است، داشتن یک سایت زیبا و سبک به گسترش کسب‌وکار شما کمک می‌کند.

خدمات سئو و بهینه‌سازی وب‌سایت وب‌رمز

بهینه‌سازی سایت فرآیند زمان‌بری است که نیاز به صبر و دانش مربوط به سئو دارد از این رو این کار ریزه کاری‌های مربوط به خودش را دارد. زیرا الگوریتم‌های موتور جستجوگر گوگل به صورت دائم در حال تغییر می‌باشند. بنابراین نیاز است که یک سئوکار به طور منظم دانش خود را آپدیت کند و وب‌سایتش را با آیتم‌های مد نظر موتور جستجو سازگار کند. سئو سایت به دو بخش تقسیم می‌شود: سئو داخلی و سئو خارجی.

سئو داخلی آن دسته از تغییراتی را که در سایت خود برای بهبود سئو انجام می‌دهید را شامل می‌شود.

سئو خارجی شامل فرآیندی است که از طریق سایت‌های دیگر برای ارتقا سئو سایت‌تان و پیشرفت کلمات کلیدی خود انجام می‌دهید.  

به زبان ساده اگر سایت شما سئو نداشته باشد عملا سایت شما در جایگاه‌های برتر صفحه نتایج گوگل نمایش نمی‌‌یابد. بنابراین بحث سئو محتوا را جدی بگیرید.

پیشنهاد می‌کنیم برای سایت خود محتوای ارزشمند و با کیفیت در قالب عکس، متن و ویدئو تولید کنید.

چیزی که در ابتدای بحث سئو باید به آن توجه شود کلمه کلیدی می‌باشد. کلمه کلیدی آن چیزی نیست که صاحبان کسب‌و‌کار به آن فکر می‌کنند، بلکه کلمه کلیدی در واقع آن چیزی است که کاربر آن را جستجو می‌کند. اگر شما کلمه کلیدی را به درستی شناسایی کنید می‌توانید کاربر را به سمت سایت خود هدایت کنید. ابزارهای متفاوتی برای شناسایی کلمات کلیدی وجود دارد که یک کارشناس سئو با بررسی آن‌ها می‌تواند کار سئو را استارت بزند. در نظر داشته باشید که کار سئو بعد از طی یک فرآیند حداقل شش ماهه به نتیجه می‌رسد. پس صبور باشید.

 

سئو دقیقا چه کاری انجام می‌دهد؟

سئو فرآیندی است که سایت شما را برای موتورهای جستجو بهینه می‌کند تا ربات‌های موتور جستجو به سادگی بتوانند به صفحات سایت شما دسترسی داشته باشند، اطلاعات صفحات مختلف سایت را بخوانند. اگر شما کلمات کلیدی را به درستی انتخاب کنید، در صورت جستجوی کاربر، سایت شما در صفحات ابتدایی نتایج گوگل نمایش داده می‌شود و به نظر می‌رسد که گوگل سایت شما را به کاربر پیشنهاد می‌کند. هرچه سئو سایت شما قوی‌تر باشد سایت شما در لینک‌های بالاتری نمایش می‌یابد.

تبلیغات گوگل ادوردز خود را به وب‌رمز بسپارید

شاید تمایل داشته باشید در یک بازه زمانی خاص تبلیغ سایت شما در صفحه نتایج گوگل در لینک اول نمایش داده شود. در این حالت می‌توانید از تبلیغات گوگل ادوردز استفاده کنید.

گوگل ادوردز برای شما این امکان را فراهم می‌کند تا سایت شما در لینک اول از صفحه نتایج گوگل نمایش یابد و به ازای هر کلیک بر روی لینک سایت‌تان به گوگل پول پرداخت می‌کنید.

گاهی این سوال پیش می‌آید که با وجود تبلیغات گوگل ادوردز چه نیازی به سئو می‌باشد؟

بد نیست بدانید اگر سئوی سایت شما قوی باشد، گوگل ادوردز آپشن‌های بیشتری را برای تبلیغات در گوگل در اختیارتان قرار می‌دهد. بنابراین شما می‌توانید تنظیمات پیشرفته‌تری را برای تبلیغ خود اعمال کنید.

 

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)