حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آنر ۲۰ (Honor 20) رسما معرفی شد

نوشته

4 سال قبل | 2 دیدگاه | آنر

در ترنجی دیدیم که آنر ۲۰ پرو (Honor 20 Pro) با دوربین چهارگانه رسما معرفی شد. مدل دومی که آنر در بعدازظهر رویایی خود در لندن معرفی کرد، نسخه پایه آنر ۲۰ است. آنر ۲۰ (Honor 20) رسما معرفی شده و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

این گوشی اولین تفاوت خود با مدل پرو را در دوربین می‌بینید؛ جایی که از همان سنسور 48 مگاپیکسلی ولی این بار با دیافراگم f/1.8 پیش فرض استفاده خواهد شد و به جای سنسور 16 مگاپیکسلی اولترا واید نیز از یک سنسور در کنار مجموعه دوربین‌های دستگاه استفاده می‌شود.

ساختار نمایشگر و سنسور اثر انگشت نیز مانند نسخه پرو است ولی در بخش سختافزار این بار از 6 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی استفاده می‌شود و البته برای خنک‌سازی تراشه پردازنده دستگاه نیز دیگر از شیت‌های گرافینی استفاده نخواهد شد. باید به این نکته اشاره کنیم که هر دو گوشی به قابلیت نرم‌افزار GPU Turbo 3.0 مجهز شده‌اند که می‌تواند باعث اجرای سریع‌تر و روان‌تر بازی‌ها در دستگاه شود.

آنر ۲۰ نسبت به نسخه پرو کمی نازک‌تر است و 7.87 میلی‌متر قطر دارد (نسخه آنر ۲۰ پرو ضخامتی به اندازه 8.44 میلی‌متر دارد) و در عین حال باتری آن نیز ظرفیتی کمتر و معادل 3750 میلی‌آمپر ساعت دارد و می‌توان آن را با همان توان و سرعت نسخه پرو شارژ کرد.

آنر هر دو این گوشی‌ها را با سیستم شبیه‌سازی صدای 9.1 کاناله به صورت نرم‌افزاری طراحی کرده و وعده داده که توسط این گوشی‌ها بتوان صدایی با کیفیت سینمایی را تجربه کرد. هر دو این گوشی‌ها فاقد جک استاندارد 3.5 میلی‌متری هستند.

آنر ۲۰ به قیمت 500 یورو در سراسر اروپا و 400 پوند در انگلستان به فروش می‌رود و به کاربرانی که در انگلستان قرار دارند یک دستگاه ساعت هوشمند با کیفیت Honor Watch Magic (به ارزش 180 پوند) نیز به عنوان هدیه اعطا خواهد شد که می‌تواند ارزش خرید این مجموعه را بسیار بالا برده و آن را به گزینه‌ای هیجان‌انگیز تبدیل کند.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید که که آنر ۲۰ یا آنر ۲۰ پرو انتخاب شماست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mostafa3

امتیاز دوربین شده 111 امتیاز خوبیه

علی شیخ زاده

چرا تو ایران همچین هدیه ای نمیدن؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)