حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آنر ۲۰ پرو را با دوربین چهارگانه و نمایشگر تمام صفحه بدون زایده دیده شد

نوشته

4 سال قبل | 6 دیدگاه | آنر، شایعات

تصاویر تبلیغاتی هواوی Honor 20 پرو به تازگی منتشر شدند. این عکس‌ها نشان می‌دهند گوشی هواوی آنر 20 پرو (Huawei Honor 20 Pro) فاقد حفره روی نمایشگر خواهد بود. آنر ۲۰ پرو را با دوربین چهارگانه و نمایشگر تمام صفحه بدون زایده دیده شدند و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

پیشتر اعلام شد گوشی آنر 20 پرو دارای حفره روی صفحه نمایش خواهد بود، اما تصاویر تبلیغاتی جدید گوشی، عکس این موضوع را نشان می‌دهند. به جز این موضوع، سایر اطلاعاتی که تاکنون درباره هواوی Honor 20 پرو دریافت کرده بودیم به وسیله تصاویر تبلیغاتی جدید آن تایید می‌شوند.

آنر ۲۰ پرو (Honor 20 Pro)

در رندرها و عکس‌های پیشین هواوی Honor 20 پرو شاهد قرارگیری دوربین سلفی آن در گوشه بالا و سمت چپ، درست نمایشگر بودیم، اما بر اساس تصاویر جدید، چنین چیزی صحت ندارد.

نکته اینجاست که این تصاویر، به عنوان عکس‌های تبلیغاتی هواوی آنر 20 پرو در اینترنت منتشر شده‌اند و رسمیت ندارند، به همین دلیل نمی‌توان بر اساس آن‌ها اظهار نظر دقیق کرد. از آنج جایی که تنها دو هفته تا رونمایی این گوشی زمان باقی مانده است، به زودی به مکانیزم دوربین آن پی خواهیم برد. با توجه به جهتی که دنیای موبایل در حال حاضر به سمت آن در حال حرکت است، انتظار داریم از مکانیزم اسلایدی، پاپ آپی یا حفره روی نمایشگر به منظور پیاده‌سازی دوربین هواوی آنر 20 پرو استفاده شود.

نظر شما درباره آنر ۲۰ پرو احتمالی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
amer

تکراری و خسته کننده. این انر به جای این که شب و روز گوشی معرفی کنه لااقل یه نواوری یه فناوری جدیدی معرفی کنه البته این ثابت میکنه به اندازه کافی طرفدار و بنجل پرست داره که چشم بسته خرید میکنن و این برندهای چینی این فهمیدن که فقط کافیه قیمت مفت بدن بعدش خودبه خود فروش میره مثل اکثر گوشی های بنجل شیائومی که با طرفداراش داره میکنه

_V_

روز نو،آنر نو!

amer

خخخخخ

Milad7

چقدر شکل P30 🤔

علی شیخ زاده

گوشی خوبی بنظر میرسه مبارک کل دنیا بجز ایران.😃
آمار فروش اسمارتفون ها تو این چند سال بخوبی نشون داده سیاست های اتخاذی هواوی بهترین روش ممکن برای پیشرفت و پیشبرد یک برند تکنولوژیه جوری که بقیه برند ها دارن سیاست هایی مشابه رویه هواوی انتخاب میکنن.

Amir galaxy

یعنی پاپ آپ می زنه؟؟؟؟؟
اگه زوم خوبی داشته و قیمت کمتر ارزش خریدش بالاست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)