حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات و تصاویر آنر ۲۰ و آنر ۲۰ پرو را پیش از معرفی ببینید

نوشته

4 سال قبل | 3 دیدگاه | آنر، شایعات

می‌ دانیم که امروز قرار است آنر در لندن دو پرچمدار Honor 20 و 20 Pro را معرفی می‌کند. تصاویر و مشخصات کامل Honor 20 امروز پیش از معرفی رسمی فاش شده و اغلب شایعه‌های اخیر را مورد تأیید قرار داده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا مشخصات و تصاویر آنر ۲۰ و آنر ۲۰ پرو را پیش از معرفی ببینید.

هوآوی، دومین سازنده بزرگ گوشی‌های هوشمند در جهان، در حال حاضر با مشکلاتی دست و پنجه نرم می‌کند اما اصلا قصد ندارد رونمایی از Honor 20 خود را به تأخیر بیندازد. تنها چند ساعت دیگر تا رونمایی از این گوشی باقی مانده است و حالا شاهد انتشار تصاویر رندر باکیفیت و همچنین مشخصات فنی این گوشس هستیم.

آنر ۲۰ پرو

آنر ۲۰ پرو

آنر ۲۰‌ پرو با سوراخ نمایشگر و دوربین اصلی چهارگانه

آنر ۲۰ (Honor 20) هم مانند اغلب پرچمداران ۲۰۱۹ به پنل نمایش با حاشیه‌های باریک مجهز شده است و برخلاف شایعه‌های اولیه درباره آن، از سوراخ نمایشگر به جای ناچ قطره‌ای بهره می‌گیرد. این گوشی تازه پنل نمایش 6.26 اینچی ال سی دی دارد و ناچ کوچکش در گوشه بالا سمت چپ طراحی شده است.

تعبیه حسگر اثرانگشت زیر پنل نمایش هم قابلیت دیگری است که این روزها در پرچمداران به کار می‌رود. گوشی‌های برند آنر معمولاً قیمت پایینی دارند و به همین خاطر هم شاهد تعبیه حسگر فیزیکی در کناره بدنهHonor 20 هستیم.

هوآوی در ابتدای سال جاری میلادی P30 Pro خود را با دوربین اصلی چهارگانه در پنل پشتی معرفی کرد. Honor 20 هم از دوربین چهارگانه اصلی بهره می‌برد و به نظر می‌رسد این قابلیت را از پرچمدار مذکور وام گرفته باشد. این ماژول با سه لنز و چینش عمودی در گوشه بالا سمت چپ تعبیه شده و فلش LED هم زیر آن قرار گرفته است.

براساس شایعه‌های قبلی، دوربین اصلی در Honor 20 کیفیت 48 مگا پیکسلی دارد. این دوربین از نظر نرم افزاری قادر است تصاویر 12 مگا پیکسلی بگیرد و 4 پیکسل را در 1 پیکسل ادغام کند و یک تصویر باکیفیت ارائه دهد. کمپانی آنر این قابلیت را Light Fusion می‌نامد.

لنز دوم از نوع زاویه باز و 16 مگا پیکسلی است. متاسفانه لنز اختصاصی تله فوتو در این گوشی وجود ندارد اما گزارش شده است که Honor 20قادر است با لنز 2 مگا پیکسلی مخصوص خود از فاصله 4 سانتی متری اشیاmacro image ثبت کند.

در کنار این ماژول AI Vision و 48MP دیده می‌شود که کیفیت لنز اصلی و همچنین وجود قابلیت‌های هوش مصنوعی را تأیید می‌کند. لنز چهارم هم 2 مگا پیکسلی با قابلیت گردآوری داده عمق تصویر برای تصاویر پرتره در نظر گرفته شده است.

شبیه به هواوی P30 Pro اما با قیمتی مناسب

انتظار می‌رود Honor 20 از پردازنده Kirin 980 قدرت بگیرد و حداقل 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی داشته باشد. این گوشی سطح بالا همچنین احتمالا در نسخه‌هایی با کانفیگ متفاوت و امکان انتخاب رم و حافظه داخلی بیشتر هم معرفی خواهد شد.  در هر صورت همه نسخه‌ها از microSD پشتیبانی می‌کنند و می‌توانید میزان حافظه داخلی را ارتقا دهید.

این گوشی همچنین از باتری 3750 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از امکان شارژ سریع 22.5 واتی SuperCharge بهره می‌برد که می‌تواند ظرف مدت نیم ساعت تا 50% شارژ شود. علاوه بر موارد مذکور، سیستم عامل اندروید 9.0 پای به طور پیش فرض روی Honor 20 نصب می‌شود. دوربین سلفی این گوشی هم ظاهرا 32 مگا پیکسلی است.

رنگ های آنر ۲۰ پرو

گوشی هوشمند Honor 20 به همراه نسخه بزرگترش به نام Honor 20 Pro در لندن رسما رونمایی می‌شود. انتظار می‌رود پیش فروش هم از فردا پس از معرفی رسمی آغاز شود اما روند عرضه از هفته آینده به طور گسترده شروع شود. هنوز قیمت نهایی عرضه این گوشی‌ها مشخص نشده است اما انتظار می‌رود بسیار ارزان‌تر از P30 و P30 Pro هوآوی باشد.Honor 20 همچنین قرار است در رنگ‌ها آبی، سفید و مشکی در دسترس علاقه‌مندان قرار گیرد.

نظر شما درباره آنر ۲۰ پرو و آنر ۲۰‌ احتمالی چیست؟

 

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
nima.1987

رفتم نوا۴ بگیرم تو بازار زیر ۷ تومان پیدا نشد ،اینا مسلما گرون ترن
فعلا ارزش خرید ندارن

nima.1987

البته فقط تو مملکت ما

afsoongaregisoo

امتیاز ۱۱۱ دگزو به انر۲۰ پرو داد ترکونده

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)