حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کدنام پروژه توسعه گلکسی اس ۱۱ (Galaxy S11) لو رفت

نوشته

4 سال قبل | یک دیدگاه | سامسونگ، شایعات

حتما می دانید که کدنام گلکسی نوت ۱۰ (Galaxy Note 10) داوینچی است و این را هشت ماه است که می دانیم. شایعات جدید حالا در مدت زمانی تقریبا همان حدود از زمان معرفی پرچمدار بعدی خانواده گلکسی اس سامسونگ، کدنام سامسونگ گلکسی اس ۱۱ (Galaxy S11) را مشخص می کند. کدنام گلکسی اس ۱۱ نام یک نقاش دیگر است و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

سامسونگ تغییراتی را در طراحی محصولات و همچنین استراتژی خود اعمال کرده است. این شرکت کره ای طراحی کلی محصولات خود را برای چندین سال حفظ می کند. با توجه به این موضوع، انتظار می رود گلکسی اس ۱۱ دارای طراحی مشابه با گلکسی S10 باشد.

لازم به ذکر است؛ شرکت های چینی مانند هواوی و شیائومی فروش بسیار بالایی را در بازار تجربه می کنند و محصولات خود را با نوآوری های زیادی در اختیار خریداران قرار می دهند. سامسونگ برای رقابت با این شرکت ها، باید پرچمداران آینده خود را با تغییراتی همراه کند.

به تازگی گزارشی از کشور کره جنوبی منتشر شده که به مراحل اولیه توسعه سامسونگ گلکسی اس ۱۱ اشاره می کند. به نظر می رسد این گوشی هوشمند با کدنام پیکاسو در حال توسعه باشد.

کد نام گلکسی اس ۱۱ پیکاسو است

استفاده از کدنام پیکاسو برای سامسونگ گلکسی اس ۱۱ می تواند نشان دهنده احتمال پیشرفت در طراحی این پرچمدار باشد. این کدنام در مقایسه با کدنام هایی که در گذشته توسط سامسونگ برای پرچمداران سری S استفاده می شد، کاملا متفاوت است.

گلکسی S8 با کدنام Dream، گلکسی اس 9 با کدنام Star و گلکسی S10 با کدنام Beyond توسعه یافته است. هم اکنون این شرکت کره ای در حال توسعه گلکسی نوت 10 با کدنام داوینچی است.

در حال حاضر اطلاعات بیشتری در اختیار نداریم. برخی گزارش ها به این موضوع اشاره می کنند که سامسونگ پرچمداران آینده خود را با طراحی تمام صفحه و بدون حفره درون نمایشگر معرفی می کند. این شرکت در گذشته توسعه فناوری های مربوط به دوربین زیر نمایشگر را تایید کرده بود.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید پیکاسو سامسونگ به کجا برود؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
_V_

این کد نام احتمال جدی خبر از طراحی جدید میده،،ولی فکر نکنم باز از دوربین زیر صفحه خبری باشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)