حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی اقتصادی ردمی ۷ ای (Redmi 7a) را پیش از معرفی ببینید

نوشته

4 سال قبل | یک دیدگاه | مطالب ترنجی

روز گذشته گوشی اقتصادی ردمی ۷ ای (Redmi 7A) زیربرند شیائومی، به همراه تصویری از طراحی آن بر روی وب سایت رگلاتوری چین یا همان TENAA قرار گرفت. امروز شاهد آپدیت شدن صفحه مزبور بودیم و مشخصات گوشی Redmi 7A به طور کامل اضافه شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا گوشی اقتصادی ردمی ۷ ای (Redmi 7a) را پیش از معرفی ببینید.

گوشی ردمی ۷ ای (Redmi 7a)

ردمی ۷ ای (Redmi 7a)

ردمی ۷ ای (Redmi 7a)

گوشی اقتصادی ردمی ۷ ای (Redmi 7a) شیائومی که با دو مدل M1903C3EC  و M1903C3EE ثبت شده، نیروی پردازشی خود را از یک چیپست 8 هسته‌ای با فرکانس 1.4 گیگاهرتز می‌گیرد. این گوشی در ظرفیت‌های 16 و 32 گیگابایت با به ترتیب 2 و 3 گیگابایت حافظه رم و همچنین با 64 گیگابایت حافظه داخلی و 4 گیگابایت حافظه رم ارائه می‌شود. شکاف microSD این گوشی از نصب حداکثر 256 گیگابایت کارت حافظه پشتیبانی می‌کند.

گوشی فوق اقتصادی Redmi 7A به یک نمایشگر 5.45 اینچی با وضوح تصویر 1440×720 پیکسل مجهز است و سیستم عامل اندروید Pie گوگل را با رابط کاربری اختصاصی MIUI 10 شیائومی اجرا می‌کند. این گوشی در بخش دوربین اصلی دارای یک دوربین 13 مگاپیکسلی در جلو هم دارای یک دوربین 8 مگاپیکسلی برای سلفی است.

Redmi 7A نیروی خود را از یک باتری با ظرفیت 3,900 میلی آمپر ساعت می‌گیرد و در رنگ‌های مشکی، قرمز، آبی، صورتی، سفید، سبز، بنفش و خاکستری روانه بازار می‌شود. زمان عرضه این گوشی مشخص نیست اما نباید فاصله زیادی با آن داشته باشیم.

نظر شما درباره ردمی ۷ ای (Redmi 7a) چیست؟ فکر می کنید این موبایل روی چند دلار ارایه شود؟ زیر ۱۰۰ دلار؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Amir galaxy

این پرچمدار مال خودمه😂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)