حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قیمت ردمی ۷ ای (Redmi 7a) و تاریخ عرضه آن مشخص شد

نوشته

4 سال قبل | یک دیدگاه | ردمی

پنج روز پیش بود که ردمی ۷ ای (Redmi 7a) با اسنپدراگون ۴۳۹ و باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری رسما معرفی شد. با اینکه این محصول چند روز قبل معرفی شده بود اما قیمت و تاریخ عرضه آن امروز به صورت رسمی اعلام شد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

ردمی ۷ ای (Redmi 7a) مجهز به یک صفحه نمایش 5.45 اینچی با وضوح تصویری HD+ و نسبت تصویری 18:9 است ک با توجه به ضخیم بودن حاشیه های اطراف، هیچ بریدگی و حفره ای نداشته و به صورت استاندارد و مستطیلی شکل طراحی شده است. در حاشیه بالایی شاهد تعبیه دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی گوشی به همراه سنسور مجاورتی و بلندگوی تلفنی هستیم، در حالی که در حاشیه پایین هم لوگوی ردمی خودنمایی می کند. در پشت بدنه این گوشی نیز یک دروبین تک لنزه ۱۳ مگاپیکسلی با فلاش LED به چشم می خورد و البته شایان ذکر است که در ردمی ۷ ای هیچ خبری از اسکنر اثر انگشت نیست.

ردمی ۷ ای (Redmi 7a)

ردمی ۷ ای (Redmi 7a)

ردمی ۷ ای (Redmi 7a)

شیائومی در داخل بدنه پلی کربناتی ردمی ۷ ای از چیپست اسنپدراگون ۴۳۹ بهره گرفته و میزان فضای ذخیره سازی در نظر گرفته شده برای این گوشی نیز از بین دو گزینه 16 و 32 گیگابایتی قابل انتخاب است. البته اگر این مقدار فضا برایتان کافی نیست می توانید با استفاده از کارت های حافظه میکرو اس دی آن را تا 256 گیگابایت دیگر هم ارتقاء دهید. سیستم عامل اندروید ۹ پای با رابط کاربری MIUI 10 به صورت پیش فرض بر روی این گوشی نصب شده و از دیگر ویژگی های آن می توان به پشتیبانی از سیم کارت دوم اشاره کرد که البته شیار آن با کارت حافظه مشترک است.

یکی از بزرگ‌ترین مزایای ردمی 7 ای باتری بزرگ و 4000 میلی آمپر ساعتی آن سات که از شارژ 10 واتی پشتیبانی کرده و در نتیجه سرعت شارژ آن در مقایسه با ردمی 6 ای دو برابر شده است. از دیگر اتصالات گوشی نیز می توان به 4G VolLTE دوگانه، بلوتوث نسخه 5.0 و جک 3.5 میلی متری هدفون اشاره کرد.

قیمت ردمی ای ۷ (Redmi 7a)

ردمی ۷ ای (Redmi 7a) در دو رنگ آبی و مشکی عرضه خواهد شد و قیمت آن نیز برای مدل 16 گیگابایتی برابر ۸۰ دلار و برای مدل 32 گیگابایتی برابر ۸۶ دلار تعیین شده است. فروش این گوشی از پنجشنبه هفته آینده یعنی ۱۶ خرداد آغاز خواهد شد و البته پیش از همه در کشور چین در دسترس قرار خواهد گرفت. انتظار می رود که عرضه جهانی آن نیز طی یک یا دو ماه آینده شروع شود.

نظر شما درباره قیمت ردمی ۷ ای چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
afsoongaregisoo

واقعا بسیار با ارزش هست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)