حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پیش نمایش قسمت ۶ فصل ۸ گیم آف ترونز را ببینید

نوشته

4 سال قبل | بدون دیدگاه | تماشا کنید، سریال

دیروز بود که در ترنجی با هم تصاویر قسمت ۶ فصل ۸ گیم آف ترونز (Game Of Thrones) را دیدیم. فردا صبح رسما فصل هشت گیم اف ترونز به پایان می رسد و دیگر احتمالا برای چند سالی شاهد این شخصیت های جذاب نباشیم. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا پیش نمایش قسمت ۶ فصل ۸ گیم آف ترونز را ببینید.

پیش نمایش قسمت ۶ فصل ۸ گیم آف ترونز

طبق معمول باید یادآور شوم همانطور که می دانید، این مطلب حاوی اسپویل است و اگر تا قسمت ۵ فصل ۸ گیم آف ترونز را ندیده اید، این مطلب را همین حالا ببندید.

پیش نمایش قسمت ۶ فصل ۸ گیم آف ترونز به ما موضوع زیادی را نشان نمی دهد اما می توان حدس زد که شاهد دودستگی بین نیروهای دنریس و جان خواهیم بود. در حقیقت از تریون لنیستر تا سرداووس همه از حرکت مجنونانه دنریس متعجبند و فقط کرم خاکستری که میساندی را از دست داده است، با او تقریبا موافق است. دوتراکی ها هم به نظر نمی رسد که فرمانبردار کسی جز کلیسی یا همان دنریس باشند.

به هر حال قسمت نهایی فصل پایانی گیم آف ترونز بر روی ویرانه های کینگزلندینگ یا سرزمین پادشاهی برقرار خواهد شد و احتمالا یک قسمت خیلی حساس و جذاب خواهد بود. قسمتی که به ما می گوید جنگ اصلی در با مردگان پشت دیوار، بلکه بین زندگان مجنون و حریص است.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید پایان قسمت ششم فصل هشت گیم آف ترونز به چه شکل خواهد بود؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)