حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نسخه المپیک گلکسی اس ۱۰ پلاس دوماه دیگر عرضه می شود

نوشته

4 سال قبل | 4 دیدگاه | سامسونگ

اپراتور بزرگ ژاپن، یعنی NTT Docomo مدعی شده است که مسئولان و مهندسان سامسونگ در حال کار روی نسخه المپیک Galaxy S10 Plus هستند. المپیک تابستانی 2020 از 24 جولای تا 9 آگوست سال آینده در شهر توکیو ژاپن برگزار می شود. نسخه المپیک گلکسی S10 پلاس به همان رنگ سفید این دستگاه مجهز است، اما لوگوی المپیک 2020 توکیو نیز در پشت بدنه درج شده است. نسخه المپیک گلکسی اس ۱۰ پلاس دوماه دیگر عرضه می شود و در ادامه با هم درباره آن صحبت خواهیم کرد، با ترنجی همراه باشید.

پیش فروش این محصول از روز گذشته تحت لایسنس اپراتور NTT آغاز ده و تا روز قبل از عرضه آن ادامه پیدا می کند. در حالی که گزارش دقیقی در مورد زمان عرضه آن عنوان نشده، اما به احتمال زیاد اواخر جولای باید منتظر ورود آن به بازار باشیم. نسخه المپیک گلکسی S10 Plus با قیمت 114696 یِن (واحد پول ژاپن معادل 1042 دلار) برای خریداران آب می خورد که در صورت نیاز، می توانید آن را به صورت اقساط 36 ماهه و با قیمت 3186 یِن (28.94 دلار) تهیه کنید.

آخرین محصولات عرضه شده برای المپیک 2016 گلکسی S7، اس 7 اج و نوت 8 در اختیار کلیه ورزشکاران قرار گرفت. به این ترتیب می توان انتظار داشت ک چنین اتفاقی برای نسخه المپیک +Galasy S10 نیز روی دهد و ورزشکاران شرکت کننده در این رویداد جهانی، این محصول رایگان را دریافت نمایند.

بعد از پایان رقابت های المپیک 2016، نسخه های مربوطه در وب سایت Best Buy قرار گرفت و به همین ترتیب، می توان انتظار داشت که محصول جدید سامسونگ نیز پس از رسیدن به دست خریداران، در وبسایت های مختلف برای فروش قرار گیرند.

نظر شما چیست؟ به نظر می رسد که سامسونگ همواره می خواهد برای المپیک حامی مالی باشد و یکی از راه های نمود بیشتر این موضوع، ارایه یک دستگاه ویژه به ورزشکارانی است که اسطوره میلیون‌ها نفر در سراسر جهان هستند!

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Amir galaxy

منم میخوام برم المپیک😪😂😂😂

afsoongaregisoo

باید توی المپیک اپو فایند ایکس بدن تا ورزشکار ها کف کنن از طراحیش .

Amir galaxy

اوووف نگو
اون فوق العادس

_V_

نه عزیز اتفاقا همینو میدن تا ورزشکارا از هر نظر از گوشی راضی باشن و فیض ببرن

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)