حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بنچمارک Antutu ردمی کی ۲۰ (Redmi K20) منتشر شد: به اژدها سلام کنید!

نوشته

4 سال قبل | 8 دیدگاه | بنچمارک، تست، ردمی

دو روز پیش بود که در ترنجی خواندیم ردمی کی ۲۰ (Redmi K20) نام پرچمدار ردمی با اسنپدراگون ۸۵۵ خواهد بود. ما می دانیم که موبایل های مجهز به اسنپدراگون ۸۵۵ در بهترین حالت و بالاترین خروجی، روی مرز امتیاز ۴۰۰ هزار بنچمارک Antutu قرار می گیرند. احتمالا قرار است که مرز انتظارات خود را ارتقا دهیم چون بنچمارک Antutu ردمی کی ۲۰ (Redmi K20) منتشر شده و وقت آن است که به اژدها سلام کنید! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

بنچمارک ردمی کی ۲۰ (Redmi K20)

ردمی کی ۲۰

ردمی کی ۲۰

همانطور که در تصویر بالا از بنچمارک Antutu ردمی کی ۲۰ (Redmi K20) می بینید، امتیاز نزدیک به ۴۶۰ هزار یک امتیاز تعجب‌برانگیز است. اشتباه نکنید، ما این امتیاز را تحسین‌برانگیز هم می دانیم اما چطور می شود که ردمی توانسته باشد از چیپست اسنپدراگون ۸۵۵ چنین خروجی را بگیرد؟

قطعا می دانید که عدد بنچمارک ها خیلی اهمیت ندارد و در استفاده روزمره موارد مهم دیگری وجود دارد اما قطعا نمی توان گفت که این امتیاز بی‌اهمیت باشد. چیپست اسنپدارگون ۸۵۵ احتمالا قرار است به ارزان ترین قیمت ممکن به لطف ردمی کی ۲۰ (Redmi K20) در اختیار کاربران قرار بگیرد و این برای آن ها که به قدرت پردازشی اهمیت فراوان می دهند می تواند یک “رویای تحقق یافته” باشد.

در ترنجی خوانده بودیم که حرف K در نام ردمی K20 مخفف جمله “Killer” است و شرکت زیر مجموعه شیائومی یعنی ردمی اعلام کرد که قصد دارد تا اولین پرچمدار خود را با نام K20 روانه بازار کند. لو وایبنگ، مدیر کل شرکت ردمی اعلام کرده است که حرف K مخفف جمله “Killer” یا همان قاتل است؛ در واقع شرکت ردمی با این نام گذاری برای رقبای خود شاخ و شانه می‌کشد.

نظر شما چیست؟ این بنچمارک علاقه ما را به آشنایی بیشتر با ردمی کی ۲۰ افزون می کند.

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
afsoongaregisoo

چه نتیجه ای .حتما یه خنک کننده بسیار پیشرفته داره .عالیه قطعا میخرمش

Milad7

احتمالا موقع اجرای برنامه های بنچمارک گیری اورکلاک انجام میده 👍

m.b

تو رام بتای جدید miui از یه حالت هوشمند اسکرین گرفته بودن که خودکار بسته به نیاز گوشی اورکلاک میکرد cpu رو (برای اجرای بازی ها و برنامه های خیلی سنگین) …
این بنچمارک بالا و اون اورکلاک هم نشان از سیستم خنک کننده پیشرفته میده که میتونه همچین پردازش سنگینی رو خنک نگه داره بازم و بخشیش هم نتیجه همکاری مستقیم لب شیائومی تو آمریکا با اسنپدراگون هست که الان رتبه اول تا سوم آنتوتو(نسخه چین که بروزتره) مال شیائومی هست…
همه اینارو گفتم به شرط اینکه این بنچمارک واقعی باشه… 😅😅😅
آخه واقعاً 459000 خیلیه!
صد هزار امتیاز از s10+ اونم نسخه اسنپدراگون بیشتره!!.

✔ TVKade

بعیده این امتیاز واقعی باشه.

Mahdi.L

اینجا ریز نمرات بخش CPU و GPU و… مشخص نیست
بهتر تا موقعی که دست کاربرای واقعی میرسه و تستش میکنن، این امتیاز رو در نظر نگیریم

علی شیخ زاده

میتونست اسم بهتری داشته باشه

MohammadFarhaadi

اثرانگشت زیر نمایشگر سوپرامولد و ufs3 و‌این امتیاز خارق العاده با شیشه گوریلا گلس شش برای پشت و جلو اونم احتمالا با قیمت سیصد دلاری یا کمتر!!!اونوقت سامی گوشی زده دویست دلار پلاستیکی دوربین افتضاح و مشخصات پایین رده!دیگه اوج وقاحت سامی رو ببینید!

Mohammad 13759

چه جوری میشه قیمت همچین گودزیلای پایین بیاد اهان تمام برنامه ها رو تبلیغات بزاریم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)