حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیفون ۲۰۱۹ قابلیت شارژ بی سیم معکوس را خواهد داشت

نوشته

4 سال قبل | یک دیدگاه | اپل

آیفون X اولین گوشی اپل بود که از فناوری شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کرد. به لطف استاندارد شارژ وایرلس Qi، به کاربران آیفون X اجازه داده شد که با استفاده از هر شارژر وایرلس شخص ثالثی، دستگاه خود را شارژ کنند. حالا خبر می رسد آیفون ۲۰۱۹ قابلیت شارژ بی سیم معکوس را خواهد داشت. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

در آن زمان به نظر می‌رسید که اپل خیلی دیر وارد این حوزه شده و از رقبای خود عقب افتاده است چرا که تنها پس از گذشت یک سال، پرچمداران رقبایی همانند هواوی نه تنها از شارژ وایرلس پشتیبانی می‌کردند بلکه همانند Mate 20 proبه قابلیت شارژ بی‌سیم معکوس مجهز شده بودند که می‌توانست گوشی‌های دیگر را به صورت وایرلس شارژ کند.

شارژر وایرلس سریع ارزان

شارژر وایرلس سریع ارزان

با این حال به نظر می‌رسد اپل هنوز می‌تواند برنده این بازی باشد چرا که در گزارش جدیدی که بلومبرگ منتشر کرده است، آیفون‌های 2019 اپل به این ویژگی مجهز خواهند بود. این شایعه زمانی قوت می‌گیرد که پیش از این در ماه مارس Mac Otakara به این ویژگی آیفون‌های جدید اشاره کرده بود.

این بدان معناست که آیفون‌های 2019 این قابلیت را دارند که گوشی‌های دیگری را که از شارژ وایرلس پشتیبانی می‌کنند، به صورت بی‌سیم شارژ کنند حتی امکان شارژ ایرپادها نیز وجود دارد. این قابلیت همانند Galaxy S10 است که با توانایی پشتیبانی از شارژ گلکسی بادز به بازار عرضه شد.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید قابلیت شارژر وایرلس معکوس مفید باشد؟ به نظر من برای شارژر ابزارهای جانبی وایرلس می تواند حسابی جذاب باشد.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
vahid abedi

در خاص بودن اپا هیچ شکی نیست

در نقاط قوت و نواوریهاش هم هیچ شکی نیست

اما اگر قبل از هواوی و سامسونگ اپل از شارژ معکوس استفاده میکرد قطعا با این خبر الان هواوی و سامسونگ رو به کپی برداری از اپل متهم کرده و اپل رو بانی و باعث رویه شدن برخی امکانات و ترندها در موبایل ها میدانستند.
اما در موارد بالعکس هیچ اشاره ای نمیشه متاسفانه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)