حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ایسوس زنفون ۶ با چیپست اسنپدراگون ۸۵۵ ارایه خواهد شد

نوشته

4 سال قبل | یک دیدگاه | ایسوس

هر چند ایسوس در این چندسال اخیر نشان داده که پرچمدار تولید می کند اما علاقه ای به فعالیت قوی در رده بالا ندارد اما به نظر می رسد که شاید سال ۲۰۱۹ بخواهد کمی متفاوت تر باشد. ما با هم در ترنجی درباره ایسوس زنفون ۶ شایعات متعددی را مرور کرده ایم و تقریبا می دانیم که حداقل یک نسخه مجهز به چیپست اسنپدراگون ۸۵۵ در کار خواهد بود. امروز این موضوع تایید و گفته می شود که ایسوس زنفون ۶ با چیپست اسنپدراگون ۸۵۵ ارایه خواهد شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

قیمت ایسوس ذنفون ۶ تا مرز ۱۰۰۰ دلار هم بالا خواهد رفت

بر اساس پوستری که ایسوس منتشر کرده، گوشی جدید تایوانی ها به اسنپدراگون ۸۵۵ مجهز خواهد شد. علاوه بر این در زنفون 6 شاهد حضور درگاه هدفون، یک کلید هوشمند (با کارایی نامشخص) و چراغ LED اعلان هستیم. درگاه سه گانه سیم کارت هم خبر از پشتیبانی از دو سیم کارت به همراه جایگاهی جداگانه برای حافظه جانبی می دهد.

مدیر بخش عملیات بازاریابی جهانی ایسوس به دوربین دوگانه 48 و 13 مگاپیکسلی به همراه باتری 5000 میلی آمپر ساعتی اشاره کرده است.

علاوه بر این گفته می شود زنفون 6 ایسوس به نمایشگر بدون بردیگی مجهز خواهد شد و از 6 یا 8 گیگابایت رم و 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی بهره خواهد برد. همچنین احتمال می رود شاهد مدلی با 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی، البته تنها برای عرضه در برخی از بازارها باشیم.

ایسوس زنفون ۶ تاریخ ۲۶ اردیبهشت ماه در بارسلون اسپانیا معرفی می شود. همچنین احتمالا ایسوس نیز مانند وان پلاس کمی جسارت کند و قیمت نسخه ویژه خود را تا ۱۰۰۰ دلار هم بالا ببرد.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید پرچمدار ۲۰۱۹ ایسوس می تواند جذاب باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Shiral

دوستان راهنمایی کنند آیا این گوشی بجز پردازنده بروز و عدم ناچ و باطری نکته خاصی داره که بخواد وارد گود ۱۰۰۰دلاری ها و رقابت با غولها بشه؟!!حداقل وانپلاس چندتا مشخصه منحصر بفرد داره اما در مورد ایسوس اطلاعات بالایی ندارم.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)