حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رنگ های وان پلاس ۷ پرو را ببینید: طلایی، خاکستری و آبی

نوشته

4 سال قبل | یک دیدگاه | شایعات، وان‌پلاس

وان پلاس ۷ پرو (OnePlus 7 Pro) دستگاه جذابی خواهد بود که این شرکت در حال مقدمه چینی مناسب برای ارایه آن است. امروز شایعات جدید به ما می گوید که در آن رنگ های وان پلاس ۷ پرو را می بینیم، سه رنگ طلایی، خاکستری و آبی انتخاب های طرفداران وان پلاس ۷ پرو خواهد بود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

وان پلاس ۷ پرو طلایی

وان پلاس ۷ پرو طلایی

اینکه شرکت های تولیدکننده بخواهند نام رنگ دستگاه خود را چه بگذارند به اختیار آنهاست اما ما هم به اختیار خودمان می توانیم همان رنگی را که می بینیم برای آن توصیف کنیم.

رنگ های آبی و خاکستری وان پلاس ۷ پرو را پیش از این در ترنجی دیده بودیم ولی همانجا به شما گفتیم که رنگ سومی وجود خواهد داشت، حالا این رنگ جدید وان پلاس ۷ پرو را می بینیم، رنگی که من آن را طلایی یا کِرِم می نامم اما وان پلاس به آن Almond می گویند، به عبارت بادام یا رنگ بادامی!

اگر می‌خواهید از مشخصات سخت افزار درونی وان پلاس ۷ پرو بدانید، باید اشاره کنیم که بر اساس شایعات منتشر شده، چیپست اسنپدراگون ۸۵۵ به عنوان قلب تپنده این محصول انتخاب شده و البته شرکت سازنده نیز به‌کارگیری فضای ذخیره سازی از نوع UFS 3.0 و همچنین نمایشگری با فناوری +HDR10 و ریفرش ریت 90 هرتزی را تأیید کرده است. این طور که وب سایت DisplayMate گفته، صفحه نمایش وان پلاس ۷ پرو یکی از بهترین نمایشگرهایی است که تاکنون در دستگاه های تست شده توسط آن ها را دارد.

اما نکته جالب در مورد وان پلاس 7 و 7 پرو این است که به علت افزایش هزینه‌ها و گران تمام شدن گوشی، وان پلاس تصمیم گرفته قید کسب گواهینامه IP را برای مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار بزند، بنابراین پرچمدارهای جدید این شرکت فاقد چنین قابلیتی خواهند بود. از دیگر مشخصاتی که در اخبار تأیید نشده چند وقت اخیر اشاره شده می‌توان به حافظه رم 12 گیگابایتی وان پلاس 7 پرو و همچنین صفحه نمایش امولد 6.7 اینچی این مدل اشاره کرد. علاوه بر این، گفته شده که در وان پلاس 7 پرو شاهد به‌کارگیری یک ماژول دوربین سه‌گانه با لنز اصلی 48 مگاپیکسلی خواهیم بود. یک لنز ویژه برای بزرگنمایی 3 برابری هم در این ترکیب وجود خواهد داشت که این مورد رسماً از سوی وان پلاس نیز تأیید شده است.

در انتها یادآوری می‌کنیم که پرچمدارهای جدید وان پلاس در تاریخ ۱۴ می یا ۲۴ اردیبهشت به صورت رسمی و در جریان رویدادی اختصاصی رونمایی خواهند شد. نظر شما چیست؟ منتظر وان پلاس ۷ و وان پلاس ۷ پرو هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Kaveh Mansouri

قشنگه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)