حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشکل وای فای تبلت سامسونگ گلکسی تب S5e به دلیل طراحی سخت افزاری است

نوشته

4 سال قبل | 17 دیدگاه | تبلت، سامسونگ

به نظر می رسد که سامسونگ به چالش و بحران عادت کرده است. بزرگ‌ترین بحرانی که پشت سر گذاشت؛ ماجرای آتش گرفتن فبلت‌های گلکسی نوت ۷ در سال ۲۰۱۶ بود و پس از مشکل نمایشگر گوشی تاشو گلکسی فولد و حالا احتمالا یک بازخوانی دیگر برای محصولات فروخته شده اما این بار در دسته بندی تبلت ها! گفته می‌شود مشکل وای فای تبلت سامسونگ گلکسی تب S5e به دلیل طراحی سخت افزاری است و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

مشکل وای فای تبلت سامسونگ گلکسی تب S5e

تبلت گلکسی تب اس ۵ ای

تبلت گلکسی تب اس ۵ ای

اما پس از آن، به نظر می‌رسد این شرکت کره‌ای در سال ۲۰۱۹ نیز دو چالش و بحران بزرگ را پیش‌رو خواهد داشت. پس از گزارش‌های منتشر شده پیرامون مشکلات صفحه‌نمایش گوشی گلکسی فولد در روزهای گذشته، حالا نوبت به تبلت جدید این شرکت رسیده است.

ظاهرا یک اشتباه عجیب و غریب در طراحی تبلت گلکسی تب S5e باعث از کار افتادن وای‌فای و قطع سیگنال‌دهی می‌شود.

سایت SamMobile گزارش داده چندین کاربر شکایت کردند وقتی کناره‌های پایینی این تبلت را به صورت افقی می‌گیرند؛ به‌طوری‌که دوربین تشخیص چهره و سلفی آن روبروی آن‌ها است؛ وای‌فای قطع شده یا سرعت اتصال بسیار پایین می‌آید. به نظر می‌ٰسد، دست‌های کاربران مانعی برای دریافت سیگنال‌ها می‌شود.

یکی از خریداران تبلت Galaxy Tab S5e گزارش داده است به محض اینکه با دست‌اش گوشه‌های پایینی تبلت را می‌گیرد؛ وای‌فای قطع می‌شود یا شبکه را نمی‌شناسد. این کاربر مطمئن شده است یک مشکل بزرگ در طراحی تبلت سامسونگ وجود دارد.

گلکسی تب اس ۵ ای (Galaxy Tab s5e) را از گوشه‌های بالا بگیرید!!!

خریداران این تبلت می‌توانند گلکسی تب جدید سامسونگ را به طور افقی در دست نگیرید یا دست‌شان را روی گوشه‌های کناری پایینی قرار ندهند ولی تبلت‌ها طوری طراحی شدند که در حالت‌های مختلف افقی و عمودی استفاده شوند.

ممکن است کاربران بخواهند از خودشان عکس سلفی بگیرند یا فیلم‌های نتفلیکس را آنلاین تماشا کنند. تایپ سریع یک ایمیل یا اجرای یک بازی هم در غالب اوقات به حالت افقی تبلت انجام می‌شود.

آزمایش‌های سایت SamMobile نشان می‌دهد این مشکل طراحی وجود دارد و اگرچه وای‌فای به طور کامل قطع نمی‌شود ولی سیگنال‌ها به شدت افت کرده و روی سرعت اینترنت تاثیرگذار هستند.

احتمالا هیچ به‌روزرسانی نرم‌افزاری برای حل این مشکل وجود نخواهد داشت و خریداران قبلی گلکسی تب اس ۵ ای چاره‌ای برای فرار از این مشکل ندارند. هنوز سامسونگ نسبت به این گزارش‌ها و مشکل طراحی تبلت جدید خود واکنشی نشان نداده است.

نظر شما درباره این اتفاقات پیرامون محصولات سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
17 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
3INA

همیشه متن خبر اینجوریه مشکل سخت افزاریه با بروزرسانی درست نمیشه

اما سامسونگ یه آپدیت میده حل میشه دیگه خبری هم نمیشه

Amin B3DA

الان ترول ها میان میگن: خب تبلت را افقی دست نگیرند
ولی خداییش سامسونگ افت شدیدی کرده (وقتی از گلکسی اس6 تا اس9 یک شکل و یک دوربین بود مشخص بود چون رقیبی نداشت پول ملت را میگرفت) و این افت شدید به نفع رقباست. به نظرم باید مواظب باشن

_V_

اگه اینو گفتن از طرف من بهشون بگو “تفت نده بپز”
🙏

chalton

به قول خودت این همه مشکل داره،باز برند اول دنیاست،پرفروش‌ترین برند،فکر همین بس باشه واسه این زیاد گ…..خوری سامسونگ رو نکنی،هنوز هیچی معلوم نیست که سخت افزاری یا نرم افزاری.
انقدر سامسونگ فشار اورده به برند مورد علاقه ات که زیر پستای سامسونگ سریع میای بخوری عقب نیوفتی.

Amin B3DA

شعوررت که به همه ثابت شدس و همینا بدون اگر تو انسانی من ترجیح میدم انسان نباشم
درضمن من هیچ برند موردعلاقه ای ندارم. برو ببین زیر پستا. چه سام چه سونی چ هواوی اگ خوب باشه تعریف میکنم اگرم نه انتقاد میکنم
منتها فقط طرفدارای سامسونگ جنبه انتقاد ندارن و فحاشی میکنند. حقیقت تلخه دوست من. الان اگه همین مشکل را سونی یا هواوی داشت میومدی زمین و زمان را به هم میدوختی و نظرات کرشناسی میدادی. الان میگی مشکل سخت افزاری نیست؟؟؟؟؟؟؟؟ ینی نرم افزاریه ک دستتو میگیری یه قسمت تبلت، وای فای از کار میوفته؟؟؟؟؟؟؟؟ خیلی با منطقی لنتی

_V_

خونتو به جوش نیار دوست من

Amin B3DA

درضمن سامسونگ ک میگی برند اول دنیاست به دو دلیله. یک اون موقع رقیب نداشت زیاد (اندروید) دو اینکه خوب بود نسبت به بازار و کیفیت محصولاتش خوب بود نوآور هم بود نسبت به اون زمان. منتها الان دیگه خیلی افت کرده و میبینی که فاصلش داره با برند دوم کمتر میشه. و این نشونه کاهش فروش خود و افزایش فروش رقیبه

Arrow

عجب مشکلات خنده داری داره این سامسونگ 🤣🤣

_V_

واقعا خنده داره

afsoongaregisoo

همیشه داشته واسه همینه که چهار ساله نمیخرم برند سامسونگ رو .چون فهمیدم خریدش توهین به خودمه .

_V_

مطمئنی سر بی پولی نبوده؟
:((((((

afsoongaregisoo

دیگه عمرا اشغال برندی مثل سامسونگ رو بخرم .خانواده رو هم از سامسونگ جدا کردم .پول دادن به برندی که توی چند مدت کند میشه .نمایشگرش هاله میندازه یا خط بنفش یا یه قسمت تاریک و روشن .باطری های چرت که زود عمرش تمام میشه دیوانگی هست .

_V_

باشه تو راست میگی😂

Pouya

اصلا قابل قبول نیست این چه وضعشه اخه :/

_V_

واقعا خنده داره

afsoongaregisoo

سامسونگ بویی از کیفیت نبرده گوشی و تبلتش

_V_

برند مورد علاقه تو برده کافیه😂😂😂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)