حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

احتمالا موتورولا وان ویژن (One Vision) در تاریخ ۲۵ اردیبهشت معرفی شود

نوشته

4 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، موتورولا

شرکت موتورولا از سال ۲۰۱۷ تاکنون، فقط سه موبایل اندرویدی معرفی و عرضه کرده است. موتورولا وان، وان پاور و موتو ایکس ۴ تنها دستگاه هایی هستند که طی دوسال اخیر توسط این کمپانی روانه بازار شده‌اند. اما به‌نظر می‌رسد که موتورولا قصد عرضه اسمارتفون جدیدی را با نام وان ویژن دارد. باید بدانید که احتمالا موتورولا وان ویژن (One Vision) در تاریخ ۲۵ اردیبهشت معرفی شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

یکی از کاربران توییتر اذعان کرد که این گوشی، طی مراسمی که موتورولا در تاریخ 15 مه (25 اردیبهشت) برگزار می‌شود، معرفی خواهد شد. این مراسم در شهر سائو‌پائولو برزیل برگزار می‌شود و موتورولا دعوتنامه‌های رسمی را برای این کنفرانس خبری به خبرنگاران ارسال کرده است.

موتورولا وان ویژن

موتورولا وان ویژن

موتورولا وان ویژن

البته کشور برزیل در تولید این گوشی هیچ سهمی نداشته و موتورولا فقط برای معرفی محصولات جدید خود، این کشور را انتخاب کرده است. از اواسط سال 2014 تاکنون، موتورولا رتبه دوم فروش اسمارتفون در برزیل را در اختیار خود دارد. در رتبه اول این لیست، نام سامسونگ به چشم می‌خورد.

عواملی که این شرکت را در کشورهایی مثل برزیل حفظ می‌کند، عرضه محصولات میان‌رده با قیمت‌های ارزان است. گوشی‌های Moto G و Moto E، نمونه‌هایی از این عوامل به شمار می‌آیند که آمار فروش موتورولا را در کشورهایی همانند برزیل، بالا می‌برند. این شرکت آمریکایی نیز تمامی تمرکز خود را برروی گوشی‌های میان‌رده قرار داده است تا بتواند سهم خوبی از این بازار کسب کند.

نمایشگر موتورولا وان ویژن با سوراخ نمایشگر و نسبت تصویر ۲۱:۹

همانطور که مدتی پیش خبرهایی در مورد گوشی موتورولا وان ویژن منتشر شد، این گوشی احتمالا از یک نمایشگر 6.2 اینچی با نسبت تصویر 21:9 استفاده خواهد کرد. در حال‌حاضر، هیچگونه اطلاعاتی از نوع دوربین سلفی و کیفیت آن در دست ما نیست، اما به‌نظر می‌رسد که دوربین اصلی وان ویژن با کیفیت 48 مگاپیکسل و لنز تشخیص عمق در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

در قسمت داخلی این دستگاه نیز، پردازنده شرکت سامسونگ با نام اگزینوس 9610، وظیفه پردازش اطلاعات را برعهده دارد. این پردازنده در اسمارتفون گلکسی A50 هم مورد استفاده قرار گرفته و عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داده است. اگزینوس 9610 رقیب قدرتمندی برای اسنپدراگون 660 به حساب می‌آید و این دو چیپست، عملکرد نسبتا مشابهی دارند.

انتظار می‌رود که میان‌رده جدید موتورولا به همراه آخرین نسخه از سیستم‌عامل اندروید (اندروید Pie) و باتری 3500 میلی‌آمپری، معرفی شود. هم‌چنین، رم 3 گیگابایتی و حافظه داخلی 32 گیگابایتی، نیاز‌های کاربران در زمینه سرعت تلفن و فضای ذخیره‌سازی را فراهم می‌کنند. البته نسخه دیگر این تلفن، با رم 4 و حافظه 64 یا 128 گیگابایتی نیز در راه است.

با توجه به این موضوع که وان ویژن هنوز معرفی نشده، قیمت‌گذاری دقیق این گوشی، ممکن نیست. انتظار می‌رود که این محصول در دو رنگ آبی و طلایی، در بازار‌های آمریکا، اروپا، آمریکای لاتین و چین عرضه شود. امروزه الگو‌های قیمت‌گذاری مختلفی از شرکت‌های بزرگ، ارایه می‌شوند. البته با توجه به این نکته که وان ویژن، جایگزین موتورولا وان خواهد بود، انتظار می‌رود که این اسمارتفون با قیمتی در حدود ۳۹۹ دلار روانه بازار‌های جهانی شود.

منتظر موتورولا وان ویژن هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)