حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بنچمارک سامسونگ گلکسی ای ۵۰ اس (Galaxy A50s) را ببینید

نوشته

4 سال قبل | 11 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

دیروز بود که در ترنجی خواندیم سامسونگ گلکسی ام ۳۰ اس (Galaxy M30s) با قاب دوربین عجیب دیده شد. به نظر می رسد محصولات جدید سامسونگ یک عضو جدید با پسوند S خواهند داشت و این به خانواده گلکسی A هم رسیده است. نتایج بنچمارک گلکسی ای ۵۰ اس سامسونگ (Samsung Galaxy A50s) با شماره مدل SM-A507F منتشر شد. امتیازهای به دست آمده نسبت به مدل اصلی ای 50 تغییری نداشته‌اند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

بنچمارک گلکسی ای ۵۰ اس (Galaxy A50s)

بنچمارک گلکسی ای ۵۰ اس (Galaxy A50s)

بنچمارک گلکسی ای ۵۰ اس (Galaxy A50s)

نسخه‌ی جدیدتر گوشی گلکسی ای ۵۰ سامسونگ با شماره مدل SM-A507F در سایت امتیازگیری گیک‌بنچ رویت شده است. از آنجایی که این گوشی ای 50 اس نام دارد، ما انتظار قدرت بیشتر و عملکرد بهتری را نسبت به نسخه‌ی اصلی این دیوایس داشتیم، اما نتایج بنچمارک گلکسی ای ۵۰ اس نشان می‌دهد که امتیازهای دریافت شده از سوی بخش‌های مهم سخت افزاری این گوشی بدون تغییر مانده‌اند!

بنابراین این نسخه‌ی بازسازی شده هیچ چیز جدیدی برای نشان دادن به ما ندارد، اما همچنان راز جالبی را با خودش به همراه دارد. هنوز مشخص نیست هنگام عرضه این گوشی با نام گلکسی ای ۵۰ اس روانه‌ی بازار شود. از آن مهم‌تر، برخی بخش‌های بهبود یافته‌ی این گوشی ممکن است در بنچمارک‌ها نمایان نباشند.


نتایج بنچمارک گلکسی ای 50 اس نشان می‌دهند که این گوشی به همان چیپست اگزینوس ۹۶۱۰ با 4 گیگ رم و اندروید ۹ مجهز خواهد بود. SM-A507F همچنین در حالت تک هسته‌ای و چند هسته‌ای امتیاز یکسانی با مدل اصلی ای 50 به شماره مدل SM-A505F را به دست آورده است.

ممکن است این تغییرات همانند تغییرات در دیگر گوشی‌های خانواده گلکسی ای سامسونگ باشد. به طور مثال گلکسی ای 10 اس به دوربین‌ها و سنسورهای جدیدتری نسبت به نسخه‌ی اصلی خود مجهز بود، بنابراین تغییرات در مورد گلکسی ای 50 نیز می‌تواند در همین ناحیه باشد. دوربین اصلی می‌تواند در نسخه‌ی اس این گوشی بهبود پیدا کرده باشد و برخی دیگر از سخت افزارهای آن نیز دستخوش تغییراتی جزئی شوند. این می‌تواند از A50s یک گوشی با ارزش خرید بیشتر بسازد.

نظر شما چیست؟ منتظر گلکسی ای ۵۰ اس هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
11 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Amir galaxy

تیتر رو درست کنین اقای عطایی نوشتید a5

Saeed mirzaei

سوال: یعنی قدرت و بنچمارک این گوشی به s7 یا انر 8 که سه سال پیش تولید شدن نمیرسه ؟ از نظر مصرف باتری که میدونم با پیشرفت هر نسل پردازنده ها کوچکتر و کم مصرف تر میشن

_V_

158.723 S7
146.355 A50
126.334 honor8

Saeed mirzaei

انتوتو رو نمیگم ، منظورم حالت تک هسته ای و چند هسته ای هست

MohammadFarhaadi

به نظر من خرید گوشی اسنپ خیلی بهتر از اگزینوس و کرینه.این گوشی هم از نظر قدرت به رقبا نمیرسه ولی بازم جزء قویترینها توی رده خودشه هرچند واقعا نمایشگر تاپی داره.

_V_

از نظر قدرت به رقبا نمیرسه؟
داش زقیب این گوشی ۲۵۰ یورویی پی۳۰ لایت ۲۸۰ یورویی با چیپست کرین ۷۱۰ئه😑
اکسینوس ۹۶۱۰ چیزی بالاتر از ۶۶۵ و پایینتر از اسنپ ۷۱۰ئه

afsoon

اگزینوس ۹۶۱۰ در از اسنپ۶۶۵ بهتر و از اسنپ ۷۱۰ ضعیفتر 🤣😂🤣😂🤣😂چرا میگی پی۳۰ لایت؟ دیگه میانرده های امسال هواوی با کایرین۸۱۰ معرفی دارن میشن اما سامسونگ هنوزش چسبیده به ۹۶۱۰ .هیچ وقت اگزینوس رو با اسنپ مقایسه نکن همین الآنم توی بحث گرافیکی پردازنده گرافیکی سه برابر قویتر هست اسنپ توی میانرده ها نسبت به اگزینوس ها .

_V_

چرا چرت و پرت و بی اساس از رو باد چیز حرف میزنی تو
دارم از رو بنچمارکا میگم الکی خدتو خسته نکن
اره کرین ۸۱۰ خوبه که بدون پرفورمنس در حد اسنپ ۷۱۰ یا فوقش ۶۷۵😂

_V_

Snapdragon 665
125000

Snapdragon 660
130000

Exynos 9610
146000

Snapdragon 710
170000

Snapdragon 675
175000

Snapdragon 712
180000

Snapdragon 730
210000

Kirin 810(performance mode😐😂)
235000

_V_

بعدم چرا نگم پی۳۰ لایت؟😂😂😂
تازه ۳۰ یورو هم گرونتره و تنها برتریش پنل پشتی شیشه ایشه😂

The Destroyer


یادمه موقعی که کایرین 980 معرفی شده بود. کلی به هوش مصنوعی به کار رفته توش مینازیدن. واقعا هم خوب بود ولی نه در اون حدی که می گفتن. البته خود شرکت نه. فن های هواوی. الان هم وایسا یه تست ازش بیاد بعد فتوا بده. بنچمارک 230000 تو حالت پرفورمنس عملا خیلی جالب نیست. چون شما تو استفاده عادی از حالت پرفورمنس استفاده نمیکنی. به این دلیل که مصرف باتری رو به شدت افزایش میده. من مطمئنم که این چیپست بسیار سریع و خوب خواهد بود ولی بعیده بتونه بهتر از اسنپ 730 باشه. باز هم میگم وایسا یه تست ازش بیاد بعد.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)