حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر موتورولا وان ویژن (One Vision) سوراخ نمایشگر این دستگاه را نشان می دهد

نوشته

5 سال قبل | 3 دیدگاه | شایعات، موتورولا

چهار روز پیش بود که در ترنجی دیدیم مشخصات موتورولا وان ویژن (One Vision) لو رفت. در حقیقت وان ویژن همان موتورولا پی ۴۰ است که بیخودی شایعاتش طولانی شده است. رندر موتورولا وان ویژن (One Vision) سوراخ نمایشگر این دستگاه را نشان می دهد و درباره آن با هم صحبت خواهیم کرد، با ترنجی همراه باشید.

رندر موتورولا وان ویژن (One Vision)

موتورولا وان ویژن

موتورولا وان ویژن

ظاهرا پردازنده تنها قطعه‌ای نیست که وظیفه تامین آن از طرف موتورولا برای تلفن هوشمند جدید این شرکت به سامسونگ محول شده است. چند روز پیش اطلاعاتی درباره این موبایل مجهز به اندروید وان منتشر شده بود که می‌گفت این دستگاه پس از Meizu اولین تلفن هوشمندی خواهد بود که پردازنده اگزینوس خود را از سامسونگ تامین می‌کند. حالا تایید شده این تلفن هوشمند که نامش Motorola One Vision است برای اولین بار در میان تلفن‌های مجهز به اندروید وان با کمک سامسونگ به استفاده از طراحی دوربین حفره‌ای روی آورده است.

موتورولا وان ویژن نسخه بین‌المللی موتورولا P40 خواهد بود

گفته می‌شود که موتورولا وان ویژن نسخه بین‌المللی موتورولا P40 خواهد بود که به طور اختصاصی در چین به بازار می‌آید. P40 طراحی حفره‌ای دارد و در میان تولیدکنندگان تلفن‌های هوشمند طبیعی است که نسخه‌های بین‌المللی و چینی دستگاه‌ها را با تفاوت‌های جزئی روانه بازار کنند.

البته در رندر جدیدی که از طرف TigerMobiles و OnLeaks منتشر شده نمی‌توانیم تفاوتی میان این دو دستگاه پیدا کنیم. همان طور که می‌بینید در این دستگاه هم مثل گلکسی A8s، آنر ویو 20 و گلکسی اس 10 دوربین سلفی حفره‌ای دیده می‌شود.

این رندر همچنین تایید می‌کند که یکی لنزهای دوربین عقبی این دستگاه از نوع ۴۸ مگاپیکسلی است. با این حال با توجه به پردازنده اگزینوس ۹۶۱۰ و به‌کارگیری از روش QCFA می‌دانیم که این تلفن هوشمند نمی‌تواند تصاویری بزرگ‌تر از ۱۲ مگاپیکسل تهیه کند.

از جمله دیگر مشخصات Motorola One Vision می‌توانیم به ۳/۴ گیگ رم و ۳۲/۶۴/۱۲۸ گیگ حافظه داخلی اشاره کنیم. باتری ۳۵۰۰ میلی آمپری این دستگاه میان‌رده و پورت USB-C آن می‌تواند به پایین آمدن زمان مورد نیاز برای شارژ کمک کند. با اندروید وان نیز می‌توانیم مطمئن باشیم که آپدیت‌های این دستگاه تا حداقل دو سال برای کاربران موتورولا وان ویژن عرضه خواهد شد.

نظر شما درباره موتورولا وان ویژن چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BLACK

به شدت منتظرم این گوشی و نوکیا ۶.۲ (یا همون نوکیا ۸.۲) معرفی بشن، رقبای جذابی هستن

✔ TVKade

پردازنده اگزینوس، سوراخ نمایشگر، سنسور دوربین GM1
اینکه مشخصات گوشیای سامسونگه، موتورولا چه خریه این وسط!

Milad7

موتورولا و نوکیا راهشون را گم کردن 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)