حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نمونه تصاویر دوربین سه گانه وان پلاس ۷ پرو در حالت زوم را ببینید

نوشته

4 سال قبل | 2 دیدگاه | وان‌پلاس

به‌نظر می‌رسد که شرکت وان‌ پلاس، تمرکز زیادی برروی محصول جدید خود، یعنی وان پلاس ۷ پرو کرده است. این شرکت تیزرها و کمپین‌های تبلیغاتی زیادی را برای معرفی این گوشی تدارک دیده و این گوشی احتمالا، یکی از خاص‌ترین دستگاه های این شرکت به حساب بیاید. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا نمونه تصاویر دوربین سه گانه وان پلاس ۷ پرو در حالت زوم را ببینید.

امروز هم نمونه عکس‌های گرفته‌شده با دوربین وان پلاس ۷ پرو منتشر شد و تصاویر منتشر‌شده بیانگر دوربین سه‌گانه قدرتمند این هندست هستند. لنز فوق‌ عریض، لنز تله‌فوتو و یک لنز معمولی (عریض)، اجزای این دوربین قدرتمند و با کیفیت را تشکیل می‌دهند.

قدرت زوم دوربین سه گانه وان پلاس ۷ پرو

لازم به‌ذکر است، تصاویری که توسط این گوشی ثبت شده‌‌اند، بافرمت EXIF گرفته شده است. این فرمت اغلب توسط دوربین‌های دیجیتال و اسکنرها مورد استفاده قرار می‌گیرد و خصوصیات این نوع از فرمت‌ها در قالب فایل‌های JPEG نیز استفاده می‌شوند.

زوم دیجیتال موجود در این گوشی، یک رقیب برای هواوی پی ۳۰ پرو به شمار می‌آید. ما اطلاعات دقیقی از بحث‌های فنی و کیفیت این تصاویر نداریم، اما چیزی که در این تصاویر تشخیص می‌دهیم، زوم دیجیتال باکیفیت گوشی جدید وان پلاس است. هم‌چنین لنز اصلی این دستگاه با کیفیت 48 مگاپیکسل و دو لنز دیگر نیز، ثبت چنین تصاویری را برای این گوشی راحت‌تر می‌کنند.

انتظار می‌رود که وان پلاس محصولات جدید خود را به‌طور رسمی در تاریخ 14 مه 2019 (24 اردیبهشت ماه) معرفی شود. نظر شما درباره

 

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
_V_

معرکس وان پلاس

Milad7

دوربینش در حد P30Pro نیست 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)