حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ معرفی وان پلاس ۷ رسما اعلام شد: ۲۴ اردیبهشت ۹۸

نوشته

4 سال قبل | 4 دیدگاه | برترین‌های ترنجی، وان‌پلاس

وان‌پلاس سرانجام تاریخ رونمایی از پرچم‌دار خود وان‌پلاس ۷ یا به عبارت بهتر، خانواده وان پلاس ۷ را اعلام کرد. این گوشی احتمالاً در کنار نسخه پرو ۲۴ اردیبهشت‌ماه رونمایی خواهد شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

تاریخ معرفی وان پلاس ۷

سال‌هاست که وان‌پلاس سالی دو گوشی جدید با فاصله زمانی حدود ۶ ماهه معرفی می‌کند. این‌بار اما طبق شایعات این شرکت قصد دارد در مراسم رونمایی وان‌پلاس ۷ دو گوشی وان‌پلاس ۷ و وان‌پلاس ۷ پرو را معرفی کند.

مراسم رونمایی از این دو گوشی در نیویورک برگزار خواهد شد و علاقمندان به حضور در این مراسم نیز می‌توانند از طریق وب‌سایت OnePlus.com بلیط حضور خود را تهیه کنند.

وان پلاس ۷ پرو با قیمت پرچمداران مدعی اما همچنان با قابلیت های بیشتر

مدیرعامل وان‌پلاس اتصال 5G را برای پرچم‌دار جدید خود تأیید کرده است. همچنین به ادعای این شرکت گوشی وان‌پلاس ۷ پرو دارای بهترین صفحه‌نمایش موبایلی خواهد بود. ادعایی که در حضور گلکسی اس 10 سامسونگ ادعای بزرگی محسوب می‌شود. شاید برتری اصلی صفحه‌نمایش این گوشی نرخ بازسازی تصویر ۹۰ هرتزی باشد که تجربه روان‌تری را نسبت به رقبا فراهم می‌کند؛ قابلیتی که پیش از این در گوشی‌های گیمینگ ایسوس و ریزر شاهدش بودیم.

طبق معمول انتظار داریم وان‌پلاس باز هم قیمت پرچم‌دار خود را نسبت به سال پیش افزایش داده و به این ترتیب با برچسب قیمتی بالاتر از ۵۸۰ دلار مواجه شویم. هرچند که چنین قیمت‌هایی کماکان با گوشی‌های هزار دلاری سامسونگ و اپل فاصله زیادی دارد.

وان‌پلاس 7 پرو قرار است برخلاف وان‌پلاس 7 دارای دوربین جهنده سلفی، دوربین زوم سه برابری و همچنین اولتراواید هم باشد. نظر شما چیست؟ وان پلاس می تواند خود را از دست بندی پرچمدار اقتصادی به پرچمدار لوکس ارتقا دهد؟ بار دیگر به تصویر اصلی مطلب نگاه کنید، پاسخ‌ خود را الان بار بله می دهم!

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mostafa3

👌💪

Shiral

قطعا مثل هواوی در رقابت با غولهای سامسونگ و اپل کار سختی در پیش داره اما باز هم معتقدم پرچمدار لوکس با شعار اصلی این برند سنخیت ندارد.رقابت در کانال هزار دلاری ها نیاز به متقاعد کردن طرفداران متعصب و سرسخت رقبای قدرتمند داره که حداقل چند سال زمان میبره

_V_

فکر کنم وان پلاس قراره سر و صدا کنه

Soheil Rezayiha

کس شره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)