حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیفون های ۲۰۱۹ همراه با شارژر سریع ۱۸ واتی به فروش می رسند

نوشته

4 سال قبل | 8 دیدگاه | اپل

اطلاعات جدید خبر از حضور شارژر ۱۸ واتی در جعبه آیفون های 2019 می دهد. اپل در سال جاری میلادی از سه گوشی هوشمند رونمایی می کند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

در سال های اخیر شاهد پشتیبانی گوشی های هوشمند اپلاز فناوری شارژ سریع بودیم. در حالی که این محصولات از شارژ سریع پشتیبانی می کنند، اپل شارژرهای مخصوص آن را در جعبه گوشی های خود قرار نمی دهد.

در حال حاضر کاربران برای استفاده از این قابلیت باید با پرداخت هزینه اضافه، شارژرهای مخصوصی را خریداری کنند، البته توسط شارژر آپید پرو و یا کامپیوترهای مک می توان گوشی های اپل را با سرعت بالاتری شارژ کرد.

قبل از معرفی گوشی های آیفون XS و XS مکس، گزارش هایی در فضای مجازی منتشر شده بود که خبر از حضور شارژر 18 واتی در جعبه این محصولات می داد. این گزارش ها با معرفی پرچمداران جدید اپل، تکذیب شد.

آیفون XI

آیفون XI

به تازگی گزارشی از سوی Mac Otakara در اختیار رسانه ها قرار گرفته که بر اساس آن، در جعبه آیفون های 2019 شاهد حضور شارژرهای 18 واتی خواهیم بود. این موضوع به معنای آن است که کاربران بدون پرداخت هزینه اضافه می توانند از قابلیت شارژ سریع استفاده کنند.

بر اساس این گزارش، اپل کابل شارژ محصولات آینده خود را به کانکتور Type-C و لایتنینگ مجهز می کند. با توجه به این موضوع، شارژرهای موجود در جعبه آیفون های جدید دارای پورت USB Type-C هستند.

اپل مک بوک های اخیر خود را به پورت USB Type-C مجهز کرده و با توجه به این موضوع، استفاده از کابل های جدید توسط این شرکت منطقی به نظر می رسد. کاربران می توانند به راحتی گوشی هوشمند خود را توسط کامپیوترهای اپل شارژ کنند.

اپل در ادامه سال جاری میلادی از آیفون های جدید خود به صورت رسمی رونمایی می کند. انتظار می رود آیفون XI و XI مکس به دوربین اصلی سه گانه مجهز شوند.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید اپل امسال شارژر سریع را بالاخره ارایه می کند؟

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Soheil Rezayiha

به قول معروف👍🏻👍🏻

mostafa3

نمره دوربین سه گانه G8 هم پوشش بدید
96😑

_V_

کمتر از mate 10 pro !
😐

m.b

تو سال 2019 دارن به سرعت شارژ 100وات میرسن، اونوقت اپل تازه میخواد 18 وات بذاره؟ 😂😅

Mohammad 13759

۱۰۰ وات شیائومی میخواد بزنه رو کدوم محصولش هنوز معلوم نیست

nima.1987

خسته نباشی دلاور، خدا قوت پهلوان

Naranj

هر سال در این مورد و درگاه یو اس بی تایپ سی خبر میاد ولی آخرش علمی نمیشه

mega08

وای چه تکنولوژی خفنی !!!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)