حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کامل ترین رندر آیفون ۲۰۱۹ را در رنگ سفید ببینید

نوشته

4 سال قبل | 11 دیدگاه | اپل، رندر

به نظر می‌رسد طرح نهایی آیفون XI مکس باید همانی باشد که دیروز با هم در ترنجی دیدیم. در جدیدترین رندرهای ویدیویی و تصویری اپل آیفون XI مکس (Apple iPhone XI Max) شاهد ظهور طراحی جدید اپل برای موبایل هوشمند این شرکت هستیم. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا کامل ترین رندر آیفون ۲۰۱۹ را در رنگ سفید ببینید.

رندر آیفون ۲۰۱۹

آیفون XI مکس

آیفون XI مکس

دیروز و امروز دو سری از رندرهای آیفون‌های سال ۲۰۱۹ در فضای مجازی منتشر شد. از آنجایی که آن‌ها ظاهری یکسان از اپل آیفون XI و XI مکس را به تصویر کشیده و منتشرکننده یکی از این سری رندرهای ویدیویی و تصویری، استیو همرستافر (Steve Hemmerstoffer) بوده است، آن‌ها را صحیح و شبیه به گوشی های واقعی اپل در سال جاری می‌دانیم.

دوربین سه گانه در طرح نهایی آیفون XI مکس

از سال 2016 و زمان عرضه آیفون ۷ پلاس، همواره گران قیمت‌ترین گوشی هوشمند اپل مجهز به دوربین دوگانه عرضه شده است. بر اساس شایعات قبلی و با در نظر گرفتن رندرهای جدید از طرح نهایی آیفون XI مکس استفاده از دوربین سه گانه در مدل‌های 2019 قطعی شده است. نکته مهمی که طبق رندرهای جدید به آن‌ پی برده‌ایم، واقعی بودن ساختار عجیب دوربین این گوشی است که اغلب کاربران آرزو می‌کردند به واقعیت تبدیل نشود! ماژول دوربین آیفون‌های سال جاری برآمدگی قابل توجهی داشته و سنسورها روی آن به شکل ناهمگونی سوار شده‌اند.

رندر ویدیویی آیفون ۲۰۱۹

 

 

همانند روال دیگر گوشی‌سازانی که در سال جاری، پرچمداری مجهز به دوربین سه گانه عرضه کرده‌اند، سومین سنسور دوربین آیفون XI مکس از نوع اولترا واید خواهد بود. درباره این سنسور اطلاعات زیادی در دسترس نیست، اما رزولوشن آن ۱۲ مگاپیکسل پیشنهاد شده است.

در کنار آن، یک سنسور رنگی عادی و یک سنسور تله فوتو قرار خواهد داشت. رزولوشن آن‌ها در بازار ۴۸ مگاپیکسلی ها همچنان ۱۲ مگاپیکسل باقی خواهد ماند. با وجود پیشرفت‌های فراوان شرکت‌های رقیب همچون هواوی در زمینه افزایش توانایی دوربین در زمینه بزرگنمایی، پیشرفتی در سنسور تله فوتو آیفون XI مکس گزارش نشده و حداکثر بزرگنمایی اپتیکال آن ۲ برابر خواهد بود.

در بخش طراحی نیز تغییراتی روی پنل پشتی اعمال شده است. در جدیدترین گوشی های آیفون تا امروز، با وجود شیشه‌ای بودن پنل پشتی، دور تا دور ماژول دوربین به وسیله فلز پوشانده شده است، اما در آیفون‌ های سال 2019، شیشه در بر گیرنده پنل پشتی روی ماژول دوربین سه گانه گوشی را نیز فرا خواهد گرفت. بسته به این که کدام گزینه رنگ گوشی را خریداری کنید، شیشه روی ماژول دوربین متفاوت خواهد بود.

عدم تغییر طراحی پنل جلویی، دوربین سلفی بهبود یافته

همانند بزرگترین گوشی آیفون در سال 2018، در طرح نهایی آیفون XI مکس نیز نمایشگری OLED با اندازه 6.5 اینچ در نظر گرفته شده است. اگرچه اندازه ناچ بالای صفحه نمایش و حاشیه‌های اطراف آن کمی تغییر به خود دیده‌اند،‌ اما روی هم رفته، سبک طراحی پنل جلویی آیفون‌ های ۲۰۱۹ با آیفون Xs و Xs مکس یکسان است.

آیفون XR 2019

آیفون XR مدل ۲۰۱۹ با دوربین دوگانه ارایه خواهد شد

یکی از مهم‌ترین تغییرات آیفون XI و آیفون XI مکس، پیشرفت قابل توجه سیستم تشخیص چهره پیشرفته آن‌ها (فیس آیدی) است، به طوری که درصد خطای پایین آن باز هم کمتر شده و با سرعت بیشتری قفل گوشی را باز می‌کند.

طی چند سال اخیر، دوربین سلفی تمامی گوشی های آیفون 7 مگاپیکسلی بوده است، اما در سال جاری، این مقدار پیشرفت قابل توجهی به خود خواهد دید. بر اساس شایعات قبلی که طبق گزارش‌های جدید نیز تایید شده‌اند، رزولوشن دوربین سلفی آیفون XI و آیفون XI مکس 12 مگاپیکسل خواهد بود.

آیفون XI

آیفون XI

باتری بزرگ آیفون XI مکس

یکی از تغییرات ظاهری آیفون XI و آیفون XI مکس، جدا بودن دکمه‌های تغییر حجم صدا در آن‌ها و افزایش اندازه کلید پاور محسوب می‌شود. می‌توان از کلید پاور به منظور فراخوانی دستیار مجازی سیری نیز استفاده کرد. کلید قطع صدا نیز با تغییر رو به رو شده و جای خود را به قطعه‌ای دایره‌ای داده است که می‌تواند به صورت عمودی، همچون یک اسلاید روی فریم حرکت کند.

به عنوان دیگر ویژگی‌های مهم آیفون 11 و آیفون 11 مکس باید به مجهز شدن به چیپست اپل A13 و قدرت گرفتن از سیستم عامل iOS 13 به صورت پیش‌فرض، اشاره کرد. یکی از جالب‌ترین ویژگی‌های این دو گوشی که با در نظر گرفتن شایعه بالا بودن ظرفیت باتری آن‌ها باورپذیر می‌شود.

آیفون XI

آیفون XI

پشتیبانی از قابلیت شارژ بی سیم معکوس است، چیزی که در سال جاری، مجهز شدن گلکسی اس 10 و گلکسی اس 10 پلاس به آن سر و صدای زیادی به پا کرد. به لطف این ویژگی می‌توان اپل واچ یا هر گجت پوشیدنی پشتیبانی‌کننده از قابلیت شارژ وایرلس را با استفاده از گوشی هوشمند خود شارژ کرد.

اپل همچنین تصمیم گرفته امسال، یک شارژر سریع را به صورت پیش‌فرض در جعبه آیفون XI و آیفون XI مکس قرار بدهد تا کاربران همانند قبل، مجبور به خریدن آن‌ها به قیمت حدود 50 دلار بعد از تهیه گوشی نباشند. به لطف این شارژ دارای توان خروجی 18 واتی می‌توان باتری آیفون ۱۱ و آیفون ۱۱ مکس، که به ترتیب دارای ظرفیت 3491 میلی‌آمپر ساعتی و 3650 میلی‌آمپر ساعت هستند، را طی مدت زمانی کوتاه شارژ کرد.

نظر شما درباره آیفون های ۲۰۱۹ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
11 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mostafa67

شکل و مکان دوربین و هم مثل هواوی میزد قشنگتر بود که ، نمیدونم اصرار داره القا کنه تقلیدی نکرده ولی هر کی اینو ببینه یاد دوربین هواوی میفته با این تفاوت که به شدت دچار بی نظمی و زشتی شده و جایگاهش هم اصلا مناسب نیست ، البته رندره ببینیم محصول نهایی چیه این باشه فوق العاده زشته و مسخره …..

BLACK

یه زمانی چینیا از بقیه کپی میکردن الان بقیه از چینیا، اینجاس که شاعر میگه یه کپی ناقص از میت ۲۰.

Jason bourn

3۶۵۰‌ میلی‌امپر؟‌فکر‌کنم باید اندرویدیا کم کم پرچمداراشون رو حجم باتریاشون رو وارد کانال حداقل ۴۵۰۰ بکنن

afsoongaregisoo

زشت

علی شیخ زاده

هرچند الان زشت بنظر میاد ولی خیلی خاصه و متفاوت

نیما عرفانی

برخلاف نظر اکثر عموم به نظرم طراحی جذاب و خاصی داره و مثل همیشه مورد توجه اپل بازها و الگوگرفتن برندهای اندرویدی از زبان طراحی اپل خواهیم بود . اینجور طراحی در ساختار چیدمان دوربین ها به صورت هوشمندانه قدرت و توانایی دوربین های آیفون های جدید رو نشان میده. اما با وجود تعریف ها و نقدها در مقابل طراحیِ اپل باید واقع بین بود و لازم به ذکر هست که در سمت مقابل یکی از اصلی ترین رقبای اپل یعنی هواوی با معرفی سری میت ۲۰ ثابت کرد که استعداد و خلاقیت ویژه ای در بحث طراحی داره به خصوص در قاب پشتی .
جمع بندی : بدون تردید یکی از بهترین و جذاب ترین طراحی هارو سری میت ۳۰ هواوی خواهد داشت .

nima.1987

رنگ مشکیش یه ذره قابل تحمل تره 😑

Naranj

حداقل کاش برامدگی نمیداشت

MohammadFarhaadi

الان همه طبق معمول هر ساله بد میگن از طراحی آیفونها ولی حتی قبل از رو نمایی شاهد اسکی یه سری برندها از این طراحی خواهیم بود!

CAPCOM

تو این طرح هیچ نوآوری و تغیره چشگیری دیده نمیشه دوربینم که از هواویه نمایشگرم که همون طرح قدیمیه

CAPCOM

آینده اپل رو مثه htc میبینم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)