حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر آیفون XI را با دوربین سه گانه ببینید

نوشته

4 سال قبل | 17 دیدگاه | اپل، برترین‌های ترنجی، رندر

سه ماه پیش برای اولین بار نگاهی به طراحی متفاوت و یکتا بعدی موبایل اپل برای سال ۲۰۱۹ داشتیم. در حقیقت اولین رندر جدی آیفون ۱۱ یا آیفون ۲۰۱۹ با دوربین سه گانه را دیده بودیم که مهم‌ترین ویژگی برای یکتا ماندن طراحی آیفون جدید این بار به جای جلوی دستگاه که در طراحی قبلی “ناچ” بود و به سرعت کپی شد (!) این بار روی قاب پشتی و طراحی دوربین سه گانه است. این بار رندر آیفون XI را با دوربین سه گانه خواهیم دید که همان طرح کلی قبلی است و کمی ویرایش و پالیش شده تر به نظر می رسد. با ترنجی همراه باشید.

 رندر آیفون XI

 رندر آیفون XI

رندر آیفون XI

در این طراحی جدید می توان گفت که طراحی دوربین سه گانه غیرقابل‌باورتر است. می گویم غیرقابل‌باورترین چون بزرگی فضای در نظر گرفته شده برای هر لنز خیلی بزرگ بوده و این در حقیقت زشت است. به صورت کلی اما این طراحی همان طراحی قبلی است.

موضوع قابل توجه دیگر در طراحی جدید رندر آیفون XI می توان گفت که اسلایدر سایلنت معروف اپل امسال دیگر نه از چپ به راست بلکه از بالا به پایین خواهد بود. طراحی شیشه ای و فلزی روی این طراحی واضح است و انتظار نداریم که این موضوع تغییری کند.

آیفون XI

آیفون XI

درباره ناچ آیفون XI نمی توان دقیقا اظهار نظر کرد ولی از اینجا من ایستادم (!) این یک ناچ هم اندازه با آیفون X یا آیفون Xs است. به صورت کلی این به ما می گوید که آیفون بعدی با سنت تغییر طراحی دو ساله ارایه می شود و تمرکز ویژه آن روی دوربین سه گانه است.

گالری تصاویر آیفون XI

نظر شما چیست؟ طراحی آیفون XI یا آیفون ۲۰۱۹ یا حتی آیفون ۱۱ چطور است؟

اشتراک در
اطلاع از
17 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Pouya

با احترام به نظر طرفداران این طراحی به نظرم طراحی پشتش بدترین طراحی تو کل ایفون هاس😅

Dariushrd

اتفاقا خیلی هم زیباست… از پشت اس ۱۰ 5g خیلی بهتره… آیفون تو طراحی رو دست نداره… مهم اینه کپی نیس

Pouya

سلیقست دیگه داریوش جان 👌
ولی درست میگی اینکه کپی نیست خیلی خوبه

_V_

زرشک طلایی سال رو به شما اهدا میکنم

Amir.66

اره کپی نیست. فقط چیدمان دوربیناش شبیه پشت میت ۲۰ نیست؟

vahid abedi

با احترام به سلایق کاربران به نطر من کماکان طراحی مربعی دوذبین 3 گانه پشنی سری میت 20 هواوی کماکان بهترین طراحی دوربین سه گانه هستش.

اینم دقیقا عین میت 20 هستش فقط چینش لنزها متقارن نیست و از وسط به گوشه منتقل شده.

ار برعکس بود و میت 20 مال اپل بود الان برخی از کاربران میگفتن کپی ناشیانه هواوی از اپل هستش

سه گانه میت 20 و ال جی و سامسونگ و p30 و mi 9 بسیار زیبا تر و جمع و جور تر هستش

در ضمن جناب داریوش میت 20 هم کپی نبود و طراحی یکتا بود

فکر نکنم بعد از میت 20 به این بشه گفت یکتا و منحصر به فرد.

این طرح کپی نیست میشه گفت نوعی الهام ازچهارچوب مربعی میت 20 هستش که ار میت 20 سال پیس معرفی نمیسد اپل لنرگزهاش رو متقارن میزد فقط برای عدم تشابه ظاهری با میت 20 به گوشه برده و لنزها رو غیر متقارن چیده.

mostafa3

این چیه خخخخ طراحی پشتش داغونه 😅

vahid

طرح جالبی نیست،،صفحه نمایش که تغییری نکرده پشتش هم که خیلی زشت تر شده فقط خدا کنه در حد همین رندر ها دوربین پشتش برامدگی داشته باشه نه اندازه آیفون xs یا xs maxکه اگه برامدگیش بیشتر از این رندرها باشه واقعا غیر قابل تحمله،،البته اون سیب گاز زده پشت گوشی واسه خیلیا باعث میشه حتی اگه دوربینش قد تلسکوپ هم بیرون زدگی داشته باشه زیبا و بهترین طراحی باشه،،کلا سیبه باشه طراحی در حد ۱۱۰۰هم باشه خیلیا با وجود تحریم اپل بازهم مخرن و ی کاور پشت سوراخ هم تهیه میکنن که سیبو همه ببینن😂😂خدایی اینو تو طراحی مقایسه کنید با اس ده پلاس یا پی۳۰ پرو اصلا پی۳۰پرو هم میگیم ی جورایی پشت گوشی رو اسکی رفته از آیفون x البته فقط قسمت دوربینش به همین دلیل میگیم مقایسه کنید با سری میت۲۰ که یکم دقیق شیم میبینیم اینبار آیفون طرح مربعی میت ۲۰ رو الگو برداری کرده و برای اینکه بگه ما فرق داریم لنزای دوربینو جوری چیده که مثل میت نباشه و براش مهم نیست که چقد زشتش کرده فقط فرق داشتن واسش مهم بود جای گذاشتن دوربینم که واقعا تقارن رو از بین برده و واقعا اون گوشه جای کارگذاری این سبک دوربین با این اندازه نیست،،

vahid

خدا کنه تو بخش دوربین امتیازش جوری باشه که کسی به طراحی زشتش خورده نگیره اگه بالاترین نباشه حداقل هم امتیاز باشه با p30 و اس۱۰پلاس که تا معرفی نشه هیچ کس نمیتونه نظر قطعی بده البته با توجه به امتیاز دوربینا تو سال گذشته احتمالا صدر جدول تا زمان معرفی میت۳۰و سری گلکسی اس بعدی تغییری نمیکنه و احتمالا نه نوت۱۰و نه آیفون جدید نمیتونن صدر نشین جدول باشن و تو بهترین حالت هم امتیاز میشن با p30پرو و اس۱۰ 5g,البته با آپدیت جدید اس ده پلاس اگه دوباره بخوان امتیاز دوربینو بدن اس ده پلاسم میره کناره p30و ای ده5g چون همونطور که تو مطلب مربوط به امتیازs10 5gنوشته شده بود دوربین tofاس۱۰ 5gهیچ تاثیری تو امتیاز دوربین نداشته و برتری امتیازی s10 ۵gفقط تو استفاده گوشی از حالت های پیش فرض فیلمبرداری و عکسبرداری بوده که البته امتیاز دهی دوباره اس ۱۰پلاس امکان پذیر نیست

پاسخ دادن

Milad7

احتمالا همین طرح نهایی باشه😉

Soheil Rezayiha

الجی جی ۸ ناچ داره
اینم هم
جفتشون هم سیستم تشخیص چهره ۳بعدی دارن این کجا و اون کجا

_V_

باور کن الجی از این بهتره😁

nima.1987

از آیفون بعیده این چینش دوربین 😐

Arrow

خیلی زشته ادم میبینه حالش بد میشه

.Alireza.

اگه طراحیش واقعا بخواد اینجوری باشه فاتحه اپل رو باید خوند
این چیه اخه برا ۳ تا دوربین بُشکه گزاشتی بالای گوشی تو اون ۷ تا دوربین جا میشه بخدا. مجبوری مگه خب مثل Mi 9 بزن

طراحی جلوش هم که تغییری نکرده پردازنده هم انگاری همون قبلیه تنها تفاوتش با نسل قبل همین دوربینه که زشت تر شده

به نظرم بهتره امسال ایفون جدید معرفی نکنه

Amir Hossein

بنظرم محل دوربین سه گانه در نسخه نهایی کوچکتره چون واقعا اینطوری خیلی زشته

Kaveh Mansouri

با احترام به طرفدران آیفون طراحی پشتش اصلا قشنگ نیست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)