حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی اوپو ای ۹ (Oppo A9) با چیپست هلیو پی ۷۰ (Helio P70) رسما معرفی شد

نوشته

4 سال قبل | 9 دیدگاه | اوپو

چند روزی بود که اخباری پیرامون مشخصات احتمالی گوشی Oppo A9 در رسانه‌ها منتشر شده بود. در نهایت این کمپانی چینی تصمیم گرفت به‌صورت رسمی از میان‌رده جدید خود رونمایی کند. این گوشی جانشین A7 شده است که 6 ماه پیش رونمایی شده بود. گوشی اوپو ای ۹ (Oppo A9) با چیپست هلیو پی ۷۰ (Helio P70) رسما معرفی شده و در ادامه با هم با آن آشنا می شویم، با ترنجی همراه باشید.

مشخصات گوشی  Oppo A9

اوپو ای ۹

اوپو ای ۹

اوپو A9 دارای یک صفحه نمایش 6.53 اینچی IPS LCD با رزولوشن Full HD+ است. به لطف ناچ قطره آبی که در بالای این نمایشگر برای دوربین سلفی گوشی تعبیه شده است، اوپو نسبت نمایشگر به بدنه این دستگاه را به رقم بسیار خوب 90.7 درصد رسانده است. چیپست هشت هسته‌ای تعبیه شده در این گوشی Helio P70 مدیاتک با فرکانس 2.1 گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی Mali-G72 MP3 است که با 6 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی قابل افزایش همراه شده است. سیستم عامل این گوشی ColorOS 6 بر پایه اندروید 9 پای است.

برای بخش عکاسی، اوپو از سیستم دوربین دوگانه با سنسورهای 16 و 2 مگاپیکسلی در گوشی A9 استفاده کرده است که انتظار می‌رود دوربین 2 مگاپیکسلی تنها برای تشخیص عمق تصویر و تار کردن پس‌زمینه در تصاویر پرتره به کمک دوربین اصلی آید. دوربین سلفی این گوشی هم که در ناچ بالای نمایشگر تعبیه شده دارای سنسور 16 مگاپیکسلی می‌باشد.

گوشی Oppo A9 در سه رنگ سبز (Mica Green)، سفید (Ice Jade White) و بنفش (Fluorite Purple) و با طراحی سه‌بعدی گرادینت به بازار عرضه خواهد شد. این گوشی دارای قابلیت اختصاصی بازی تحت عنوان GameBoost 2.0 می‌باشد و سنسور اثر انگشت آن نیز در قاب پشتی طراحی شده است. ظرفیت باتری این گوشی 4020 میلی آمپرساعت است، اما درخصوص شارژر و پورت شارژ آن اطلاعاتی منتشر نشده است.

Oppo A9 محصول اقتصادی جدید شرکت اوپو، با قیمت 1799 یوان (267 دلار – 239 یورو) و از تاریخ 30 اپریل (10 اردیبهشت) در بازار چین به فروش خواهد رسید. نظر شما درباره اوپو ای ۹ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Soheil Rezayiha

یه کم گرون
در برابر Note7Pro حرفی نداره به خصوص چیپش

amer

پردازنده P70عالیه و به نظرم صد در صد از پردازنده دراگون 660بهتر و بهینه تر هست

_V_

amer
واقعا؟من چیزی از این سری هلیو نمیدونم

amer

این میدونم تو گیک بنچ p60امتیاز بالاتری از دراگون 660اورده میتونی بری ببینی .ولی تو عملکرد واقعی نمیدونم

_V_

مدیاتک چیپست های خوبی نداره به نظر من

amer

تو عمل من چیز بدی ندیدم ازشون مثلا نوکیا5.1پلاس با پردازندهp60عملکر خوبی داره فیلمش تو یوتیوب ببین نمیدونم چرا میگن خوب نیستن البته دیر کرد بروزرسانی میگن داره و افت عملکرد در دراز مدت

_V_

اوکی👌

Pouya

تا اونجایی که من شنیدم ازشون مصرفشون بالاست کلا و انگار خوب بهینه سازی نشدن

Milad7

چیپست خوبی نداره 😑

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)