حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی لنوو زد ۶ پرو (Lenovo Z6 Pro) با دوربین چهارگانه، اسنپدراگون ۸۵۵ و ۱۲ گیگابایت حافظه رم رسما معرفی شد

نوشته

4 سال قبل | 4 دیدگاه | لنوو

پس از مدت زیادی شایعات لنوو Z6 پرو بالاخره از راه رسید. گوشی لنوو زد ۶ پرو (Lenovo Z6 Pro) با دوربین چهارگانه، اسنپدراگون ۸۵۵ و ۱۲ گیگابایت حافظه رم رسما معرفی شد و در ادامه با هم درباره آن صحبت خواهیم کرد، با ترنجی همراه باشید.

لنوو زد ۶ پرو (Lenovo Z6 Pro)

لنوو Z6 پرو در کشور چین معرفی شده و این گوشی هوشمند به صفحه نمایش 6.39 اینچی با فناوری AMOLED و رزولوشن فول اچ دی پلاس مجهز شده است. در بالای این نمایشگر، شاهد برش قطره ای هستیم که دوربین سلفی را میزبانی می کند.

ششمین نسل از سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر در این اسمارت فون مورد استفاده قرار گرفته است. صفحه نمایش لنوو Z6 پرو از استاندارد HDR10 پشتیبانی می کند.

لنوو زد ۶ پرو

لنوو زد ۶ پرو

وظیفه تامین قدرت این محصول بر عهده پردازنده 7 نانومتری اسنپدراگون 855 با فرکانس 2.84 گیگاهرتز است. لنوو زد 4 پرو در نسخه های مختلف مجهز به 6/8/12 گیگابایت رم و 128/256/512 گیگابایت حافظه داخلی در اختیار خریداران قرار می گیرد.

این گوشی هوشمند شرکت لنوو به صورت پیش فرض دارای سیستم عامل اندروید پای به همراه رابط کاربری ZUI 11 است. انرژی این محصول را یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی تامین می کند که قادر به پشتیبانی از شارژ سریع 27 واتی است.

کاربران برای ثبت تصاویر سلفی خود باید از یک سنسور 32 مگاپیکسلی مجهز به هوش مصنوعی استفاده کنند. روی پنل پشتی لنوو Z6 پرو شاهد قرارگیری دوربین اصلی چهارگانه با سنسورهای 48، 16، 8 و 2 مگاپیکسلی هستیم. سنسور اصلی دارای دریچه دیافراگم f/1.8، سنسور 16 مگاپیکسلی دارای زاویه دید عریض 125 درجه ای، سنسور 8 مگاپیکسلی به صورت تله فوتو و سنسور 2 مگاپیکسلی دارای لرزشگیر اپتیکال 8 محور است.

لنوو برای دوربین اصلی این گوشی هوشمند حالت های مختلف عکاسی در نظر گرفته است. در کنار دوربین اصلی، شاهد قرارگیری فلاش دوگانه هستیم. این دستگاه قادر به پشتیبانی از دو سیم کارت بوده و از جک 3.5 میلی متری هدفون بهره می برد.

قیمت لنوو رد ۶ پرو از ۴۳۱ دلار

قیمت نسخه های مختلف لنوو Z6 پرو به شرح زیر است:

  • 6 گیگابایت رم به همراه 128 گیگابایت حافظه داخلی: 431 دلار
  • 8 گیگابایت رم به همراه 128 گیگابایت حافظه داخلی: 446 دلار
  • 6 گیگابایت رم به همراه 256 گیگابایت حافظه داخلی: 565 دلار
  • 12 گیگابایت رم به همراه 512 گیگابایت حافظه داخلی: 744 دلار

جدیدترین پرچمدار لنوو در رنگ های قرمز-مشکی و سبز-آبی از تاریخ 29 آوریل به فروش می رسد. نظر شما درباره این پرچمدار لنوو چیست؟ قیمت آن که بسیار جذاب است.

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
nima.1987

خیلی خوشگله لامصب،
ولی چه فایده نسخه پایش 6 میلیون واسه خودمون در میاد 😐

ehsan1102000

عالیست

Pouya

با خوندن قیمتش یه wooow عمیقی تو نگاهم بود😂

بسیار عالی

Shiral

شاهکاره…با این قیمت فعلا بی رقیبه تا اطلاع ثانوی.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)