حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت نوکیا ۹ موجب افت عملکرد حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر این دستگاه می شود

نوشته

4 سال قبل | 7 دیدگاه | نوکیا

شرکت HMD Global اخیرا آ‌پدیت نوکیا ۹ را عرضه کرده تا عملکرد این سیستم را بهبود ببخشد، اما کاربران پس از نصب این آپدیت از بروز مشکل امنیتی در حسگر اثر انگشت یکپارچه با نمایشگر این موبایل خبر داده‌اند. در حقیقت آپدیت نوکیا ۹ موجب افت عملکرد حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر این دستگاه می شود و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

مشکل نوکیا ۹ پس از آپدیت

مشکل نوکیا ۹ پس از آپدیت

مشکل نوکیا ۹ پس از آپدیت

حسگر اثر انگشت یکپارچه با نمایشگر نوکیا ۹ پیورویو به دلیل اپتیکال بودن از همان ابتدا آن قدرها قابل اعتماد به نظر نمی‌رسید، به همین خاطر حالا HMD Global یک آپدیت نرم‌افزاری منتشر کرده تا این مشکل را برطرف کند. ولی نکته عجیب این است که برخی از کاربران می‌گویند نصب این آپدیت حسگر اثر انگشت دستگاه آن‌ها را دچار یک مشکل امنیتی می‌کند.

البته این آپدیت عملکرد حسگر درون صفحه‌ای نوکیا ۹ را بهبود می‌بخشد، اما بسیاری از کاربران می‌گویند پس از نصب به‌روزرسانی مذکور بقیه، یعنی کسانی که اثر انگشت‌تان در دستگاه ثبت نشده، هم می‌توانند قفل تلفن هوشمند آنان را باز کنند.

به نظر می‌رسد که این ایراد به الگوریتم جدیدی که در این سیستم اعمال شده مربوط باشد. احتمالا دقت حسگر دستگاه کاهش یافته تا در شرایط مختلف با سرعت بیشتری بتواند قفل موبایل را باز کند.

با این حساب، به زودی باید منتظر آپدیت دیگری باشیم تا این مشکل را حل کند. اگر این آپدیت را نصب نکرده‌اید، فعلا دست نگه دارید، و اگر آن را نصب کرده‌اید ضمن استفاده از رمزهای قوی منتظر به‌روزرسانی‌های آتی بمانید.

نظر شما درباره این مشکل حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر  نوکیا ۹ پس از آپدیت چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Dariushrd

فون آرنا بعد بررسی به این گوشی لقب (خیلی بد) رو داد و بشدت تاکید کرد که نخرید!(تابحال ندیده بودم واقعا) مشکل اصلیشم لگ دوربین و اثر انگشت بود، تازه آپدیت داده بدترشم کرده! کلا نوکیا با این گوشی واقعا گند زد، اگه اسنپ ۸۵۵ و اثرانگشت معمولی میزاش بنظرم این مشکلات براش پیش نمیومد، حتما اسنپ 845 توان هندل نرم افزار دوربینشو نداره

amer

افت عملکرد!اتفاقا حسگرش شدیدا سریع و حساس شده ولی تو چندتا گوشی و نه همشون تشخیص اثر انگشت زود گول میخوره.دوربینش هم بی نظیر شده با اپدیت خیلی بی نظیر شده

saeed_l

چقدر تحت اثر قرار گرفتم الا میریم میخرمش 😂

chalton

کیلیپش رو هم میزاشتید.
تو یوتیوب طرف با یه بسته آدامس گوشی رو باز کرد😂😂👏نوکیا اوج امنیت 👌👏
اون نوکیا کجا،این نوکیا کجا.
نوکیا 9 که میخرید حتما یه بسته آدامس هم بگیرید در مواقعی که دستتون کثیف بود با یه بسته آدامس بازش کنید.

_V_

عاقبت سنسور اپتیکال،،،اونوقت ماشالا پشمک سر گول زدن سنسور اولترا سونیک سامسونگ با چاپگر سه بعدی و ترفندای سه بعدی داشت خودشو میکشت،،ترول

BLACK

چه باگ خفنی، توسعه دوربین این گوشی انقد معرفیشو به تعویق انداخت که نوکیا مجبور شد قبل از اینکه خیلی دیر بشه معرفیش کنه، اول سخت افزارو داد بیرون بعد نرم افزارو توسعه داد.

علی شیخ زاده

این گوشی فقط نام نوکیا رو یدک میکشه.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)