حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی Realme 3 Pro با اسنپدراگون ۷۱۰ و قیمت ۱۸۰ یورو رسما معرفی شد

نوشته

4 سال قبل | 7 دیدگاه | اوپو

بعد از اینکه شرکت Realme طی ماه‌های گذشته اولین تیزرها را در مورد گوشی جذاب Realme 3 Pro منتشر کرد، ساعاتی پیش این گوشی میان‌رده با مشخصاتی بسیار خوب و قیمتی رقابتی به صورت رسمی معرفی شده است. گوشی Realme 3 Pro با اسنپدراگون ۷۱۰ و قیمت ۱۸۰ یورو رسما معرفی شد و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

این گوشی به صورت ویژه محصولی با رعایت بهترین نکات در طراحی همراه با سخت‌افزاری قدرتمند و البته قیمتی مناسب است که می‌تواند توجهات زیادی را به سمت خود جلب کند.

شرکت Realme که از زیربرندهای شرکت Oppo است، پس از عرضه گوشی محبوب Realme 3 تصمیم گرفته تا نسخه پرو این گوشی را هم طراحی کرده و به بازار ارائه کند. این گوشی از یک نمایشگر بزرگ 6.3 اینچی با رزولوشن FullHD+ استفاده خواهد کرد که در سخت‌افزار داخلی و دوربین‌ها نسبت به نسخه پایه پیشرفت‌های خوبی را شاهد بوده است.

گوشی ریلمی ۳ پرو

این گوشی در قسمت دوربین پشتی از دو سنسور 16 و 5 مگاپیکسلی ساخت شرکت سونی استفاده خواهد کرد که دقیقاً همان سنسور مورد استفاده در OnePlus 6T خواهد بود. در جلوی دستگه نیز یک دوربین سلفی 25 مگاپیکسلی با فوکوس ثابت و دیافراگمی به گشودگی f/2.0 را مورد استفاده قرار داده است. در این بخش در گوشی قبلی شاهد استفاده از یک سنسور 13 مگاپیکسلی بودیم که جهش خوبی را نسبت به آن نشان می‌دهد.

در بخش سخت‌افزار نیز این گوشی به چیپست قدرتمندSnapdragon 710 مجهز شده است که انتخاب‌های حافظه کاربران در این حالت بین سه گزینه 4/64 گیگابایت، 6/64 گیگابایت و 6/128 گیگابایت خواهند بود. همچنین می‌توان در صورت تمایل این مقادیر حافظه را تا 256 گیگابایت در بخش حافظه داخلی به وسیله درگاه میکرو اس دی آن ارتقا دارد.

خبر خوب در مورد این گوشی این است که محدودیت درگاه هیبریدی سیم‌کارت برای آن وجود ندارد و می‌توان همزمان دو سیم کارت و کارت حافظه را در داخل گوشی جای داده و استفاده نمود.

این گوشی با رابط کاربری Color OS 6.0 که بر پایه اندروید 9.0 پای نوشته شده عرضه می‌شود و قابلیت‌های دوربین بسیار زیادی شامل حالت Chroma Boost برای افزایش کنتراست رنگ تصویر و حالت NightScape برای عکسبرداری با کیفیت بیشتر در محیط‌های تاریک و همچنین حالت فیلمبرداری صحنه آهسته با توانایی ضبط ویدئوهای 960 فریم به آن اضافه شده‌اند.

برای این گوشی باتری بسیار مناسب 4،045 میلی‌آمپر ساعتی در نظر گرفته شده است که می‌توان آن را با شارژر 20 واتی مجهز به فناوری VOOC 3.0 شرکت اوپو شارژ کرد و تنها نکته قابل ذکر در مورد آن بهره‌بردن از درگاه قدیمی USB 2.0 میکرو است و شاید برای یک گوشی در این سطح در سال 2019 چندان جالب نباشد.

Realme 3 Pro در سه رنگ خاکستری کربنی، آبی نیترو و بنفش درخشان عرضه می‌شود و برای ارزانترین نسخه آن قیمت 13،999 روپیه هند، معادل 180 یورو در نظر گرفته شده که در بالاترین مدل‌ها می‌تواند به قیمت 215 یورو نیز برسد.

این گوشی به صورت آنلاین و فیزیکی در هندوستان عرضه خواهد شد و احتمال آن می‌روند برند مادر Oppo نیز مشابه آن را در دیگر کشورها عرضه کند.

نظر شما درباره این موبایل جدید ریلمی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
_V_

🤔 PS5 چرا اخبارشو پوشش نمیدین

Shiral

گوشی های زیر برند اوپو دارند محصولات خوب و رقابتی وارد بازار می‌کنند البته بعید می‌دونم خط تولیدشان به پای غولهای سامسونگ و هواوی برسه اما قطعا فروش بدی نخواهند داشت

ehsan1102000

زد رو دست شیاؤومی

✔ TVKade

بطور کلی رقیب خوبی برای ردمی نوت 7 پرو هس. شارژ سریع 20 واتی VOOC 3.0 مشابه دش شارژ وان پلاس داخل جعبه گذاشته (ولی میکرو یو اس بی) دو سیمکارت و مموری همزمان، سلفی و گرافیک بهتری داره.

_V_

TVKade
بله درسته،به نظرم طراحی جذابتری هم داره

nima.1987

نقطه ضعفش همون usb 2 هستش

afsoongaregisoo

قیمت که عالیه اما برندی هست که توی ایران متاسفانه خیلی مشتری نداره و توی لوازم جانبی به مشکل آدم میخوره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)