حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کنسول بازی Xbox جدید مایکروسافت می تواند از پلی استیشن ۵ قوی تر باشد؟

نوشته

4 سال قبل | 8 دیدگاه | ایکس باکس، کنسول بازی، مایکروسافت

هرچند که تقریبا تمامی اطلاعات کنسول های نسل نهمی مربوط به پلی استیشن ۵ (Playstation 5) است، امروز شواهدی از پروژه نسل نهمی “مایکروسافت” نیز منتشر شده است.  در ادامه با ترنجی  کنسول بازی Xbox جدید مایکروسافت می تواند از پلی استیشن ۵ قوی تر باشد؟

نبرد بعدی بین سونی و مایکروسافت در جنگ های کنسولی مطمئنن داغ تر از وضعیت کنونی خواهد بود. آخرین اخبار حاکی از آن هستند که از نظر سخت افزاری، کنسول بعدی Xbox از Playstation 5 به مراتب قوی تر خواهد بود.

فروش پلی استیشن ۴

هر چند که برای تصمیم گیری در این زمینه مقداری زود است، اما منابع معتبر خبری و اشخاصی نظیر Ainsley Bowden، این ادعا را حتی در حساب های اجتماعی خود نیز مطرح کرده اند. جایگزین کنسول بازی Xbox One چیزی قدرتمند تر از کنسول پلی استیشن 5 است. در گذشته نیز پاسخ مایکروسافت به PS4 PRO یک کنسول با نام Xbox One X بود که بازهم از نسخه ی PRO مقداری قوی تر بود.

اطلاعات جامعی که از کنسول پلی استیشن 5 بدست آورده ایم را چندی پیش در یک مطلب جامع منتشر کرده و مهمترین بخش این اخبار آن است که سونی از یک تراشه نیمه سفارشی تولید AMD بهره خواهد برد که از لیتوگرافی 7 نانومتری تولید شده و دارای 8 هسته در بخش CPU است. همچنین تمامی کنسول های بازی نسل نهم از فناوری Real-Time Ray Tracing بهره می برند.

سونی تا کنون بیش از 100 میلیون کنسول PS4 را به فروش رسانده و تعداد کنسول های فروخته شده توسط مایکروسافت، نزدیک به نیمی از تعداد کنسول های فروخته شده توسط سونی است؛ در نتیجه این احتمال وجود دارد که مایکروسافت برای ایجاد یک توازن در سهم خود از بازار کنسول های بازی، برگ برنده ای مانند قدرت بیشتر را ارائه دهد.

نظر شما چیست؟ بازی کنسول ها را سونی خواهد برد یا مایکروسافت؟

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
_V_

تو قدرت پردازشی و دیزاین و گرما و سر صدای کنسول فکر نمیکنم پلی استیشن بازم بتونه ببره ایکس باکسو،،بازم برگ برندش فنای سونی بازیای انحصاریه و البته تعداد بالای خریدارای بازیای پلی۴ (و احتمالا قیمت بالای ایکس باکس بعدی)

mostafa3

همش حرف مفت هست یک سال دیگه قرار معرفی بشه این میگه این قدرتمندتر هست اون میگه این

amer

بدون شک و با قاطعانه میگم PS5دو برابر فروش میتونه داشته باشه تمام بازیکن های دارندهpsاین میدونن حاضر نیستن psبا xboxجایگزین کنن بدون تعصب و بدون مبالغه میگم با معرفیPS5فروش
150میلیون داره.کل جهان
منتظرنPS5معرفی بشه.
100میلیون مشتری قبل و ثابت داره و قطعا 50میلیون اضافه میشن پس
xbox
هیچ شانسی نداره

_V_

بله اینکه معلومه قطعا پلی بیشتر میفروشه

Arrow

ایکس باکس مجبوره قوی تر بده کنسولشو چون هیچ برگ برنده ای نداره ولی سونی با لاین آپ قوی نیازی نیست قدرت کنسول رو بیش از اندازه بالا ببره فقط اندازه نیاز

Mohammad 13759

گوگل استادیا با اینترنت هست پس در سال های اینده فروش کنسول میاد پایین واستفاده کنندگان استادیا میره بالا

amer

دوستان ممنون میشم چندتا فروشگاه اینترنتی معتبر گوشی رو اسم ببرن؟و اینکه میخوام بدونم فروشگاه موبایل ابی و تکنولایف کسی ازشون خرید داشته اگه خرید داشتین چطور بودن با تشکر از همگی

MohammadFarhaadi

امکان نداره بشه غز روی تعداد فروش نسل قبل بشه نسل بعد رو پیش بینی کرد.فکر کنم تو نسلای قبلی این مشخص شده باشه برای همه‌.مایکروسافت بر اثر همین اشتباه این نسل رو با قیمت خیلی بالاتر و کینکت اجباری و تمرکز روی همه چیز غیر از بازی به باد داد چون از فروشش مطمئن بود!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)